Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.439 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Goed product en snelle verzending. Enige verbeterpunt zou zijn, als het een vrachtzending is, om meteen de optie te krijgen om een afspraak te maken. Nu wordt het in eerste instantie als een zending in Postnl aangegeven en kun je zelf niks veranderen. Chauffeur dus voor niks geweest. Daarna gebeld voor een bezorgafspraak en alles netjes geregeld. Maar zou wel handig zijn als dat dus in eerste instantie ook al kan.

Goede kwaliteit.

De bestelde spanbanden zijn van zeer goede en dikke kwaliteit. De gespen zijn stevig. Zo ook de hoekbeschermers. Ik heb er het volste vertrouwen in. We hebben de producten afgehaald in het nieuwe pand in Haps. De bewegwijzering laat nog ff te wensen over. Dat was mede lastig omdat het adres in mijn TomTom nog niet bekend is.
Duidelijker zijn op de website over leveringstijd. Voor een simpel product als rolcontainers was lange tijd nodig. Bij afleveren waren de containers in elkaar geschoven waardoor de deksels verbogen waren. Eigenlijk geen beste beurt. Ik bestel niet meer.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

Super service

We hadden een grote spoed opdracht binnen gekregen. 1 telefoontje en de volgende dag hadden wij de bestelling afgeleverd bij onze klant zodat wij de opdracht konden uitvoeren. Supoer service.
Juiste product beschikbaar tegen gunstige prijs. Verbeterpunt: Volgens website was op werkdagen voor 1800u besteld, volgende dag in huis, maar dit werd zeker niet waargemaakt.
Prime contact waar je wat aan hebt. Mooie lokatie in nieuw gebouw met hulpvaardige medewerkers. Omruilprocedure was gemakkelijk, contact met administratie goed.

Zeer snelle levering; vriendelijk personeel

Zeer snelle levering van hand-palletkar. Bij telefonisch contact goed geholpen bij doorgeven van aanwijzingen voor het afleveradres voor de chauffeur.

Een paar dagen later.

In tegenstelling tot de verstrekte informatie werd de bestelling een paar dagen later, maar wel keurig bezorgd. Voldoet volledig aan de verwachtingen.
Supersnelle perfecte levering. Betrouwbare leverancier met een aangename klantenservice. Het apparaat werkt perfect.

Brievenbus doosjes en tape.

De bestelling was makkelijk te plaatsen en snel verzonden en ontvangen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Het product wat ik besteld had is van hoogwaardige kwaliteit tegen een scherpe prijs, ik ben heel tevreden.

Goed georganiseerd bedrijf n dito orderproces.

Vanaf de bestelling tot en met de levering, communicatie over de levering, facturatie: alles liep gesmeerd!
Na contact en goede uitleg te hebben gehad, toch besloten om voor de meer omvattende variant te gaan.
Service is gewoon netjes. De site is overzichtelijk en het goede product vinden is dan ook makkelijk.
Als je bestelt om af te halen krijg je mail van tnt post dat uw bestelling onderweg is. Verwarrend.
Precies wat ik zocht en beschrijving klopte en foto’s ook op de website en snelle levering
Ik weet het nog niet.. De doos is nog gesloten hahaha! Maar het zal vast goed zijn.
Transport was een beetje slordig. Artikelen waren veel te strak op de pallet gesjord.
Contact met Sherany Reinst was prettig! Ze reageerde snel en adequaat, heel fijn.
beter: niet zeggen dat het de volgende dag er al is. goed: materialen zijn goed.