Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.304 beoordelingen in totaal

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

DG
Dirk G.
Klaaswaal
10 jul 2024
Slechte communicatie lange levertijd Een voorraad artikel op woensdag besteld en de week er na op donderdag binnen. Nou heb ik geen haast maar dit is te gek. Ook geen communicatie, behalve de dag na levering een mail dat mijn order verstuurd is…Dit is nu de 2e keer dat mij dit overkomt, de volgende keer bestel ik ergens anders.
MW
Marcel W.
Krimpen aan den IJssel
9 jul 2024
Niet nakomen van levertijd, vervolgens slechte info, meerdere toezeggingen die ook niet nagekomen worden en verschrikkelijk klantonvriendelijke wijze van communicatie. In persoonlijke mails aan mij blijven jullie mij aanspreken met ´beste klant´. Jullie kennen mijn naam, dus gebruik die dan ook. Ook het ontbinden van de order ging erg moeizaam. Wat wel erg snel en goed ging wat het crediteren van het bedrag nadat jullie het e.e.a. verwerkt hadden. Als jullie vooraf gewoon hadden gezegd dat 1/2 werkdagen bij jullie gewoon een week is, was dat wel zo netjes geweest. Achteraf vele negatieve feedback over jullie gelezen mbt levertijden. Geen aanrader, jammer. Ondanks de mail (zie afbeelding) werd het pakket pas op de 26e juni afgeleverd, terwijl dit de 19e had moeten zijn....
28 jun 2024
De levertijd is echt dramatisch. Levertijd 2 tot 3 werkdagen wordt ruim 3+ weken. Je moet er zelf achteraan, want proactief communictie over je order doen ze niet aan. Ook zijn de combipakketen niet geheel duidelijk. De klantenservice is als schrijfstijl ronduit kortaf als je hierover vragen stelt. Ook worden vragen niet geheel beantwoord, waardoor je er weer achteraan moet mailen. Ook het retourrecht en probleemoplossend vermogen van deze organisatie is nogal uit de jaren 90. Kortweg; Erg jammer op deze wijze.
5 jul 2024

Zeggen dat iets op voorraad is.

Als jullie zeggen dat iets op voorraad is en binnen 2 werkdagen verzonden wordt dan moet je dat ook doen. Niet zeggen dat iets op voorraad is terwijl het niet zo is. Mocht het onverhoopt toch niet lukken, doe dan even een berichtje.

2 klachten

1e klacht Van een bestelling van 10 kleine producten krijg je 8 verschillende dozen. Hele blauwe container vol met karton van toolnation 2e klacht Er staat dat het op voorraad is dus dan zou het de volgende dag geleverd kunnen worden, vervolgens duurt het 1,5 week voordat je pakket geleverd is.
11 jul 2024
Zoals velen over deze webshop hebben gemeld (ik las het pas na de bestelling) is de vermelding ‘op voorraad online’ en bezorgen binnen 2-3 dagen een misleidend truckje. Heb het pakket wel gekregen na een week. Werkt goed, dat wel.
Klantenservice! Letterlijk meer uren aan de lijn geweest voor dat je iemand kan spreken! Vervolgens wordt je niet geholpen maar genaaid
10 jul 2024
1 jul 2024
28 jun 2024
21 jun 2024
Komen hun lever afspraken niet na ,moet meer als een week wacgten op je bestelling,als he hem annullerd voeren ze dat niet door ennkrijg je het alsnog,product was op voorraad zou binnen 2 dagen geleverd worden,dus niet waardoor ik het ergens anders oonieuw besteld heb
14 jun 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, op de website staat levertijd tussen 1-3 werkdagen, contact opgenomen product niet op voorraad werd er gemeld daarna nooit meer iets vernomen
30 mei 2024
Ik heb bestelling geplaatst op 13-05-2024, op de site stond er dat binnen 3 dagen artikel is leveren, maar het blijkt dat toolstation hun website niet update. Ik had na 3 dagen me bestelling nog steeds niet binnen dus ik naam telefonisch contact met toolsation, aan de telefoon had me medewerker verteld dat ze het uiteindelijk 22 mei versturen maar tot nu toe is het niet verstuur en heb geen bericht ontvangen van toolnation. Ik heb in de tussen tijd annulering aangevraagd, maar daar is toolnation niet voor bereid. Het is me eerste en ook de laatste aankoop bij Toolstation voor mij zijn dat een oplichtings praktijken.
17 jun 2024

Direct leverbaar? Echt niet.

Waardeloos bedrijf, levertijden op de site slaan nergens op. Dit bedrijf laat verzenden vanaf de importeur en heeft helemaal geen voorraad. Annuleren omdat het te lang duurt doen ze niet, en op een retourverzoek krijg je ook een raar antwoord. Logisch, want bij annuleren, weigeren of retourneren moeten ze het natuurlijk in hun niet bestaande magazijn leggen. Blijf ver weg van dit bedrijf!!!!
3 jun 2024
Tweede en laatste keer dat ik iets bij deze flutfirma koop. Ze verkopen uit de voorrad van de importeur, daardoor is de levertijd geen 1a2 dagen zoals de site suggereert, maar een ruime week. Als je wilt bellen waar je levering blijft is de “klantenservice” midden op de dag gesloten. Mail wordt na drie dagen beantwoord. Super slecht bedrijf, afrader!!!
11 jun 2024
Product zou tussen de 1 en 3 dagen geleverd worden maar meer dan 1 week moeten wachten. En na veel telefoontjes eindelijk binnen. Zal er nooit meer iets bestellen wat spoed heeft!
14 jun 2024
Ik heb laser besteld waar in webshop levertijd 2-5 werkdagen is. Het is nu 2 weken en is steeds niet binnen. Geen bericht hierover gehad.
13 jun 2024
Nooit is een bestelling optijd geleverd, werkelijk nooit. Artikelen worden extreem groot verpakt, enorm zonde van de ruimte en afval!!
14 jun 2024
Heel slecht hier bestel ik nooit meer bestelling op voorraad maar een week zitten wachten bovendien misleidend met gratis accu