Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

974 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.804 beoordelingen in totaal

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Goede service, maar een puntje. Aan de telefoon met een van jullie medewerkers werd verteld dat ik de bestelde producten meteen af kon halen, echter vertelde een expeditiemedewerker dat dit eindelijk niet de bedoeling was. Het is de bedoeling om een dag van te voren je bestelling te plaatsen en de volgende dag kun je die ophalen aldus de expeditiemedewerker.
8 Stuks spanbanden besteld. Na enige dagen geen bericht, contact opgenomen met de klantenservice, ze konden er 5 leveren en de andere 3 een paar dagen later. Heel vriendelijk geholpen en de 5 hebben ze alvast opgestuurd. 2 dagen later de overige 3. Goede prijs, uiteindelijk prima levering en fijn en professioneel contact. Aanrader !
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemiddag Jeroen, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
11 jul 2024
Ik had per ongeluk het factuur- en verzendadres omgewisseld. Ik kwam daar te laat achter. Jullie hebben de zending bij PostNL tegen gehouden en naar het juiste adres gestuurd. Daar ben ik heel erg blij mee; nogmaals dank
12 jul 2024
Goede duidelijke site, mooi afgewerkte ladingrailen. Verbeter punt, op de site staat voor 1800 besteld morgen in huis, dit maken jullie niet waar heeft wel een dag of 3 geduurd. En ook slecht te traceren.
4 jul 2024
Service is okay en levering accuraat. Misschien eens kijken naar de website het kiezen op formaat met die schuifjes is een drama. Met behulp van jullie uitstekende binnendienst is het wel goed gekomen.
MZ
Marjo Z.
Veldhoven
10 jul 2024
Wat mijn aankoop betreft, top mooie metalen bakken gekocht. Ben er erg blij mee. Super snel geleverd, door een uiterst vriendelijke chauffeur, o ja, ook nog eens betaalbaar. Een echt aanrader.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Product precies als de omschrijving resp. afbeelding. Snel geleverd, alles prima. Alleen de verzendkosten ten opzichten van de kleine bestelling wel wat hoog. Had gepast in een enveloppe.
10 jul 2024
Snelle afhandeling. Jammer dat er geen track en trace kwam want de volgende dag stond er een enorme vrachtwagen in de buurt om te lossen terwijl hier niets voor geregeld was.
Supersnel telefonisch contact, goed op de hoogte van het assortiment en voorraad. De bestelling keurig en snel geleverd. Prijs scherp en kwaliteit uitstekend!
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen Hans, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Een gebruiksvriendelijke manier van bestellen en een snelle levering. Ook telefonisch contact was heel vriendelijk toen ik nog wat vragen had over dit product.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen Jose, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Prima product nu en goede service

In eerste instantie product ontvangen wat niet goed was, netjes opgelost zonder discussie. Zo kan het ook. Erg prettig, prima communicatie.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen Marco, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
4 jul 2024
Mooie producten van Logistiek concurrent, ik had speciale spanbandjes nodig en vond deze bij jullie. Bedankt voor de snelle levering
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen Alain, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Keurige verzending en afhandeling. Bovendien zeer degelijk product wat in onze winkel dagelijks gebruikt zal worden.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemiddag Tim, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
3 jul 2024
Goede betrouwbare web shop met correcte en snelle levering tegen goed prijs/kwaliteit verhouding.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Goedemorgen Henk, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
What you see is what you get en dan ook nog snel en flexibel met het ophalen van de bestelling.
11 jul 2024
Op de manier zo als ik deze tank gebruik klost hij nog al in mijn auto als hij half vol is
8 jul 2024
Goede communicatie en alles keurig afgewerkt en geleverd En een goed advies gekregen
2 jul 2024
Uitstekende service! Klantvriendelijk en snelle levering. Kortom ; helemaal TOP!!!!
3 jul 2024
2 jul 2024
makkelijk besteld en snel geleverd, was de volgende dag al meteen in huis.
2 jul 2024
Goedemiddag Arnoud, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Aanrader!

Bestelling kon binnen een uur opgehaald worden op locatie. Top Service!