Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Wat beviel mij in het bijzonder? De snelle levering, de keuze in verschillende merken/ soorten. En keurig verpakte producten. Misschien nog iets minder plastic geen gebruiken! Dus minder afval ( bijv twee pennen in een plasticzak , kunnen er ook los bij!

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Ik heb een glucosemeter besteld en bij het bestellen werd onderaan op de site meteen geadviseerd om extra teststrips te kopen. Ik heb twee doosjes gekocht, maar nu kwam ik erachter dat ze niet geschikt zijn voor mijn glucosemeter! Dus vandaag kan ik suiker niet meten en moet opnieuw bestellen, weer met verzendkosten!
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u een verkeerde artikel heeft besteld, heeft u toevallig een screenshot van waar de verkeerde test strips geadviseerd staan? Wij willen het graag voor u oplossen en nieuwe klachten van andere klanten te voorkomen. Als u het verkeerde artikel heeft besteld door advies van ons, zullen wij alles voor u gratis regelen, namelijk: de juiste test strips gratis versturen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
19 apr 2024
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen! Echt een beetje slordig dit! Ik hoop dat ik zsm het binnen heb.
19 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet door ons verzonden, omdat het artikel dat u heeft besteld tijdelijk niet voorradig is. Op de website staat bij dit artikel staat de volgende status: in bestelling, levertijd enkele dagen. Op het moment dat wij het door uw bestelde artikel weer voorradig is wordt deze direct naar u verstuurd. Op dit moment zie ik alleen dat de levertijd van het desbetreffende artikel langer is dan verwacht, deze staat gepland op eind april. Allereerst onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben geïnformeerd. Als u niet kunt wachten totdat het artikel weer voorradig is dan is het uiteraard mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct aan u worden teruggestort. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@merkala.nl. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Beoordeelings moeheid. Hoe vind je dat ik het heb gedaan als klant? Krijg ik een 5 sterren?
22 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, onze tevreden klanten zijn altijd 5 sterren waard! Is het goed gegaan met de bestelde artikelen? Of is er iets waar u ontevreden over bent? Ik zie dat het uw eerste bestelling bij ons is. Wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om 5 sterren te krijgen!
Ik weet na 3 dagen nog niet wanneer ik mijn spullen ontvang.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u niet weet waar uw pakket is, heeft u al de track & trace gecontroleerd? Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Zij kunnen namelijk meer informatie geven over uw bestelling en indien uw pakket nog niet bezorgd is, kunnen zij een onderzoek starten bij het pakketdienst. Onze klantenservice is telefonisch, Chat en e-mail te bereiken, daarnaast is de responsetijd ook snel. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
Bestelling nog steeds NIET aangekomen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending nog niet is ontvangen, vanuit DHL hebben wij het volgende vernomen voor zendingen naar België: "De meeste pakketjes die vanuit Nederland naar België gaan, worden overgedragen naar onze partners B-Post. Zij hebben afgelopen week gestaakt. B-Post en de vakbonden zijn tot een akkoord gekomen, waardoor alle blokkades vrijdag middag zijn opgegeven. Door de blokkades hebben zendingen een enorme achterstand opgelopen. Er zal de komende dagen in het zuiden nog hinder worden ondervonden in de uitlevering." Onze excuses voor het ontstane ongemak.
22 apr 2024
De fout zit bij de bezorging
24 apr 2024
Gedachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met het bezorgen van uw pakketje. Om deze reden hebben wij op onze website de mogelijkheid om voor DHL op Post NL te kiezen. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen het graag waarmee wij u kunnen helpen. U kunt ook telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
Nog steeds niet afgeleverd
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op vrijdag 22 Maart heeft geplaatst, deze is dezelfde dag ingepakt en verzonden. Volgens de track & trace kon DHL het pakketje op zaterdag 23 Maart niet bij u bezorgen en is het bezorgmoment naar vandaag verplaatst. Mocht u de track & trace link niet hebben kunt u deze via onze klantenservice opvragen via info@merkala.nl of telefonisch contact opnemen via 088 0500 800. Laat het ons alstublieft weten als wij u nog ergens mee kunnen helpen.
17 mrt 2024
Leveren het artikel
20 mrt 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, mocht u vragen hebben over uw bestelling, neem alstublieft contact op met onze klantenservice via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800.
RS
Rosana S.
BILTHOVEN
Te kleine de bakjes
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij horen het graag als er iets mis is gegaan met uw bestelling. Onze klantenservice staat klaar voor u, u kunt ons telefonisch contacteren op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
Product na 3 dagen nog niet ontvangen. Intussen van de huisarts vervangend product ontvangen. Had t besteld omdat er stond "voor 21 uur besteld, morgen geleverd"
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie inderdaad dat uw pakketje op maandag 19 Feb is verzonden en dat hij nog niet is geleverd door het pakketdienst. Echt onze excuses hiervoor namens Post NL. Mocht u het pakketje willen retourneren is dat uiteraard mogelijk en gratis.
Ik was thuis en DHL stuurt het pakje naar een ophaalpunt Erg vervelend Ben slecht ter been
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Wat vervelend om te horen dat de gekozen pakketdienst, het pakketje niet bij u heeft geleverd. Het pakketje ligt nu inderdaad bij een DHL locatie, mocht u het niet kunnen afhalen, komt het pakketje bij ons retour en zullen wij het betaalde bedrag volledig aan u terugstorten. Zodra dit is gedaan ontvangt u per e-mail een bevestiging. Met dezelfde track & trace link kunt u het pakketje volgen. Voor meer vragen over uw pakketje, verzoeken wij u om eerst contact met onze klantenservice op te nemen via onze e-mailadres info@merkala.nl of telefonisch op 088 0500 800.
Ik ben 2 middagen thuis gebleven. Maar de bestelling is nog steeds niet geleverd. Vanavond blijf ik nog maar eens thuis. Volgens DHL wordt de bestelling nu wel gebracht. Ben benieuwd. Nog steeds geen waar geleverd voor mijn tevoren betaalde bestelling.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Graag verzoeken wij u om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek op uw pakketje kunnen starten. Laat het ons alstublieft weten als u nog vragen heeft.

