Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.087 beoordelingen in totaal

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

23 mei 2024
Op 17 mei voor een klusje een invalzaag besteld. Dat was voor pinksteren en dat is een drukke tijd, dat begrijp ik. Maar goed de klus ging door en de invalzaag zou de eerstvolgende werkdag geleverd worden, dat was 21 mei. Verkeerd besteld kan je zeggen maar de koerier kwam op de 21e een geleiderail leveren. Heb ik niks aan zonder invalzaag. Klus weer een dag in de pauze. Kreeg bericht dat alles de dag erna door DHL geleverd zou worden tussen 10 en 15. Echter pas om 1815 staat een zichtbaar overspannen koerier voor de deur, keurig met excuses. Maar dit alles weer een dag later. Ik begrijp ook niet helemaal waarom zo een essentiele bestelling die bij een vormt in delen verstuurd wordt.....

''lange'' Levering

Alles was goed maar de levering liet wel op zich wachten. Er stond bij direct leverbaar maar moest een goede week wachten voordat mijn bestelling verhandeld was.
U zegt dat u deelleveringen wil verminderen dat zie ik niet terug in de praktijk, op woensdag een levering en op donderdag weer een levering van dezelfde order!
Makita graatrimmer besteld op maandag en de maandag erop geleverd. Er stond echter bij dat product op voorraad was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.
30 mei 2024

Late levering bij Product direct leverbaar

Product direct leverbaar. Zaterdagavond besteld en donderdag pas aangeleverd bij de vervoerder. Dat is slordig.
de levertijd sneller maken. voor een product welke op voorraad is duurt het erg lang voordat het geleverd word
Artikel was op voorraad maar werd niet zoals verwacht in 1-2 werkdagen bezorgd. Duurde 4-5 werkdagen.
Op voorraad en direct verzenden zoals op website staat klopt niet
Leveringstermijn veel langer dan bij de concurrentie.
Beter en sneller informeren over de levertijd.
Duurde langer dan verwacht
3 jun 2024
levertijd niet gehaald
Levertijd duurde lang
Trage verzending
20 apr 2024

Informatie niet volledig

Er stond wel een levertijd bij het gekochte product op de site, maar in die termijn werd het product niet geleverd. Hier werd ik niet over geinformeerd, tot ik er zelf naar vroeg nadat de levertijd al verstreken was. Daarna was het product snel in huis.
10 mei 2024
Product geleverd maar het duurde een week. Had hier geen rekening mee gehouden.
29 apr 2024
bestellen en betalen gaat gemakkelijk leveren duurt veel te lang
TB
Thomas B.
Hasselt
18 apr 2024
Duurt lang om iets op voorraad te leveren. +- een week wachten.
14 mei 2024
Bij Toolnation een Makita accu stok heggenschaar besteld. Met de webshop is tot op heden niets mis mee. Helaas onaangename ervaring met hen verzender UPS, die mijn pakket nog steeds moet leveren. Zowel contact gehad met UPS als met Toolnation over de levering. UPS beloofd beterschap. Vandaag om 09:12u een bericht van UPS gehad dat ze straks tussen 12:30u en 14:30u komen leveren. Er is dan niemand thuis. Als je zo adhoc verzend info door krijgt, is het moeilijk om daar op te anticiperen. Inmiddels zijn we sinds mijn bestelling al 6 werkdagen in afwachting van levering.