Supspace.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

WB
Ze doen wat ze beloven 👍🏻
Snelle levering en gratis shaker beker, top!
In heb een bestelling gedaan en heb nu nog niks binnen had het zondag besteld maar wel betaald
Antwoord van Supspace.nl
Beste Steef, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken. Zo te zien is je pakketje retour gestuurd door Post NL. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Het kan zo zijn dat het pakketje onderweg beschadigd is geraakt, of dat het adres onjuist is. Ik heb contact met je opgenomen over terugbetaling van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
PG
peter G.
Rotterdam zuid
Snel geleverd Goede prijs kwaliteit
They did not deliver on the day they promised me.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Ik zie in je bestelling dat je deze op zaterdag na 15:30 uur hebt geplaatst. Je hebt besteld bij Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE Ook tijdens het afrekenen zie je ook wat de meest efficiënte optie is. Er is derhalve geleverd op de aangegeven dag. Het spijt me indien je hiervan niet op de hoogte was! Veel plezier met je bestelling en bij verdere vragen horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Supspace
Top service super snelle levering en een heel breed assortiment!
I had difficulty receiving my cargo
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw pakket. Ik heb het voor je nagekeken. Na een mislukte leverpoging is het pakket afgeleverd bij een pickup point. In de track and trace link zie ik dat je je pakketje op 8 mei hebt opgehaald. Het spijt me indien dit lastig voor je was. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd reageren op de mail die ik je zojuist gestuurd hebt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Best prijs Goed variatie Snel vezorging
MV
Marcel v.
BODEGRAVEN

Helaas geen goede ervaring

Dit was mijn eerste bestelling bij Supspace. Er zijn meerdere dingen waar ik niet tevreden mee ben. - Levering van zaterdag is zonder reden niet gedaan en moest maandag zelf ophalen. - Kortingscode van 10% voor welkom werd geaccepteerd. Achteraf is deze toch niet verrekend. - Mail gestuurd betreffende korting en krijg alleen de mail terug wat de kortingscode is. Had ik niet meer dus maar gelaten want ga niet in discussie. - Ëen reep (M&M) die in de Mars Proteine box zat heeft een korte tht. Verder zijn de repen wel heerlijk en ben ik blij met mijn bestelling. Hopelijk kan de service in de toekomst beter i.p.v. de klant te benadelen.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van een review. Graag hadden we gezien dat jouw bestelervaring 5 sterren waard is in plaats van 3. Ik heb zojuist via de mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
If I give 1 Star ⭐ isn't respect, but what can I do, AK 47 is really not good product, is better don't sell 😔😔😔😔
Altijd snelle levering en goede prijzen, nog nooit een teleurstellend product ontvangen
Snelle levering stevig verpakt.