Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

LogistiekconcurrentReviews

Gecertificeerd sinds: 10 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Logistiekconcurrent is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekconcurrent kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

351 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 okt. 2022
340L afvalcontainer besteld en heel tevreden over het product en proces. Goede kwaliteit, heel snel geleverd en de bezorger trok zelfs zelf de laatste stukken plastic bescherming van de container af zodat geen verpakkingsmateriaal had dat ik hoefde weg te gooien. Er zat helemaal geen kartonnen doos bij en dat was verfrissend: ik hoef ook geen kartonnen verpakking en dat snapt deze winkel. Voelt een beetje raar om zo’n positieve review te schrijven voor zo’n ongewoon artikel maar ik was verbaasd over het aandacht voor detail.

20 okt. 2022
Na mijn verzoek om een bestelling die ik op 7 oktober heb besteld, te annuleren, is de bestelling toch verzonden. Inmiddels 20 oktober is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Afhaal mogelijkheid binnen kantoor uren voor mij als zelfstandig transporteur is gewoon niet praktisch. Een bezorgdienst als GLS gebruiken die niet fatsoenlijk kan bezorgen helpt ook niet. Dit was voor mij de laatste keer dat ik hier nog wat besteld heb.

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

De logistiek is echt een verbeterpunt, loopt niet goed. Verder heb ik spanbanden besteld op maat. Blijkbaar heb ik niet goed genoeg gekeken. Ik heb tweedelig nodig gehad en eendelig besteld. En ik heb niet goed opgelet, en het stond er niet duidelijk genoeg. Er is contact gezocht door Logistiek Concurrent. Punten zijn besproken, waar dat nog kon snel en keurig opgelost. Dat doen ze goed!!!
Ik kocht een grote hoeveelheid inpak tape. Voordat ik mijn tape geleverd kreeg was deze 10% goedkoper. Ik wilde dit netjes oplossen en heb een email gestuurd met de vraag of we hier nog iets aan konden doen? helaas nooit een reactie op gehad. De volgende keer is het dus makkelijker om alles retour te sturen en opnieuw een bestelling te plaatsen dan heb ik wel de korting te pakken.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We willen ons ten eerste excuseren dat we niet hebben geantwoord op jullie mail, het is onze doelstelling dat we op iedere klantvraag reageren die we ontvangen, en daarom betreuren we dat dit nog niet is gebeurd. We hebben gelukkig contact met jullie kunnen maken en een oplossing kunnen vinden, mochten jullie hier nog vragen over hebben, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Het beviel mij niet dat alles in fases kwam zeer verwarrend. Ik snap dat jullie zo snel mogelijk willen leveren en dat is prima maar er kwamen ook allemaal verschillende facturen. Misschien de klant laten bepalen bij bestellen . bestelling in 1 keer leveren ( heb je er haast mee) of in fases als we iets niet op voorraad hebben de rest zo snel mogelijk leveren
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We hebben deze bestelling in delen geleverd omdat we begrepen hadden dat jullie bepaalde producten snel nodig hebben gehad, en we niet de gehele bestelling op het moment van plaatsen op voorraad hadden. Wanneer we producten leveren sturen we altijd een factuur van de geleverde producten. We begrijpen dat dit soms verwarrend kan zijn, en zullen je feedback meenemen om onze processen te verbeteren. Mocht je hier nog vragen over hebben, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice!
Het 'in bewerking' mededeling op de website [wat kan betekenen dat de bestelling nog niet gedaan is] eerder vervangen voor 'in bestelling' [of 'bestelling word verwerkt'], het was dagen lang niet duidelijk of the bestelling daadwerkelijk gedaan was.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We waarderen iedere feedback die het mogelijk maakt om onze website nog duidelijker te maken. We zullen je tip daarom doorgeven aan onze collega's die zich met de website bezighouden!
10 nov. 2022
snelle levering, vriendelijke klantenservice. misschien iets beter communiceren als er producten niet op voorraad staan en dat de levering langer duurt of dat de levering gesplitst kan worden. dit is niet voor deze bestelling maar in het algemeen.
Goedkope kisten voor onder vrachtwagen, echter de beugels die er zogenaamd bij passen, zijn waardeloos. Er zijn vrijwel geen mogelijkheden om de beugel aan de kist te bevestigen en wanneer dit wel kan, is de kist niet meer waterdicht.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We vinden het fijn om even met je gesproken te hebben zodat we kunnen verduidelijken wat er precies schort aan de bevestigingsbeugels. We zullen dit intern nog bespreken en je na het weekend nog terugkoppeling geven over een gepaste oplossing. Mocht je intussen nog vragen hebben, dan kan je onze collega's van de klantenservice via de mail of telefoon bereiken!
Duidelijke site, goed telefonisch contact gehad. Alleen bij bestellen een mogelijkheid voor een afleverdatum te vermelden zodat de leverancier niet voor niets komt en jullie het niet te vroeg bestellen.
Levertijd was goed, product ook naar behoren alleen de verpakking was open bij aankomst en geluk niets verloren. Tip gebruik sterkere dozen voor zware gewichten, de hele zijkant was er uitgescheurd.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We zijn altijd op zoek naar manieren om onze bezorging te verbeteren, dus we willen je mededelen dat we het waarderen dat je meedenkt wat betreft de stevigheid van de dozen. We gaan dat meenemen! Mocht er nog iets zijn waarmee we je kunnen helpen, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice!
15 nov. 2022
Goede service. Bestelling hebben we snel ontvangen. Bij ontvangst van de bestelling blijkt dat wij per ongeluk de verkeerde hadden besteld. Deze mochten wij zonder probleem ruilen.
Dat de bedrijfen wat bestelden aan material dat er dan wel korting op de producten mag ziten anders verdiennen wei er ook niks aan
14 nov. 2022
Prima prof. Produkt functioneerde geweldig allen deaanwending was even wennen en de juiste tijd en tempo was even proberen
14 nov. 2022
Makkelijk te bestellen op de site, snelle levering, goed verpakt, updates over de levering via de mail. Aanrader.
16 nov. 2022
Keurig verpakt, volgens afspraak bezorgd en een heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. Van harte aanbevolen.
Alles verliep precies zoals verwacht. Lekker vlot en vriendelijk. Bedankt en graag tot de volgende keer !
7 nov. 2022
Factuur iets eerder sturen voor eventuele administratie, vooral als de bestelling eind van de maand is.
19 nov. 2022
Bestellen ging simpel, producten zijn goed, levering duurde wat langer dan ik gewend was.
Ik zou het niet weten. De bestelling en bezorging verllepen beiden vlot.
16 nov. 2022
keurig op tijd geleverd. product voldoet aan zijn verwachting.
Zeer groot bestelgemak, snelle levering en prima produkten.
Website is overzichtelijk en product was snel verzonden