Supspace.nl

722 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

17 apr 2024
jullie kunnen beter een ander bedrijf dit laten bezorgen dan postnl !!! zou zaterdag bezorgd worden ( vrijdag op tijd besteld ) maar kon niet ???? dan wordt het maandag maar kan ook niet ???? dan dinsdag, maar komen niet meer aan huisadres maar gooien het ergens neer in Geleen terwijl ik in Stein woon. Iemand die geen vervoer heeft is dit dus een probleem , hij kan uitzoeken hoe hij het pakket krijgt , gewoon waardeloze regeling en niet de eerste keer dat dit gebeurt . Als de bezorger geen zin heeft om het te bezorgen gooit hij het gewoon ergens neer en kun je het uitzoeken !!!
29 apr 2024
Beste Fredrix, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de levering van jouw bestelling. Jouw pakketje zou eigenlijk zaterdag bezorgd moeten worden. Ik zie dat jouw pakketje deze dag niet afgeleverd kon worden. Uiteindelijk is jouw pakketje geleverd bij een pakketpunt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Ik wil je desondanks veel plezier wensen met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Caseine eiwitten is of vermengd of is geen caseine eiwit. Ik ga het even laten analyseren en zal het rapport publiceren op fitness forum.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met één onze producten. We garanderen de kwaliteit van al onze producten. Mocht je vragen hebben over onze producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
29 apr 2024
Eerlijk zijn ! Een aanbieding hoort van goede kwaliteit te zijn en niet een exp.datum te hebben van 4 dagen.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Nabil, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het product dat je hebt besteld. Wanneer een product een korte houdbaarheidsdatum heeft, vermelden wij dit op de website en geven wij hier een korting voor. Het spijt me dat je hiervan niet op de hoogte was! Met vriendelijke groet, Team Supspace
In heb een bestelling gedaan en heb nu nog niks binnen had het zondag besteld maar wel betaald
Antwoord van Supspace.nl
Beste Steef, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken. Zo te zien is je pakketje retour gestuurd door Post NL. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Het kan zo zijn dat het pakketje onderweg beschadigd is geraakt, of dat het adres onjuist is. Ik heb contact met je opgenomen over terugbetaling van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
They did not deliver on the day they promised me.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Ik zie in je bestelling dat je deze op zaterdag na 15:30 uur hebt geplaatst. Je hebt besteld bij Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE Ook tijdens het afrekenen zie je ook wat de meest efficiënte optie is. Er is derhalve geleverd op de aangegeven dag. Het spijt me indien je hiervan niet op de hoogte was! Veel plezier met je bestelling en bij verdere vragen horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Supspace
25 apr 2024
26 apr 2024
Beste Mostafa, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Jouw pakketje is door Post NL retour naar ons gestuurd. De reden hiervan is niet helemaal duidelijk, het kan zijn dat het pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt of dat het adres onjuist was. Wij hebben een terugbetaling voor je in werking gezet. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak! Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
23 apr 2024
Beste klant, Afgelopen week hebben wij contact met je opgenomen, aangezien je een niet bestaand adres had opgegeven. Wij hebben het juiste adres bij je opgevraagd, waarna het pakket naar je is verzonden. Helaas is het pakket om die reden niet de volgende dag bij je aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Supsace
Deze is niet aangekomen terwijl jullie zeggen van wel
Antwoord van Supspace.nl
Beste Jens, Wat vervelend om te lezen dat je pakketje niet is aangekomen! Afgelopen donderdag heb je hier contact met ons over opgenomen. Wij hebben toen door Post NL een onderzoek laten opstarten, waarin ze uitzoeken waar jouw pakketje is geleverd. Dit onderzoek moet ik wel afwachten, alvorens ik je een oplossing kan aanbieden. Zo'n onderzoek kan enkele werkdagen in beslag nemen. Zodra we een update ontvangen over deze kwestie, zal ik contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Supsace

