Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Wat beviel mij in het bijzonder? De snelle levering, de keuze in verschillende merken/ soorten. En keurig verpakte producten. Misschien nog iets minder plastic geen gebruiken! Dus minder afval ( bijv twee pennen in een plasticzak , kunnen er ook los bij!

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

U gaf aan dat het pakket afgelopen dinsdag bezorgd zou worden. Ik heb echter geen post gezien.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op zaterdag 27 april heeft geplaatst, in verband met Koningsdag is deze pas maandag 29 ingepakt en verzonden. Wat u zegt is kloppend, hij zou dan dinsdag 30 april bij u geleverd moeten zijn. Wij verzoeken onze klanten om de track & trace te controleren en indien nodig contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten en het zo snel mogelijk voor u oplossen mocht uw pakketje vermist zijn. Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten!
TV
Ton V.
Venlo
21 apr 2024
Ik vond het een duidelijke website en een zeer snelle levering. Prima tevreden
24 apr 2024
Proces naar “afrekenen “ slecht. Reactie op e-mail slecht
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u problemen met onze website ervaart. Deze meldingen ontvangen wij graag bij de klantenservice via info@merkala.nl samen met een screenshot om te kijken waar het mis gaat. Laat het ons alstublieft weten als u nog problemen ervaart.
7 apr 2024
Heb de verkeerde strips besteld en dat kan n u et geruikd worden of terug sturen alleen bij de post weigeren maar als je niet thuis ben en wordt bij de buren gekeverd dan heb ook de produkt en dat kan niet terug gestuurd worden. Dus zit ik met een verkeerde doosje in huis zonder dat het gebruikt wordt. En dat is jammer.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Als ik het goed van u begrijpt, wenst u een artikel te retourneren, dat is bij ons mogelijk en binnen Nederland is het ook nog gratis! Via de volgende link kunt u onze retour voorwaarden lezen (in korte woorden ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd), en uw retourlabel gelijk aanmaken: https://www.merkala.nl/retouren Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, storten wij het totale betaalde bedrag terug. Mocht het niet lukken staat onze klantenservice klaar om u te helpen, u kunt ze bereiken op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl Laat het ons weten hoe het is gegaan!
7 apr 2024
De berichten van verkoper en postbedrijven betreft de levering zijn verwarrend, de beloofde leveringstijden worden bijna nooit gehaald en dat is in het geval van bezorgen van medicijnen even schrikken, maar toch post.nl is de beste.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden, soms komt het voor dat ze vertraging oplopen, helaas hebben wij hier weinig grip of invloed op. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en is deze dezelfde dag aan Post NL overgedragen. Vermoedelijk door drukte is deze pas op Vrijdag 05 April door Post NL verwerkt en op Zaterdag 06 April bij u geleverd, klopt dat? Wij horen het graag van u als u nog vragen heeft of als wij u ergens mee kunnen helpen.
De info op de site en in werkelijkheid past het niet
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen om een oplossing voor u te vinden. U kunt contact opnemen via info@merkala.nl of bellen naar 088 0500 800. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
MT
Maureen T.
capelle aan den ijssel
30 mrt 2024
Antwoord van Merkala.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om toch 5 sterren te halen! Laat het ons alstublieft weten of neem contact met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
Alles goed behalve de rekening. Vooral hoog bedrag aan verzendkosten.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn om te horen dat het goed is gegaan met de bestelling. De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen boven de €75. Wanneer de bestelde artikelen niet boven dat bedrag komen, berekend ons systeem de bijhorende tarief, voor Post NL is dit inderdaad €5,95. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
EA
Erno A.
Hendrik Ido Ambacht
24 feb 2024
prijslijst wel behoorlijk duur!
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag over welke artikel het gaat. Wist u dat u de artikelen gratis ongeopend en onbeschadigd binnen 30 dagen kan retourneren? Wanneer u de artikelen in de zelfde staat aan ons retourneert, ontvangt u het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice op het nummer 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl
Grotere verpakkingseenheid.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, het door u bestelde artikel komt alleen in deze presentatie per 12 stuks. Wij zullen dit aan onze administratie doorgeven, hopelijk kunnen wij ons assortiment uitbreiden. Mocht u nog vragen of ideeën hebben, neem contact op met onze klantenservice via info@merkala.nl.
Bestelde item niet bezorgd
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Mijn collega's kunnen u helpen en een onderzoek bij het pakketdienst op te starten om te controleren waar uw pakketje zich bevind. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen via 088 0500 800 of info@merkala.nl
Twee kleine freesjes in grote doos, kan dit niet in bubbeltjes enveloppe. Verder prima.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij hebben helaas geen bubbeltjes enveloppen, alle bestellingen worden in kartonnendozen ingepakt. Wij proberen onze steentje bij te dragen en milieuvriendelijk te zijn. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
18 jan 2024
Lastige website
18 jan 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw review, wij stellen het op prijs om meer uitleg te ontvangen. Wij zullen dit meenemen voor het verbeteren van onze website. In afwachting op uw reactie verblijf ik. U mag ook een e-mail naar info@merkala.nl sturen
MK
M K.
Middelharnis
16 dec 2023

