Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

960 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.591 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Niet zoals verwacht

Ik deel niet vaak mijn ervaring na aankoop van een product en ik geef niet vaak negatieve recentie, maar dit keer was ik wel een beetje teleurgesteld in de bestelling. Via Google advertising kwam ik terecht op een product via de logistiekconcurrent, een refurbished collecetebus. Deze was echter te beschadigd om uit te leveren. (wat voor ons prima was geweest). Dit kan gebeuren. Het alternatief dat werd geboden was een ander product met een duurdere prijs. Oke, tot daar aan toe... maar de advertentie en het product werden ook niet offline gehaald. Er stond zelfs dat er nog 4 op voorraad waren.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Helaas kreeg ik je telefonisch niet te pakken. Ik heb je daarom een mail gestuurd, om samen te kijken naar een goede oplossing. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Heeft lang geduurd ,dan de tijd wat jullie aangeven
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing gekomen. Tevens zijn we blij om te horen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van de artikelen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

stickers in een doos

Ik heb 6 stickers besteld, die zijn verstuurd in een doos met luchtkussentjes.. Terwijl dit met het grootste gemak in een envelop had gekund. We zijn toch bezig met duurzaamheid.. Dus.. waarom een doos (veel extra verpakking), en een pakketdienst (in plaats van de postbode), en iemand die aanwezig moet zijn om de deur te openen...
alle deksel gaan niet goed dicht en al 1.5 week bezig om dit op te lossen
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Cmr nummers niet duidelijk op 3 de blad

Aangegeven levertijden worden niet gehaald

De site geeft levertijden weer die niet gehaald worden. Vervolgens wordt er geen enkele update gestuurd over dat de bestelling vertraagd is. Pas na telefonisch contact is er een verklaring gegeven. "Op werkdagen vóór 18:00 besteld, vandaag verzonden" is in ieder geval gelogen. Nav reactie: De website geeft voorraad aan die er niet is. De genoemde "accurate levertijd" klopt in de praktijk niet.
Onlangs al een update ter waarde van €79,- moeten kopen t.b.v. de Tacho2Safe die ik in augustus 2023 had gekocht. Dat is geen service. Updates voor een telefoon betaal je ook niet voor.

Update kopen meteen na aankoop.

In augustus 2023 een Tacho2Safe gekocht. Heb onlangs al een update moeten kopen ter waarde van €79,00. Dat vind ik een slechte service.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsten van je review! Helaas was de update op het moment dat je de Tacho2Safe hebt gekocht nog niet uit.

Teveel betaalde verzendkosten

De door mij gekochte rubbers zijn mij toegestuurd in een enveloppe, die in mijn brievenbus paste. hiervoor heb ik €.9,95 + 21% btw verzendkosten moeten betalen. Dat vind ik schandalig, en ben daar boos over. Volgende keer zal ik helaas voor u bij uw concurrent gaan kijken.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We zullen voortaan altijd verzendkosten rekenen. Niet omdat we daar blij of rijk van worden, maar omdat dit nodig is om de beloften die we doen, waar te blijven maken. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice!

Bestelling lag weer niet klaar.

Spullen besteld. Mail ontvangen dat het klaar zou liggen. Vervolgens weer meer dan 1 uur mogen wachten voor het in de bus stond.
Antwoord van Logistiekconcurrent
De spanbanden zijn slecht, ze zijn niet gestikt aan het eind, ze ratelen zwaar en heb idee, dat kwaliteit ook niet best is.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken hierover. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We gaan dit zo goed mogelijk oplossen voor je. Mochten er in de toekomst nog onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
10 okt 2023

Teleurstellende ervaring

11 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je review! We vinden het erg vervelend om te lezen dat dit mis is gegaan. Natuurlijk is dit nooit onze bedoeling geweest. Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en je een passende oplossing hebben mogen bieden. We zien je onlangs deze ervaring toch graag de volgende keer bij ons terug! Wanneer er onduidelijkheden of nog vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
7 sep 2023

Binnen harken met mooie beloftes, en de betaling komt de aap uit de mouw.

