Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Wat beviel mij in het bijzonder? De snelle levering, de keuze in verschillende merken/ soorten. En keurig verpakte producten. Misschien nog iets minder plastic geen gebruiken! Dus minder afval ( bijv twee pennen in een plasticzak , kunnen er ook los bij!

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Leveren zoals beloofd Dinsdag besteld, zaterdag nog niet toegekomen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling niet op dinsdag heeft geplaatst maar op Woensdag 24 april om 19:21. Dezelfde avond hebben wij uw bestelling verwerkt een aan DHL overgedragen zoals u op onze website heeft gekozen. Dit kunt u in de track & trace zien. Het pakketje zou op Donderdag 25 geleverd moeten zijn, volgens de track & trace is uw pakketje inderdaad vertraagd en zal pas vandaag geleverd worden. Helaas is er door Koningsdag wat drukte bij DHL geweest. Mocht u in de toekomst bij ons bestellen is er ook een mogelijkheid om voor Post NL te kiezen. Laat het ons alstublieft weten als wij u ergens mee kunnen helpen.
NA
Naseer A.
Turnhout
7 apr 2024
Ze zeggen dat volgende dag geleverd maat ik heb mijn bestelling nog niet. Als ik mijn bestelling maandag niet ontvangen dan zal ik mijn geld terug hebben van hun. Niet tevreden
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet bij u is bezorgd. Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en u kunt in uw track & trace zien dat DHL uw pakketje dezelfde avond heeft ontvangen en gesorteerd. Helaas hebben zij het vrijdag 05 April niet kunnen leveren, mocht u een onderzoek hierop willen starten om te weten waarom uw pakketje niet is geleverd, is dat uiteraard mogelijk, onze klantenservice staat klaar om dit voor u te doen! neem contact met ons op via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800. In dezelfde track & trace staat ok dat uw pakketje vandaag geleverd zal worden, mocht u alsnog van de bestelling willen afzien is dat ook mogelijk! u kunt het pakketje aan de deur weigeren, deze komt vanzelf retour naar ons en bij ontvangst wordt het totale betaalde bedrag teruggestort. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
Ik had een cold hot voor in de nek besteld,staat op van 4 min bij 280gr dat werkt echt, niet bij 2 minuten was het plastic al gesmolten en heb ik het weggegooid.jammer geld
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Heeft u contact met onze klantenservice opgenomen? U kunt ons namelijk bellen naar 088 0500 800 of een mailtje sturen naar info@merkala.nl met uw klacht en foto van het artikel, zij reageren snel op uw bericht en zullen hier aan de slag gaan en een oplossing vinden. Dat kan of een nieuwe product zijn of uw geld terug ontvangen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan! 02-04-2024 Wij hebben uw klacht verder opgepakt, wij zien dat het artikel inderdaad in de mag magnetron mag (Max 4 minuten bij 280W). Wij horen het graag als uw magnetron op 280W is gezet.
30 mrt 2024
Mijn pakketje is zonder aan te bellen voor mijn deur neergelegd terwijl we thuis waren.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, dat is inderdaad niet de juiste manier waarop de bezorger het pakketje moet leveren. Om een onderzoek voor u te kunnen starten oftewel een klacht bij het bezorgdienst in te dienen vragen wij u om contact met onze klantenservice op te nemen via 088 0500 800 of via email naar info@merkala.nl (antwoord binnen 24 uur). Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
8 nov 2023
Pakket zaterdag heel vroeg besteld en wacht er nog op dus kunnen ze beter geen snelle levering beloven nu moest ik klant verschuiven omdat materiaal niet geleverd was en nog niet!
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie inderdaad dat wij het pakketje zaterdag aan Post NL hebben overgedragen maar helaas wat vertraging heeft. Onze excuses dat wij daarbij niets kunnen betekenen om te zorgen dat het sneller geleverd wordt. Wel zouden wij morgen contact met Post NL kunnen opnemen en vragen wat de status is. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact met onze klantenservice.
MB
Maggie B.
H.i.Ambacht
Je aan de afspraak houden. Ik had iets besteld rond 16.30 uur, dat is voor 21.00 uur, mijn bestelling zou dan de volgende dag in huis zijn. Helaas wascdatbniet het geval.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Ik heb uw bestelling gecontroleerd, ik zie dat u deze inderdaad op maandag 11 December ruim op tijd heeft besteld, uw pakketje is dezelfde avond met alle pakketjes aan DHL overgedragen. Volgens de track & trace heeft DHL uw pakketje pas Dinsdag 12 December verwerkt en gesorteerd maar niet aan u geleverd, hij is pas op Woensdag 13 bezorgd. Echt onze excuses namens DHL voor de vertraging. Wij horen het graag als deze informatie kloppend is en als wij u nog ergens mee kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
3 dec 2023
Ik heb de bestelling na 3 dagen nog niet binnen (is niet jullie schuld maar van dhl) ik zou overstappen op een andere bezorger
Antwoord van Merkala.nl
Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het pakketje later is bezorgd dan verwacht. Ik zie dat u ook contact met ons via mail heeft opgenomen, bedankt daarvoor. Mochten wij u verder kunnen helpen laat het ons alstublieft weten.
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

IOk heb mijn bestelling gisteren 01/08 niet gekregen !!!

Niet te evalueren,de bestelling is niet aangekomen op de voorziene datum 01/08