Fietscorner.nl- Logo - Beoordelingen

Fietscorner.nl

352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden788 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
Fietscorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een klein onderdeel besteld dat met de gewone post kwam. Was helaas vertraagd omdat het in de sorteermachine van de post was blijven hangen en vervolgens een frankeercontrole was uitgevoerd. Product is nog heel en frankering was ook in orde. Dus verder prima tevreden.

24 apr 2024
Transport is goed Er is geen beschrijving er bij Hoe je het moet aansluiten Er zat weinig aan sluit ka els Er bij Dan breng je de fiets naar bekent fietshersteller Die zet voor spatbord Er op en haald de zij reflector Er af omdat niet bij pas Ik heb wel voor nieuwe fiets moeten betalen Alles auto weg breng voor 4 nieuwe band dan krijg je geen drie banden voor terug

Beoordelingen voor Fietscorner.nl

24 apr 2024
Antwoord van Fietscorner.nl
Beste, Helaas is het voor ons niet duidelijk uit deze review te halen waar het fout is gegaan?
Slecht met verzenden duurt bijna een week
4 feb 2024
Product afgehaald. Daar niet vriendelijk geholpen. Een klantbeleving die je (gelukkig) niet vaak meemaakt.
Antwoord van Fietscorner.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor de bestelling en de review. Eerlijk gezegd zijn we een beetje versteld van uw reactie, mogen wij vragen wat er gebeurd is in de winkel? Met vriendelijke groet, Team webshop Fietscorner
6 jan 2024
Nooit meer DPD gebruiken. Vandaag 6 januari nog niets ontvangen terwijl ik 5 januari als bezorgdatum heb opgegeven. Dit was een beschikbare optie bij DPD, als je het niet waar kunt maken moet je de mogelijkheid niet bieden,
28 jun 2023

Ontving vervanging zonder overleg

Ontving niet het bestelde, maar een ander vergelijkbaar artikel. Ik was hier graag vooraf van op de hoogte gesteld ipv een verassing te vinden na openen van de doos.
29 jun 2023
Beste Schurink. Bedankt voor uw beoordeling, echter hebben wij de bestelde artikelen verzonden en geen alternatief. Wij hebben ook geen mail ontvangen van u dat u ontevreden was met het ontvangen artikel. Wij hadden graag gekeken naar een oplossing om u toch nog tevreden te stellen. - Team Fietscorner
21 sep 2023
Besteld product niet ontvangen (foute kleur, fout model)
HV
Harry V.
Beilen
15 aug 2023
Slechte communicatie en de levering blijft uit
8 jun 2023

Langzam

Zeer trage verwerking en verzending