Supspace.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

MV
Marcel v.
BODEGRAVEN

Helaas geen goede ervaring

Dit was mijn eerste bestelling bij Supspace. Er zijn meerdere dingen waar ik niet tevreden mee ben. - Levering van zaterdag is zonder reden niet gedaan en moest maandag zelf ophalen. - Kortingscode van 10% voor welkom werd geaccepteerd. Achteraf is deze toch niet verrekend. - Mail gestuurd betreffende korting en krijg alleen de mail terug wat de kortingscode is. Had ik niet meer dus maar gelaten want ga niet in discussie. - Ëen reep (M&M) die in de Mars Proteine box zat heeft een korte tht. Verder zijn de repen wel heerlijk en ben ik blij met mijn bestelling. Hopelijk kan de service in de toekomst beter i.p.v. de klant te benadelen.
22 apr 2024
Niet tevreden met de smaak van de proteïne poeder.
23 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de smaak. Veel klanten vinden de smaak juist erg lekker, maar er zijn helaas ook klanten die de smaak niet waarderen. Smaak is heel persoonlijk! Met vriendelijke groet, Team Supspace
I had difficulty receiving my cargo
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw pakket. Ik heb het voor je nagekeken. Na een mislukte leverpoging is het pakket afgeleverd bij een pickup point. In de track and trace link zie ik dat je je pakketje op 8 mei hebt opgehaald. Het spijt me indien dit lastig voor je was. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd reageren op de mail die ik je zojuist gestuurd hebt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Het bezorgen niet alles klopte
Antwoord van Supspace.nl
Beste Ahmed, Wat vervelend om te lezen dat je niet volledig tevreden bent met de levering van je bestelling. Je hebt besteld met bezorgmethode Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE. Het lijkt er op dat het pakket niet geleverd kon worden op dinsdag door Post NL, waardoor het uiteindelijk woensdag is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor! Mocht je verder nog vragen nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ik hoop dat je bestelling verder wel naar wens is. Met vriendelijke groet,
29 apr 2024
1 mei 2024
Beste Jesse, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan bij Post NL, waardoor jouw pakketje retour is gestuurd naar ons. Mijn excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met je opgenomen, we vernemen graag waar je voorkeur ligt; een terugbetaling of een nalevering. Met vriendelijke groet, Team Supspace
20 mrt 2024
Proteïne repen besteld. Zijn ze een week later al over de datum
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat je een product hebt ontvangen wat over de datum is! We willen je vriendelijk verzoeken om hier foto's van te maken en contact op te nemen met ons via onderstaand link: https://www.supspace.nl/its/1/formulier.html We komen graag tot een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Supspace

Waar is de oprechtheid??

Ik moest me aanmelden voor de nieuwsbrief. Ik kreeg een code goed voor 10procent korting bij mijn eerstvolgende bestelling. Ik doe een bestelling en dan komt er op dat die code niet geldig is bij mijn bestelling. Waar is de oprechtheid van deze reclame? Ik heb geen foto toegevoegd maar ik ben Dennis Van Broeck Ik wil even vermelden dat na deze beoordeling de firma alles heeft rechtgezet. Dank!!!
7 okt 2023
Beste Dennis, Vervelend om te lezen dat er iets niet goed is gegaan met de kortingscode. Zo te zien is het inmiddels gelukkig opgelost! Met vriendelijke groet, Team Supspace
Mijn bestelling is niet aangeboden op mijn adres en werd toen afgeleverd bij een bedrijf in de buurt, ik heb daar geen mail van gekregen of niks van dergelijke informatie over mijn bestelling. Het was pas toen ik zelf belde naar de klantenservice dat ze mij konden vertellen dat het geleverd was op een andere locatie… wat ging hier mis?..
Antwoord van Supspace.nl
Beste Jordy, Wat vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan tijdens de levering van jouw bestelling. Uit je bericht maak ik op dat jouw pakketje bij één van je buren was geleverd, maar dat dit niet vermeld stond in de track and trace van de bezorgdienst. Dat is natuurlijk heel vervelend. Goed dat je hierover contact hebt opgenomen met onze webshop, wij helpen je in dit soort situaties altijd graag verder. Gelukkig is het pakketje nadat we navraag hadden gedaan bij de bezorgdienst toch nog bij jou terecht gekomen! Ik wil je heel veel plezier wensen met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Supspace
1 sep 2023
Snel mijn bestelling ontvangen maar helaas was deze niet compleet. Gebeld met de klantenservice. Ik moest foto’s doorsturen en dan zou erachteraan gegaan worden. Niks meer gehoord van jullie! Jammer.
6 sep 2023
Beste Klant, Helaas wegens ziekte konden wij je helaas niet zo snel zoals gewend voorzien van een reactie. Helaas bleek het bestelde product op dat moment niet voldoende op voorraad te zijn, waardoor we deze niet konden leveren. Wel hebben wij meteen een nalevering voor je aangemaakt en hebben we je klacht naar tevredenheid te kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Bestelling pre workout besteld maar kwam binnen als 1 grote klont. Vervolgens dit Gemeld, en als reactie dat ze alleen maar doorleveren en ik er een vork doorheen moest doen dan kwam het wel goed.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Dennis, Het kan altijd voorkomen dat een pre workout klontjes bevat. Vaak is dit op te lossen door de pot door te roeren met een vork. Wat vervelend dat dit bij jou niet mocht baten. Wij hebben inmiddels contact met je gehad en hebben jou een creditering aangeboden van de pot. Ik hoop dat dit een passende oplossing voor je is geweest! Met vriendelijke groet, Team Supspace