Paid twice issue

I ordered a bag of mass gainer and it went twice off my bank account, i will also be mailing about this i need my money back
Ik heb vrijdag besteld en pakketje heb ik nog niet gekregen
Antwoord van Supspace.nl
Beste Imad, Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te lezen dat jouw pakketje de dag na bestelling niet bij jou geleverd is. Ik heb het even voor je nagekeken, het pakket kon niet afgeleverd worden omdat er niemand open deed op het afleveradres. Het pakketje zou daarna afgeleverd worden bij een pakketpunt. Omdat het pakketpunt gesloten was deze dagen, kon het pas enkele dagen erna hier afgeleverd worden. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses hiervoor! In het vervolg wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze webshop. Wellicht hadden wij met Post NL kunnen regelen dat zij het pakket opnieuw zouden aanbieden bij jouw thuis adres in plaats van het pakketpunt. Ik hoop dat je het pakketje inmiddels hebt kunnen ophalen en je tevreden bent met de producten. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Heb nog niks ontvangen ???
Antwoord van Supspace.nl
Beste Stefan, Wat vervelend om te horen! Ik heb het even voor je nagekeken, zo te zien is jouw pakketje op 21 februari bezorgd bij een pakketpunt. Indien je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag. Wij zijn bereikbaar via de mail of telefonisch. Met vriendelijke groet, Team Supspace
20 jan 2024

Producten top, verzending slecht

Producten zijn erg goed Verzending is erg slecht. Tweede bestelling gedaan alle twee bestellingen waren te laat, Website geeft aan voor xx:xx besteld de zelfde dag verzonden. Dit is niet waar er word alleen een verzend order aangemaakt pakket word pas de volgende werkdag verzonden.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Fijn dat je tevreden bent met onze producten! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de verzending. Ik heb het even voor je nagekeken, de pakketten hebben op tijd het magazijn verlaten. Houd er rekening mee dat je vóór 15:30 moet bestellen op een werkdag indien je je pakketje de volgende dag wilt hebben en je voor Post NL kiest. Je kunt anders kiezen voor avondlevering met Trunkrs, zij leveren de volgende werkdag bij je als je voor 23:59 bestelt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
28 jan 2024
Het creatine pot kwam half open , Bij het mixen van een scoop creatine na (3 minuten schudden ) zie je toch steeds een heel fijne deeltjes in de glas blijven. en bij het in namen voel je letterlijk zand op tanden Zeker geen goede spul .
Antwoord van Supspace.nl
Beste Emad, Wat vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met jouw bestelling. Ik heb het even nagekeken, maar helaas zie ik niet dat je hierover eerder contact hebt opgenomen. Ik heb jou gemaild over deze kwestie, zodat wij hopelijk tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Leveren niet wat gevraagd wordt , na mailen met supspace geen bereidheid om het op te lossen. Ik ben vanaf nu geen klant meer.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Marouan, Bij je order heb je de opmerking geplaatst dat je een gratis shakebeker wilt hebben, omdat je een trouwe klant bent. Uiteraard willen wij trouwe klanten graag tevreden houden. Helaas is het tijdens drukke tijden echter niet haalbaar voor onze medewerkers in het magazijn om bij elke order na te gaan of er een opmerking is geplaatst in de ordermemo. Tot mijn spijt kunnen wij ook geen gratis shakebeker nazenden, met milieuoverwegingen in achtneming. Om jou tegemoet te komen hebben we je daarom een kortingscode toegestuurd, maar helaas was dit voor jou geen passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Supspace
3 aug 2023
Beste Ruben, Wat vervelend om te lezen dat jouw pakketje niet bij je is aangekomen. Ik zie dat je ons op 20-07 hebt bericht dat je pakketje nog niet was afgeleverd. Wij hebben hier de volgende dag meteen een onderzoek voor opgestart bij Post NL. Hoewel ik begrijp dat je je pakketje zo snel mogelijk wilt ontvangen, moeten wij het onderzoek van Post NL afwachten, alvorens wij een oplossing aan kunnen bieden. Zo'n onderzoek kan doorgaans 5 werkdagen duren. Je geeft aan dat je vanuit ons 0 informatie hebt gekregen, echter zie ik wel dat hier meerdere mails over zijn verzonden terwijl het onderzoek nog liep bij Post NL. Op 28-07 hebben wij uiteindelijk contact opgenomen om je het uitsluitsel van het onderzoek terug te koppelen. Helaas bleek jouw pakketje onderweg kwijtgeraakt te zijn. Wij hebben toen het volledige bedrag van je bestelling aan je teruggestort. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Team Supspace
13 apr 2024
Heb een preworkout (c4 ultimate) echter zat het de preworkout lijm vast aan elkaar geplakt als een cement blok, heb al geprobeerd om het los te krijgen met een schaar en mes echter is dit niet gelukt. Ook heb ik contact opgenomen met de customer service en die zeggen dat het normaal is en adviseren me vervolgens om een vork te gebruiken. Het is me duidelijk dat het potje extreme troep is en dat de klantenservice niet op klanten service is gericht. Fouten kunnen gebeuren maar los het wel tenminste netjes op. *ps neem de volgende keer de tijd voordat je reageert op mailtjes ipv klakkeloos te reageren.
14 jul 2023

