Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

989 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

slecht kwaliteit soms

ik bij de laatste bestelling minder problemen dan die daar voor toen had ik in elke doos wel 25 bonnen die fout gesneden was en slecht gelijmd. bij deze bestelling heb ik en tot nu toe stuk of 10 maar nog niet alles heb ik gehad zie foto 4,3,5, welke probleem het is. en als ik het goed heb mag op het eerste blad alleen de middelste 2 vakjes donker gekleurd zijn en de rest van de bladeren wel laatste 3 zie Beurtvaartadres en van de ketting papier was in 1 doos stuk of 20 verkreukeld dat ik die niet kon gebruiken .
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag kijken we hoe we het samen kunnen oplossen.
7 mei 2024

Op zich een snelle levering en goede levering

Op zich een snelle levering , maar de omschrijving mag iets beter van desbetreffende product. Nu schaf je een product aan die te gebruiken is volgens de beschrijving en in de praktijk moet je nog weer extra kosten maken om het product echt te kunnen gebruiken. Dit was zeer teleurstellend omdat het product ook redelijk prijzig was!!
Wij zijn blij met de aankoop van de GFT container! De aankoopprijs was erg concurrerend en de bak werd binnen 24 uur bezorgd! Wat een snelle en goede service! Kan dit bedrijf zeker aanbevelen! De leuke sticker van Muurstickerstunter hebben wij erzelf op aangebracht.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
29 apr 2024

De logistiek concurrent , een aanrader.

De logistiek concurrent heeft schappelijke prijzen , en goede service en geeft netjes aan wanneer het verstuurd wordt , ik zal er zeker meer spullen bestellen en een aanrader voor meer klanten .
SC
Stichting C.
Rotterdam

Vond de site ingewikkeld, maar product goed

Vond de site ingewikkeld, het product is zoals verwacht, mag van mij nog een tandje platter. Verpakking voor verzending had ik anders gedaan. Beetje gevoelig voor weersomstandigheden.
Ik had een bestelling gedaan en mis te nog een onderdeel en na het melden werd er gelijk als nog op gestuurd en super goed opgelost en goede service top top top
1 mei 2024
Snel, duidelijk en goede prijs. Dit keer had ik 15mm honingraat karton nodig maar zou mooi zijn al er meerdere diktes te koop komen
ID
Irma D.
Purmerend
14 mei 2024

Er waren verschillende pallets stuk en die worden nageleverd

Er waren verschillende pallets stuk Er is contact opgenomen heb d e foto's gemaild de stukkende pallets worden kosteloos vervangen
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor de alsnog positieve beoordeling! Fijn dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn

Prijsgunstig & snel geleverd

Prijsgunstig, snel geleverd op een professionele wijze. Een aanbeveling waard. Ga hier zeker vaker wat kopen. Toppertje!
8 mei 2024
Prima product! Goeie prijs! En een nog betere persoonlijke ondersteuning na problemen bij installatie van software.
7 mei 2024
Goede prijs/kwaliteit, prima service en hulp bij bestelling. En ook nog heel snel geleverd! Helemaal prima, dus..
6 mei 2024
Niet alles was op voorraad. Maar wel goed door jullie geïnformeerd, dus goed opgelost.
14 mei 2024
de afwerking en communicatie zeer vriendelijk personeel welke alles goed verzorgt
SB
8 mei 2024
Zending correct afgeleverd, in time. Orderproces verloopt prima.
KK
klaas k.
Sliedrecht
Jammer van de verzendkosten voor de hobby mensen veel te hoog
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review. De verzendkosten die we rekenen zijn niet alleen gerelateerd aan de kosten voor verpakken en verzenden van producten, maar ook aan de impact op het milieu. Door verzendkosten te rekenen kunnen we o.a. ook investeren in het verminderen van onze ecologische voetafdruk en het compenseren van CO2 - uitstoot. We hopen dat je begrip hebt voor deze benadering.
3 mei 2024
Producten zoals beschreven. Snel geleverd en netjes verpakt.👍🏻
3 mei 2024
We hadden de producten zeer snel.nodig en dat is ook gelukt
10 mei 2024
Goede en snelle service besteld en meteen op kunnen halen.
3 mei 2024
goed product en snel geleverd. Verzendkosten wel erg hoog!
15 mei 2024
Goede kwaliteit en razendsnelle verzending. Dik tevreden