Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

962 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.566 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

200kg Aluminum steekwagen

Beste, Helaas wil ik u informeren dat ik niet tevreden met de (200kg) steekwagen. De lading plaat zijn niet geschikt voor 200 kg ze is te dun en kan geen (100 kg)tillen en hij is gebogen bij de las lokatie,
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing gekomen zijn. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Niet gekregen na 3 keer tijdslot verzetten was ik niet aanwezig
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Je pakket wordt speciaal met ons eigen vervoer naar je toegebracht. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Hele slechte labels. Nauwelijks kunnen gebruiken omdat er een kreukel (luchtbubbel) in zit in bijna elke vel. Hierdoor zijn de labels niet te gebruiken omdat de code niet te scannen is.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Zou je daarom alsjeblieft willen reageren op onze mail? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag.
Ik heb niks ontvangen en geen idee waar het pakket gebleven is
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben je telefonisch proberen te bereiken en een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag.
bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. We zien dat je een bestelling met de optie als afhalen hebt gekozen. Deze staat natuurlijk voor je klaar op onze afhaal locatie. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

Gele afvalcontainers

We hebben gele containers besteld, die op voorraad waren. Een half uur voor het plaatsen van de bestelling is me bevestigd per email dat ze op voorraad waren. Dat was de reden dat we ze hier besteld hebben. Nadat de bestelling geplaats en betaald was bleken ze ineens toch niet meer op voorraad te zijn waardoor ons hele project nu vertraging oploopt.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we geprobeerd te bellen en je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb mn bestelling niet binnen. Ondertussen 2 weken verder
MH
m h.
kropswolde
ik wil graag contact om een oplossing. mijn tel; 0622458972
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. We zien het product retour komen, voor in de toekomst mag je voor een gewone retour altijd contact opnemen met onze klantenservice. Het retour formulier is ook te vinden op onze website. Mochten er nog onduidelijkheden zijn horen we het graag.
Mijn bestelling is niet doorgegaan!
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zoals telefonisch besproken hebben we het onderzocht waarom onze mails niet bij je aankomen. Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat dit komt door de spamfilter op je mailadres. Wanneer dit verholpen is, helpen we je uiteraard graag verder. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, mag je altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.
Cmr nummers zijn slecht te lezen op blad 2&3 Ik moet ze scannen als ik gelost heb en naar de klant sturen en dan is het nog slechter te lezen Op de “gewone” cmr zijn ze wel goed Zie foto 4 Is hier wat aan te doen?
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er in de toekomst nog onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
10 okt 2023
Een MASTER LOCK sleutelkastje besteld. De prijs bijna 30 euro. Dan de verzendkosten, bijna 10 euro. Na 10 dagen wachten heb ik gebeld waar mijn bestelling blijft. Die zou binnen een of twee dagen door de derde partij geleverd zijn en zou naar mij opgestuurd worden. Maar geen echte garantie dat dat zou lukken. Na dat telefoontje ben ik op de site van Master Lock gaan kijken. Daar trof ik een aantal plekken waar mijn kasje te koop zou zijn. Er waren twee die interessant waren: 1. AMAZON.NL prijs rond 25 euro, geen verzendkosten, vandaag besteld morgen in huis. 2. TOOL STATION prijs rond 25 euro, geen verzendkosten. Er bleek ook toevallig een filiaal van TOOL STATION in mijn woonplaats te zijn. En ze hadden een kastje liggen. Die heb ik gelijk opgehaald. En de bestelling geannuleerd. Dit ging dan wel zonder problemen. Ik oordeel verder niet maar trek je eigen conclusie.
11 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Onze wel gemeende excuses dat deze order niet is verlopen zoals je had verwacht. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
2 jun 2023
Helaas toch een verkeerd product geleverd gekregen. 8 stuks van hetzelfde artikel besteld en daarvan waren 4 stuks het verkeerde artikel. De informatie op de website kwam helaas niet overeen met de werkelijkheid. De levering zou mits voor 18:00 besteld de volgende dag worden aangemeld voor levering. Ruim een week later kreeg ik pas de bestelling, toen was ik al op vakantie en kon ik niet aanwezig zijn. De klantenservice waar ik contact mee heb gehad, was wel uiterst vriendelijk en heeft goed meegedacht naar een oplossing.
5 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat de levering niet gelopen is als verwacht en we een verkeerd product hebben verzonden. Fijn om te horen dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen! Mocht je hier vragen over hebben, dan horen we dit graag.
1 aug 2023
Bestelling kwam niet compleet aan. en ik kreeg daar geen bericht over. Ik moest er zelf achteraan gaan en vroeg de gedeelte van mijn geld terug. toen werd er verteld dat het niet op voorraad was maar dat hij over een week op voorraad zou zijn om het op te zenden. De volgende dag was het opeens wel bezorgd thuis. Was netter geweest als jullie contact hadden opgenomen met mij met dat mijn bestelling niet compleet aankomt.
2 aug 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat je order niet naar wens is verlopen. Hiervoor willen we ons excuus aanbieden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Zojuist hebben we je hierover telefonisch geprobeerd te bereiken. Omdat we geen gehoor hebben gekregen, hebben we je een mail gestuurd. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
JK
J. K.
Volkel
29 sep 2023
Ik had iets besteld, maar werd maar niet geleverd (+/- 2 maanden) Vervolgens heb ik het ergens anders besteld en had het de volgende dag binnen. Wel positief dat ik mijn geld terug gestort heb gekregen
3 okt 2023
Bedankt voor je review! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en we je de volgende keer gewoon weer opnieuw mogen helpen! Wanneer een afhaalorder wordt geplaatst ontvang je een bevestiging wanneer je order klaarligt, deze was helaas nog niet gereed voor je.Ten alle tijden mag je onze klantenservice bellen of mailen voor statussen en voorraad. We helpen je natuurlijk graag vooruit!
Had maanden terug vouwkratten besteld. Na een tijdje maar eens gebeld wanneer deze geleverd worden. Kreeg mededeling dat er bij de firma op 17 november 2023 binnenkwamen. Geen probleem. Na deze datum maar eens gemaild.... dat levering vertraagd was met minstens nog een maand! Levering toen maar gecanseld. Ik begrijp niet dat iets wat niet geleverd kan worden maar op de website blijft staan!
JJ
JohnvB J.
Brabant
18 aug 2023
Als een bestelling binnen 5 a 6 weken geleverd wordt en er zelf na 7 weken achter moet komen dat het waarschijnlijk nog een week of 3 gaat duren, had ik op zijn minst een berichtje van uw zijde ontvangen. Wel een keer of 3 per week "aanbiedingen" in de mail, maar geen relevante informatie is niet waar ik op zit te wachten.
18 aug 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend om te lezen dat je het niet prettig hebt ervaren om bij ons te bestellen Dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Vanwege vele aanvragen voor je gewenste artikel hebben we een langere levertijd gehad. We streven ernaar om alles zo snel mogelijk te leveren en bij het compleet maken van je order zie je altijd een geschatte levertijd. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan altijd nog contact opnemen met onze klantenservice.