Geen service

Bestelling komt niet bij mij aan, maar als "oplossing" bedenkt men naast een onderzoek waarom niet alleen het door mijzelf opnieuw bestellen en betalen van de medische hulpmiddelen
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Wat vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet is geleverd, ik zie dat u contact met onze klantenservice heeft genomen en dat zij een onderzoek hebben gestart op uw pakketje. Soms komt het inderdaad voor dat de pakketdiensten niet op tijd leveren of uw pakketje vermist raken, zodra zij dit aan ons doorgeven kunnen wij u de bestelling opnieuw versturen of het volledige betaalde bedrag terugstorten. Wij kunnen deze oplossingen niet eerder bieden aangezien het pakketje alsnog binnenkort geleverd kan worden. Mocht het voor u niet opgelost zijn laat het ons weten!
Het product free style 2 glucosemeting wordt niet uitgelegd dat het product eenmalig 14 dagen gebruikt wordt en dat je keer op keer dat product voor €75 opnieuw moet bestellen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, dit product kan inderdaad alleen 14 dagen gedragen worden, dit staat bij ons op de website bij het artikel omschrijving en bij de gebruikershandleiding. De gebruikershandleiding kan ook gedownload worden op onze website. Mocht u vragen hebben bij het aanschaffen van een artikel kunt u telefonisch, via de chat of e-mail contact opnemen met onze klantenservice.
bestelling lijkt zoek geraakt te zijn. wanneer het hen schikt krijg ik mijn geld terug en mag dan opnieuw bestellen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, aan uw track & trace te zien is uw pakketje niet zoek geraakt, maar komt deze retour naar ons met als reden "Bezorging op dit moment verhinderd" (melding 22 jan 11:20), dit is ook via e-mail aan u gecommuniceerd (22 jan 13:42) Zodra het pakketje bij ons is wordt het betaalde bedrag teruggestort, dit is een geautomatiseerde proces binnen onze bedrijf. Mocht u uw track & trace link niet hebben ontvangen neem alstublieft contact op met onze klantenservice.

Slecht

Ik heb 2 producten besteld, van elk 2. Ik krijg 2 producten, van elk 1
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw melding, onze excuses dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. Ik zie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, zij helpen u verder met uw klacht. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan. Wij hebben via onze klantenservice e-mail van u vernomen dat de 2 verpakkingen toch zijn geleverd. Wat fijn! Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.
Betre beschrijving waar het voor is.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij horen het graag van u als er iets mis is gegaan met uw bestelling. Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Pakketje nog steeds niet ontvangen.

Paket ruim op tijd voor mijn vakantie besteld, 0p 1 juni nog steeds niets ontvangen. Dus een teleurstellende ervaring.