Als je bij Logistic concurrent op hun site iets besteld, dan staat er , voor 18 besteld ,dezelfde dag nog verzonden. Heb je een artikel besteld , en het is betasldt, dan krijg je een mail, met daarin de levertijd. Dan is het ineens ,voor 18 uur besteld , binnen zes werkdagen geleverd. Het duurde dan ook een volle week dat ik het pakje had. Helaas voor logistieke concurrent, ik bestel er niets weer. Gisteren zag ik nog een artikel staan bij hun,dat concurrerent was, toch heb het maar bij een andere betrouwbaarder adres gekocht. Ze zullen vast het spreekwoord van de ezel en de steen kennen. Ik ben met veel plezier die ezel. Mij belazer je maar één keer, een tweede kans krijg je niet.
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer om te lezen dat de levertijd niet lijkt te kloppen. We hebben je geprobeerd te bellen om dit verder uit te leggen, helaas kregen we je nog niet te pakken. We hebben je een mail gestuurd zodat we een belafspraak kunnen inplannen. Zou je op deze mail willen reageren zodat we een geschikte oplossing kunnen vinden? Alvast bedankt voor je medewerking!
teleurstellend. Ik werk in de transport. Dan kan je verwachten dat er veel mensen overdag werken. en dan word het pakket 2x aangeboden rond de middag, en moet ik op vrijdag avond van een NL post punt horen dat het pakket retour is. Snap best dat er voor getekend moet worden , maar dat kan bij hun ook. Nu stond ik met lege handen, omdat die doos door jullie beleid, niet naar het officiele post punt is gestuurd. En ik mocht gelijk betalen maar vanaf de andere kant zit ik al een week te wachten op me geld terug
24 okt 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. We kijken ernaar uit wanneer je toch weer een volgende keer bij ons bestelt. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
29 jun 2023
Product is nog steeds niet binnen, postnl is één keer langs geweest en daarna pakket retour gestuurd. Nu is de bezorgtijd nog niet bekend. Aanhangernet zal waarschijnlijk te laat zijn en komt dan retour
30 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te lezen dat de bestelling retour is gestuurd na 1 bezorgpoging. Gelukkig hebben we telefonisch door kunnen geven dat dit dezelfde dag nog opnieuw naar je verstuurd wordt. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
14 sep 2023

Veel onduidelijkheid omtrent levering

We hebben maar een deel van onze bestelling ontvangen. Ondertussen heb ik al 3x moeten bellen om te achterhalen of een deel van onze bestelling überhaupt verstuurd is. Nog steeds geen stap verder
14 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. We hebben je collega telefonisch gesproken met verzoek om het op de mail verder op te pakken met je. We hebben je een mail gestuurd met betrekking tot deze review en je order. Zou je op deze mail willen reageren zodat we een geschikte oplossing kunnen vinden? Alvast bedankt voor je medewerking! Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, neem gerust contact op met onze klantenservice.
27 jul 2023
item is niet juist en anders dan besteld. lijkt erop verkeerd product geleverd. hierover gebeld en zou teruggebeld worden ivm opsturen juiste product. Heb hier niets meer van vernomen
28 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Hiervoor onze welgemeende excuses. Zojuist hebben we je telefonisch proberen te bereiken. Omdat we geen gehoor kregen hebben we je een mail gestuurd. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
26 jun 2023
2 sleutels besteld voor de laadklep waar je voor moet tekenen!! Je moet dus thuis zijn het wordt ook niet afgegeven bij de Primera oid
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! Voor alle zendingen die we versturen is een handtekening vereist omdat we er zeker van willen zijn dat onze leveringen op de juiste plek afgeleverd worden. Dat betekent dus wel dat er inderdaad iemand thuis moet zijn om de goederen in ontvangst te nemen. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice!
28 jun 2023
Verkeerde levering. Heb maar 1 artikel van de 3 ontvangen en heb na 2 dagen nog niks terug gehoord van de klantenservice.
29 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet volledig ontvangen is. Hier hebben we een onderzoek voor gestart, ondertussen hebben we de 2 ontbrekende artikelen alvast nagestuurd. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
22 jun 2023
1 pakket werd niet geleverd en ik krijg geen feedback over de stand van zaken hoewel men belooft heeft me te informeren.
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft contact opgenomen over de stopborden die niet waren meegeleverd. Ondertussen werd dit opgelost.