Levertermijn klopt totaal niet

Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij zien dat het inderdaad mis is gegaan met uw bestelling, en willen wij eerst onze excuses aanbieden. U heeft de bestelling inderdaad woensdag 13 December om 19:50 geplaatst en voor DHL gekozen. Helaas door drukte hebben wij deze niet op tijd kunnen verwerken en is uw order pas de dag daarna (donderdag 14 dec) om 09:15 ingepakt. Daarnaast zie ik dat DHL het niet op vrijdag heeft geleverd, zoals het zou moeten gaan, maar pas maandag 18 December. Aangezien uw pakketje pas 5 dagen later is geleverd, willen wij u 5% korting bieden bij uw volgende bestelling of 5% van het betaalde bedrag voor deze bestelling aan u terugstorten. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice om uw keuze door te geven.
1 jun 2023

Snelle levering foute verpakking

Alsd ik bij Merkala Nutridrink bestel is het altijd heel snel binnen. Daar ben ik uiterst tevreden over! De Nutridrink is ook nog ruim lang genoeg houdbaar. Waar ik minder tevreden over ben is de wijze van verpakken. Ik bestel Nutridrink in grotere hoeveelheden. De verpakkingen per smaak zijn dan 6 x 4 flesjes en ik bestel zo 4 smaken. Merkala verpakt dat allemaal in 1 doos die dan 25 kg weegt. Nutridrink gebruik je omdat je moet aansterken na ziekte, operatie, ondervoeding ed. Meestal zijn dat dan ook wat oudere mensen. Ik kreeg gister de doos van 25 kg van de bezorger in mijn handen gedrukt en dat heb ik geweten. Naast dat ik door ziekte nog maar (man) 53 kg weeg heb ik nu ook rug klachten. Dank voor het klantgericht denken Merkala! Had toch wel verwacht dat een bedrijf die medische spullen verkoopt beter zou nadenken.
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Kreeg maar een gedeelte van mijn bestelling

Kreeg de helft van mijn bestelling na het sturen van een mail en fotos zouden ze het opnieuw versturen. 1e keer dat ik hier iets bestel.
8 nov 2023
jullie adverteren met strings voor mannen (massage) blijkt een tangaslip te zijn, ik heb er dus niets aan, masseer ook de bilspier.
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het product niet is wat u verwacht had. Heeft u het artikel nog niet gebruikt? Dan kunt u het nog gratis aan ons retourneren. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
2 aug 2023

bestelling lukte niet.

Omdat ik via de computer niet verder kwam met mijn bestelling, heb ik klantenservice gebeld. Samen tot bestelling kunnen komen.