Monster energie mix 6pack statiegeld

Monster energie mix 6pack gekocht. Heb statiegeld moeten betalen voor elke blik. Maar er zitten 3 blikken tussen waar geen statie geld op zit. Het gaat niet om het geld maar wel om het principe.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Erik, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je onterecht statiegeld hebt betaald voor 6 blikjes. Goed dat je hier contact over opneemt, want dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb jou een mailtje gestuurd, om je passend tegemoet te komen. Met vriendelijke groet, Team Supspace.
Verkeerde product ontvangen, werd verwacht het terug te sturen of mocht het verkeerde product houden met 20% korting. Schandalige klantenservice.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Thomas, Hartelijk dank voor je review en excuses dat je het verkeerde product hebt ontvangen! Uiteraard is dat niet onze bedoeling. Helaas kunnen wij geen nieuw product naar je verzenden wanneer het verkeerde product niet geretourneerd wordt. Wij verzoeken je vriendelijk het verkeerd ontvangen product retour te sturen, waarna wij het bestelde product naar je kunnen verzenden. Mocht je het product niet willen retourneren, dan kan je het verkeerd ontvangen product uiteraard ook behouden tegen een korting. Wij hebben je via de mail op de hoogte gebracht van deze keuze. Met vriendelijke groet, Team Supspace
9 jul 2023
Voorraad is altijd op of klopt niet. Vaak aangegeven, maar wordt niks aangedaan. Voorbeeld Bron melkchocolade reep.
28 jul 2023
Beste Jeanine, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent! Helaas komt het inderdaad wel eens voor dat producten niet meer op voorraad zijn. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze leveranciers. Je kunt ons uiteraard altijd even een mailtje sturen als je benieuwd bent naar de voorraad van een product. Wij zullen dan voor je nagaan wanneer het weer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Supspace
16 jun 2023
een ander bezorgbedrijf veel te laat in de avond bezorging
Antwoord van Supspace.nl
Beste Mieke, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de levering van onze producten. Ik zie in je bestelling dat je hebt gekozen voor de bezorgdienst Trunkrs. Zij leveren inderdaad 's avonds, tussen 17:00 en 22:00. Ik begrijp uit je review dat jouw voorkeur hier niet naar uitgaat. Ik wil je dan ook aanraden om in het vervolg Post NL te kiezen als bezorgdienst, zij leveren namelijk wel overdag. Mocht je verder nog vragen hebben, kun je reageren op de mail die ik je vorige week gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Antwoord van Supspace.nl
Beste Wesley, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er mail contact is geweest over jouw bestelling en dat we jou een passende oplossing aan hebben geboden. Indien je nog vragen hebt hierover, kun je uiteraard altijd contact opnemen. Dan zullen we je verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Supspace