Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Met enige vertraging is het binnen

Met enige vertraging, vooral door post nl, heb ik het bestelde binnen. Het bestelde voldoet aan mijn verwachtingen.
JH
Jelle H.
Den Haag
8 nov 2023
Op zich niks mis hoor, duur, erg duur dat wel
8 nov 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, mocht u het bestelde artikel door deze reden niet willen behouden is het uiteraard mogelijk om deze te retourneren. Onze enige conditie is dat u het artikel retourneert zoals u het heeft ontvangen (ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd) zodat wij het weer aan een andere klant kunnen bieden. De retourlabel kunt u via onze website gratis aanmaken (wij nemen de kosten van de retourlabel op). Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het totale betaalde bedrag aan u terug, Ja! inclusief de verzendkosten van Merkala naar u toe. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
1 jan 2024
Bestelling niet compleet.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, ik zie dat u al contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Laat het ons weten wanneer het probleem voor u is opgelost.
18 jan 2024
Lastige website
18 jan 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw review, wij stellen het op prijs om meer uitleg te ontvangen. Wij zullen dit meenemen voor het verbeteren van onze website. In afwachting op uw reactie verblijf ik. U mag ook een e-mail naar info@merkala.nl sturen
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Jammer dat Post.nl niet aan huis leverde

Snelle service!
MK