toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.018 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

Perfected levering maar Schroef en klopboor machine mag je in eender Welke stand zetten blijft steeds in de stand klopboren Functioneren
18 nov. 2022
Aanbiedingen prijstechnisch meestal niet interessant
Levertijd niet correct vermeld op site
Verzending vanuit magazijn kan beter
17 okt. 2022
De bestelling werd in drie delen geleverd en waar veel kartonnen verpakkingsmateriaal werd gebruikt. Snelheid van levering is milieutechnisch niet altijd de beste oplossing. Misschien een knop toevoegen op de website om de noodzaak van volgende dag levering aan te geven. De kwaliteit van het geleverde materiaal is overigens wel prima.
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
6 okt. 2022
Geen constante mails sturen met activeer uw account. Levering kan sneller
13 okt. 2022
super
1 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw review en bestelling. Wij zien u graag terug verschijnen in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
15 sep. 2022
Trage levering en weinig communicatie over de levering. Product ok.
6 okt. 2022
16 aug. 2022
Deze maal is mijn bestelling op tijd geleverd probeer zo verder te doen want verschillende keren hiervoor was mijn bestelling veel te laat en zelfs nooit geleverd (wel terugbetaald ) Al de keren dat er iets niet in orde was heb ik zelfs de kans niet gekregen om feedback te geven ???
13 aug. 2022
Pakketten worden NOOIT verstuurd binnen de tijd die vermeld staat op de website. Heb nu 5x iets besteld. Pas de verzendtijd aan op jullie website.
10 aug. 2022
Goed product, alleen werd de bestelling in 4 etappes verzonden, terwijl er op de site 1-3 dagen staat. Totaal 2 weken geduurd.
12 aug. 2022
Levering normaal 3 dagen nu 7 dagen moeten wachten nogtans wat ik bestelde was in stock maar voor de rest was alles ok
19 aug. 2022
De service is goed. Alleen accurate levertijden vind ik zeer belangrijk, deze faalde.
18 aug. 2022
10 aug. 2022
2 feb. 2022
Goed stuk gereedschap (Bosch blauw decoupeerzaag), keurig op tijd geleverd. Binnen 5 jaar (dealergarantie) defect. Ondanks de garantie moest voor de reparatie worden bijbetaald. Op de vraag wat de garantie dan eigenlijk inhoudt, werd gereageerd met de mededeling dat de onderdelen al uit coulance gratis werden geleverd. Van een echte garantie is dus geen sprake en er wordt te veel beloofd.
10 feb. 2022
15 feb. 2022
Nadat ik het verkeerde artikel heb ontvangen (foutje logistiek toolnation) werd ik verzocht om een retour te sturen per mail, terwijl ik eerder door een medewerker doorkreeg dat een omgeruild zou worden aangezien de fout bij toolnation lag. Helaas wederom na telefonisch contact bleef een medewerker volhouden dat ik eerst mocht retourneren voordat het juiste artikel toegestuurd zou worden. Pas dat ik aangaf om toekomstige bestellingen ergens anders te gaan doen en hun wees op hun gebrek aan klantvriendelijkheid, draaide de stemming om. Vooralsnog heeft de door toolnation aangeboden oplossing ervoor gezorgd dat ik vooralsnog klant blijf.
3 mrt. 2022
26 mrt. 2022
Goede prijzen en overzichtelijke website. Alleen is het bij toolnation altijd onzeker of de aangegeven levertijd ook daadwerkelijk wordt gehaald. 1-3 dagen wordt ruim een week en levering binnen 11 dagen wordt soms maanden. Van de 3 keer dar ik er heb besteld heb ik 2x moeten annuleren. Wat ik ook vervelend vindt is dat veel van hun aanbiedings producten blijken niet voorradig te zijn en enorme levertijden hebben, minstens een maand. Wat dat betreft lijkt het aliexpress wel.
31 mrt. 2022
6 dec. 2021
Beoordeling op basis van 3 bestellingen. Verzending duurt vrij lang en met onbetrouwbare bezorgpartij. Jammer dat het niet gewoon met PostNL kan. Daarnaast kloppen de levertijden op de website niet. Product besteld, niet leverbaar. 3 maanden later nog steeds niet ontvangen, maar levertijd op de website is nog steeds <10 dagen. Gemeld bij klantenservice: die verwijzen vrolijk door naar de toeleverancier zonder excuses of correctie van levertijden op de website.