Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.085 beoordelingen in totaal

20 dec 2023
Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Meest recente eerst
Beter en sneller informeren over de levertijd.
Levertijd ondanks direct leverbaar 4 dagen
Heel slecht hier bestel ik nooit meer bestelling op voorraad maar een week zitten wachten bovendien misleidend met gratis accu
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, op de website staat levertijd tussen 1-3 werkdagen, contact opgenomen product niet op voorraad werd er gemeld daarna nooit meer iets vernomen

Steeds een goeie service

Steeds een goeie en duidelijke snelle verzending. Wat meteen geleverd kan wordt wordt geleverd, andere dingen komen soms een dag later aan, wat prima is.
Makita graatrimmer besteld op maandag en de maandag erop geleverd. Er stond echter bij dat product op voorraad was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.
Ik heb laser besteld waar in webshop levertijd 2-5 werkdagen is. Het is nu 2 weken en is steeds niet binnen. Geen bericht hierover gehad.
Op voorraad en direct verzenden zoals op website staat klopt niet
Had een decoupeerzaag van Makita besteld in doos, de doos was beschadigd EN gebruikt (dus 2e hands) Ook de sticker op de voorkant van de doos ontbrak waaraan je kan zien wat erin zit. zeer slordig en onprofessioneel

''lange'' Levering

Alles was goed maar de levering liet wel op zich wachten. Er stond bij direct leverbaar maar moest een goede week wachten voordat mijn bestelling verhandeld was.
Trage verzending
alles netjes geleverd net zoals op de webshop stond vermeld
Nooit is een bestelling optijd geleverd, werkelijk nooit. Artikelen worden extreem groot verpakt, enorm zonde van de ruimte en afval!!
Artikel was op voorraad maar werd niet zoals verwacht in 1-2 werkdagen bezorgd. Duurde 4-5 werkdagen.