LogistiekconcurrentBeoordelingen

Logistiekconcurrent - Dé totaalleverancier voor de logistiek

Logistiekconcurrent verkoopt alles voor magazijn en transport: CMR vrachtbrieven, spanbanden, verpakkingsmateriaal, pallets, magazijnartikelen, truckparts en meer. Ze is momenteel marktleider in het aanbieden van een totaalassortiment voor de logistiek. Logistiekconcurrent beschikt over een technisch ijzersterke webshop, optimale gebruiksvriendelijkheid en interessante prijzen. Ze helpt kleine ondernemers, grote multinationals en alles daar tussenin, vooruit.
AFL Nederland B.V.
Kraaiendonk 46
5428 NZ Venhorst
Hugo de Bie

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

4.54/5.00

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Logistiekconcurrent

Altijd een goede prijs en echt de goed koopste netjes verpakt en verstuurd en je kan ook dingen vragen en je krijgt netjes antwoord top bedrijf
Pakket is niet aangekomen, nog een keer gebeld en toen zou hij nogmaals opgestuurd worden. Nogmaals niet binnen gehad
Nette chauffeur, nette levering. Heeft zelfs de pallets nog mee naar de voordeur gedragen, prima materiaal. Gewoon perfect, zoals het hoort
Super goed geregeld !!! En snel
Snelle service, ondanks de drukte! Verhuisdozen zijn top.
gewoon netjes zoals het hoort
de verpakking was deze keer van mindere mate we hadden voldoende besteld maar een minipallet was fijne geweest met dozen wordt vaak gegooid
Doos is over het hek gezet, zonder te laten weten. Pakketje niet zelf getekend... communicatie onduidelijk met klantenservice de een zegt dat het pakketje vandaag komt de andere zegt op een bijdehante manier dat ik geduld moet hebben.
had gedacht dat product zoals op de site staat ook zou krijgen. Nu blijkt dat er via een andere bedrijf de levering en kreeg niet de juiste product ook na een 2e levering lukt het ook niet. Dan weer netjes melden dat er een retour gehaald moet worden en een duidelijk aders afgesproken en ook dit gaat niet goed.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Dit is zeker niet onze bedoeling en hiervoor dan ook onze excuses. We zullen er alles aan doen om te zorgen dat dit in het vervolg niet meer gebeurt. Als we iets voor je kunnen doen, horen we dat graag.
goed
Haha alleen de dozen waren wel creatief verpakt, maar het werkte wel!
Top
Goed produkt, levering duurde lang, verpakking gescheurd
Antwoord van Logistiekconcurrent
Beste klant, ik ben blij dat je tevreden bent met het product. Echter proberen wij natuurlijk alles zo snel mogelijk te leveren en dit ook in goede staat te doen. We nemen deze feedback dan ook mee in het proces om te verbeteren en de wensen van de klant te kunnen naleven.
te laat geleverd
bestelling was 1 week levertijd
Antwoord van Logistiekconcurrent
Beste klant, bedankt voor de feedback. We zullen dit meenemen, zodat we in de toekomst een razendsnelle levering kunnen garanderen. Ik ben echter wel blij om te horen dat je tevreden bent met de order die je hebt ontvangen!
Goede service goede kwaliteit en snelle bezorging
duurde lang tussen besteldatum en leverdatum, na een keer bellen duidelijkheid.
Alles prima geregeld. Mooi product
1 keer besteld in de internet. Zelf opgehaald, dat mogelijkheid waardeer ik. De juiste product was klaar, het aantal was juist, kreeg een kartonnen doos mee, pinnen, klaar. Niks te klagen dus dan is het 4 sterren en de 5de ster omdat een vrachtwagen kan geparkeerd worden.
N.v.t.