Waardeloos

Ik heb geluk gehad dat ik de deksel afgehaald heb want de deksel die ik mee kreeg had geen duidelijke stempel. Daarna een hele stapel met deksel bekeken en 1 daarvan had een acceptabele stempel. Bij thuis komst opgemeten en de afmeting was nog niet eens goed, nog 2 cm af moeten zagen. Waardeloos.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We horen graag wat we beter kunnen doen, daarom hebben we geprobeerd je telefonisch te bereiken. Omdat we geen gehoor kregen hebben we een mail gestuurd, hopelijk reageer je hier op zodat we een oplossing kunnen vinden!

Goedkope imitatie beademingsmaskers merk Ambu.

Ik heb beademingsmaskers van het merk Ambu besteld, en heb i.p.v. daarvan, goedkope Chinese imitatie beademingsmaskers ontvangen, van zeer slechte kwaliteit. Dus ik zal er nooit meer iets bestellen. Zie de foto links imitatie artikel, rechts het originele artikel.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Gelukkig hebben we elkaar zojuist telefonisch gesproken en zijn we tot een oplossing gekomen. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn over de kwaliteit van een product mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
21 jul 2023
Ik heb een bestelling gedaan en een gedeelte is bezorgd , daar heb ik een e-mail over verstuurd en die zeiden het klopt dat u nog niet alles hebt ontvangen , en de rest komt binnenkort , maar dat is al een week geleden en niets te zien
25 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat het mis is gegaan met je bestelling. Hiervoor onze welgemeende excuses. Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken, fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.