toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.613 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

we kregen voor 1 bestelling 6 doosjes binnen. echt een schande met de huisige staat van het klimaat.
Duidelijke webshop, goede omschrijvingen, goede prijzen, snel verzonden, zending prima te volgen.
Op het moment heb ik nog steeds niks ontvangen...
Altijd goed verpakt, en keurig bezorgt.
makkelijk iets te bestelen
Levertijd 1 tot 3 dagen wordt gepretendeerd. Dit is alles behalve waar. Kijk maar eens naar de google reviews. Had ik dat maar eerder gedaan. Na 11 dagen de bestelling geannuleerd, dit nadat contact was geweest met de klantenservice. Jaaa.... ik was toch echt aan de beurt voor levering volgens hun. Niks, nada, noppes.
Niks op aan te merken.
16 sep. 2022
Accuraat, snel geleverd en goed verpakt.
16 sep. 2022
Aan de goede klanten een beter korting geven of een vaste korting.
Goedeprijs en snelle service ⁹
Snelle levering, duidelijke communicatie
15 sep. 2022
Trage levering en weinig communicatie over de levering. Product ok.
11 sep. 2022
11 sep. 2022
Een snelle en goede levering