toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.646 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!

Beoordelingen voor toolnation.nl

Als er op de site 1-3 werkdagen staat verwacht ik dat als dit langer duurt je op z'n minst een bericht krijgt. ik begrijp dat de levertijden oplopen op dit moment maar houd je klant op de hoogte.
Ma commande (valeur de l'article 2399,43) a été effectuée le 16/09/2021 - Après avoir patienté jusqu'au 20/04/2022, comme proposé par Toolnation dans son mail du 07/02/2022., j'ai demandé le remboursement (délai de remboursement annoncé de 5 à 14 jours) - Le 31/05 , soit plus d'un mois, je suis remboursé. Je n'ai jamais eu de soucis avec Toolnation, mais cette fois-ci, j'ai stressé
Jammer dat 1 gemaakte bestelling in 2 delen wordt geleverd en een week gewacht op laatste zending
van Re D.
Het bestelde artikel was twee maal de beloofde tijd onderweg en de antwoorden, bij telefonische navraag, waren zeer onbevredigend.
Stond aangegeven levering 1-3 werkdagen, waren er 5
Vooraf gebeld voor levertijd, doch 2 dagen later geleverd.. Heel jammer verder heel goede winkel met flink assortiment.
De verzending was goed verpakt en goed op tijd. Alleen de verzending is niet compleet wat volgens de aanbieding is voorgesteld, doppendoos is compleet maar er was/is geen gratis lijmklem bij geleverd
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. De gratis lijmklem komt bij bestellingen vanaf €199,- excl. btw. Uw bestelling heeft zodoende helaas niet voldaan aan de gestelde voorwaarde(n). Meer informatie vindt u via https://www.toolnation.nl/gratis-bessey-gk15
De levering duurde een paar dagen langer dan aangegeven was. Misschien kwam dit door de paasdagen.
Levertijd. 4/5 dagen moeten wachten voor een product wat direct op voorraad is. Dit kan beter.
Er was geen avondlevering mogelijk.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
snellere verzending
Goede prijzen en overzichtelijke website. Alleen is het bij toolnation altijd onzeker of de aangegeven levertijd ook daadwerkelijk wordt gehaald. 1-3 dagen wordt ruim een week en levering binnen 11 dagen wordt soms maanden. Van de 3 keer dar ik er heb besteld heb ik 2x moeten annuleren. Wat ik ook vervelend vindt is dat veel van hun aanbiedings producten blijken niet voorradig te zijn en enorme levertijden hebben, minstens een maand. Wat dat betreft lijkt het aliexpress wel.
Antwoord van toolnation.nl
Levertijd volgens site 1 tot 3 werkdagen. In de kleine lettertjes staat dat deze tijd langer kan zijn. Telefonisch wordt dit netjes uitgelegd, maar niet op de site en mails n.a.v. bestellingen.
Antwoord van toolnation.nl
De 2 18V accu's van Makita zaten volledig onder het stof en de beschermkapjes ontbraken. Waar kwamen die vandaan? Gelukkig is Makita een deugdelijk merk. De levering was wel volgens afspraak.
Antwoord van toolnation.nl
Al heel veel gehad dat er stond binnen 2 a 4 werkdagen geleverd maar dat het nog 30 dagen duurde tegen dat ik het had. Maar de prijs zit goed en uiteindelijk ontvang je het wel....