Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.191 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

8 nov 2023
Na vier dagen werd het produkt dat in vooraad was pas geleverd. En niet de dag nadien zoals overal op de website staat!
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje nog steeds bij DHL is maar helaas wat vertraging heeft. Onze excuses dat wij daarbij niets kunnen betekenen om te zorgen dat het sneller geleverd wordt. Wel zouden wij morgen een onderzoek kunnen starten en vragen wat de status is. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact met onze klantenservice.
19 apr 2024
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen! Echt een beetje slordig dit! Ik hoop dat ik zsm het binnen heb.
19 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet door ons verzonden, omdat het artikel dat u heeft besteld tijdelijk niet voorradig is. Op de website staat bij dit artikel staat de volgende status: in bestelling, levertijd enkele dagen. Op het moment dat wij het door uw bestelde artikel weer voorradig is wordt deze direct naar u verstuurd. Op dit moment zie ik alleen dat de levertijd van het desbetreffende artikel langer is dan verwacht, deze staat gepland op eind april. Allereerst onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben geïnformeerd. Als u niet kunt wachten totdat het artikel weer voorradig is dan is het uiteraard mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct aan u worden teruggestort. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@merkala.nl. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Slecht

Ik heb 2 producten besteld, van elk 2. Ik krijg 2 producten, van elk 1
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw melding, onze excuses dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. Ik zie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, zij helpen u verder met uw klacht. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan. Wij hebben via onze klantenservice e-mail van u vernomen dat de 2 verpakkingen toch zijn geleverd. Wat fijn! Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.
Heb reeds de bestelling nog niet ontvangen en det betreurd mij wel
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Ik heb uw bestelling gecontroleerd, ik zie dat u deze op vrijdag 24 Nov heeft geplaatst. Volgens de track & trace heeft uw pakketje inderdaad wat vertraging gehad bij DHL in verband met Black Friday en heeft u het pas vanmiddag ontvangen. Wij horen het graag als deze informatie kloppend is en als wij u nog ergens mee kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
8 nov 2023
Iets besteld en nooit gekregen
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje op 03 November (de dag dat u heeft besteld) wij het pakketje aan DHL hebben overgedragen. Bij de track & trace van DHL staat het volgende vermeld: Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging. Onze excuses dat wij op dit moment niets kunnen betekenen om het aflevermoment te versnellen. Indien u de track & trace link niet heeft ontvangen neem alstublieft contact met onze klantenservice.
Komen afspraken niet na
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje op 03 November (de dag dat u heeft besteld) wij het pakketje aan DHL hebben overgedragen. Volgens de track & trace van DHL komt het pakket retour naar ons: "Bezorging verhinderd, retour naar de verzender". Zodra wij het pakketje hebben ontvangen sturen wij u een mail om u op de hoogte te stellen, daarbij kunt u kiezen voor: -Uw bestelling opnieuw versturen. -Het betaalde bedrag terug te ontvangen. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact met onze klantenservice.
3 dec 2023