Vegan eiwitrepen besteld van eigen metk

Vegan eiwitrepen besteld van eigen merk. Daar ik al jaren minstens tweemaal daags eiwitreep eet (woon-werkverkeer) en zuivelallergie heb, heb ik al heel wat vegan merken en varianten uitgeprobeerd. Dit is echter veruit de slechtste die ik ooit gegeten heb. Sterk melige smaak, heel droog in de mond en een hoop water nodig om het door te spoelen (want blijft ook als een brok meel hangen in keel en slokdarm). Smaakt ook naar meel. Geen aangename ervaring dus.
27 jul 2023
Beste Marte, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden was met het product dat je hebt ontvangen. Ik heb in je order gekeken en ik zie dat je de plant bars van PhD nutrition hebt besteld. Wat jammer om te lezen dat hun repen niet in de smaak zijn gevallen bij jou. We hopen dat je in de toekomst nog eens een andere vegan eiwitreep van ons zou willen proberen, waarvan je de smaak wel lekker vindt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
TY
Thijs Y.
Enkhuizen
22 jun 2023
Van de 8x besteld. 6x iets mis. Om je dood te schamen. En dat mag ik zeggen als iemand uit dezelfde sector. Vraag je via de mail antwoord, is het allemaal op tijd verstuurd. Wat aantoonbaar niet zo is. Als je later een review plaatst. Liegen ze zelfs onder de review dat het allemaal op tijd is geweest en ik zelf te laat heb besteld. Zeer, maar dan ook zeer slechte tent. Raad suspace op geen manier aan.
27 jul 2023
Beste Thijs, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je meerdere negatieve ervaringen hebt gehad met ons bedrijf en onze bezorging. Mijn excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team SupSpace.nl
zeer trage levering en slecht bereikbaar zending 5/01 besteld en op 11/01 nog steeds niets ontvangen, als ik het trackingnummer oproep van post nl is het blijkbaar teruggekeerd naar afzender, het adres klopt nochtans. Al meerdere malen gestuurd naar supspace en geen antwoord !!! betere klantendiens mssch, dat zou fijn zijn en eindelijk mijn pakket ontvangen!!
Antwoord van Supspace.nl
Beste John, Vervelend om te lezen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Wij hebben contact opgenomen met PostNL en zij hebben ons bevestigd dat zij vandaag jouw pakket hebben bezorgd. We wachten nog op jouw bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Team Supspace.nl
20 jun 2023

Retourneren doen ze niet

Verkeerde bestelling geplaatst, kan gebeuren. Contact opgenomen met support om te vragen voor retour formulier. Niet doorgestuurd gekregen maar wel het adres waar de order terug kan. Netjes binnen de 14 dagen en ongeopend terug gestuurd en vervolgens niks gehoord over het geld terug krijgen. Meerdere keren gemaild maar geen gehoor.
27 jul 2023
Beste Danny, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met het retourneren van producten. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat het geld op 29-06-2023 aan je is teruggestort. Mocht je nog vragen hebben, kun je uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team SupSpace.nl