toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.018 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

18 nov. 2022
Helaas stond er een levertijd van 2-5 werkdagen, na 9 werkdagen heb ik zelf contact opgenomen met de vraag wanneer ik mijn spullen krijg. toen kreeg ik een mailtje helaas midden december verwacht onze leverancier pas uit te leveren
van M R.
Haakse boortol gekocht , zit geen accu bij , blijkt 12 v (heb alles 18v) 12 v accu gekocht , past weer niet op oplader . Info gevraagd waar 12 v oplader te vonden is bij jullie , geen reactie ….. kortom slechte info bij boortol
Geen levering van de goederen. Geen communicatie over de leverdatum. Ondertussen 17 dagen geleden besteld voor een product dat 2 tot 5 werkdagen zou duren.
17 nov. 2022
Beste ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen en bestelling geplaatst op 09 11 2022 is bijna al twee weken verder .
De bestelling is niet compleet
25 okt. 2022
Slechte klanten”service”, trage respons, terugsturen van producten moet je hele procedure voor opstarten. Nooit meer
20 sep. 2022
Levertijd 1 tot 3 dagen wordt gepretendeerd. Dit is alles behalve waar. Kijk maar eens naar de google reviews. Had ik dat maar eerder gedaan. Na 11 dagen de bestelling geannuleerd, dit nadat contact was geweest met de klantenservice. Jaaa.... ik was toch echt aan de beurt voor levering volgens hun. Niks, nada, noppes.
6 okt. 2022
Beste klant, Jammer dat uw product niet tijdig is geleverd door Dewalt. Vertragingen kunnen helaas ontstaan bij artikelen met een verwachte levertijd. Deze artikelen liggen niet op voorraad en wij gaan uit van een snelle levering vanuit de fabrikant. Levering zal er altijd volgen, maar door de wereldwijde leverproblemen kan er soms een vertraging ontstaan excuses hier voor. Toolnation support team.
27 sep. 2022
we kregen voor 1 bestelling 6 doosjes binnen. echt een schande met de huisige staat van het klimaat.
6 okt. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
27 sep. 2022
Op het moment heb ik nog steeds niks ontvangen...
10 aug. 2022
Een deel van mijn bestelling heb ik nog niet mogen ontvangen na bijna een maand. Ondanks er bij staat dat de levertijd 1 tot 3 werkdagen is.
7 aug. 2022
Hallo MIJN BESELLING GEDAAN EN DPD HEEFT HET GELEVERDMAAR NIETS AAN DE DEUR NIET BIJ BUREN NIET BIJ AFHAAL CENTER EN ZOGEZGD WACHTEN ZE OP ANTWOORD OP DE KOERIERDIENST MAAR HET IS AL 3 WEKEN NOG ALTIJD NIETS GEKREGEN 303 € WEG MAAR IK WENS MIJN BESTELLING TE KRIJGEN EN LAAT HET NIET ZO
8 aug. 2022
1 bestelling, vijf leveringen met steeds 1 artikel per doosje. Wat een verspilling.
9 aug. 2022
Slechte bezorging door DPD Heeft 14 dagen geduurd
20 apr. 2022
27 jun. 2022
Beste, Het is inderdaad een erg vervelend voorval, en excuseren wij ons nogmaals voor. Echter, dat u hier, evenals in onze eerdere berichtgeving, onze woorden verdraait, is natuurlijk niet correct. En dat heeft u niet 1 keer gedaan, maar meerdere keren helaas. Wij hebben u aangegeven dat de vervoerder dit niet kan leveren aan Zwitserland. We hadden helaas dus niet deze mogelijkheid. Nu insinueert u dat wij uw bestelling hebben geannuleerd omdat wij mogelijk niet wegkomen met eventuele verzendkosten. Er gaan vaker palletzendingen naar Zwitserland of andere NON EU landen, echter is een steiger natuurlijk geen standaard palletzending en is dit dus niet mogelijk. Bij iedere steiger of product dat buiten deze maatvoering valt, was al niet mogelijk om naar buiten EU te versturen, enkel deze is blijven staan en heeft u dus last van gehad, waarvoor nogmaals excuses.
31 mrt. 2022
Tot mijn spijt heb ik een slechte ervaring met Toolnation. Op zondag 20 maart bestelde ik een Verticuteermachine UV3600 bestelling #1001100780, waarvan op de Toolnation website vermeld staat : Verwachte levertijd 1 tot 3 werkdagen. Ik ontving hierover van Toolnation geen verder nieuws. Op donderdag 24 maart (de 4de werkdag) belde ik Toolnation met de vraag of er verder nieuws was over de levering. Als antwoord van uw medewerker kreeg ik dat er geen nieuws was en dat ik enkel maar kon wachten. Op mijn vraag of kon nagekeken worden wanneer ik de verticuteermachine kon verwachten, werd er ingelegd. De verticuteermachine heb ik dan ontvangen op vrijdag 25 maart. Ik begrijp bijgevolg niet waarom uw medewerker mij die informatie niet kon of wou geven tijdens ons telefoongesprek op donderdag 24 maart. Toolnation is voor mij daarom toch wel een teleurstelling.
27 jun. 2022
Beste, U had hiervoor ook een bericht kunnen sturen middels onze website, in plaats van een negatieve review direct te plaatsen. Onze medewerkers krijgen niet altijd volledige informatie vanuit de fabrikanten. Hoeveel dat er verzonden zijn, wanneer dat deze verzonden zijn, wanneer dat deze daadwerkelijk binnen gaan zijn bij Toolnation. Ook kunnen zij geen 100% accurate voorspellen maken, wanneer dit bij u gelegerd wordt, en kan het zomaar zijn dar deze verticuteermachine nog niet binnen was gedurende het gesprek, en is deze na het gesprek binnen gekomen en direct verwerkt en verzonden. Tevens is een verwachte levertijd geen zekerheid, en geeft het woord verwachting natuurlijk al aan dat dit een schatting is, hier kan helaas, in geval van vertraging, van afgeweken worden. Het is uw goed recht om dan werkdagen 4 natuurlijk te bellen, maar zoals ik eerder uitleg, kan dit zich net gekruist hebben, uw belletje en de verwerking / verzending van uw bestelling. Al met al is uw bestelling dus toch eerder geleverd dan u werkdagen 4 werk geschetst, en zou dit mijns inziens juist een fijne ervaring zijn, en geen negatieve ervaring zijn. Nogmaals, zoals wij u normaliter ook telefonisch zouden hebben aangegeven, excuses voor deze vertraging, en veel plezier met uw aankoop gewenst.
17 dec. 2021
Als je besteld heeft het ene product een levertijd van binnen 11 werkdagen en het andere product is op voorraad met levertijd 1 a 2 werkdagen. Beide levertijden worden bij lange na niet gehaald. Die van 11 werkdagen is nog steeds niet geleverd en geannuleerd die van 2 dagen werd pas na 2 dagen verstuurd en pas na 6 dagen geleverd. Als je belt krijg je een onfatsoenlijk persoon aan de lijn die zegt dat de aangegeven levertijden een schatting is. Zet dat er dan neer dat het een schatting is. Zodra je een bepaalde periode aangeeft waarbinnen geleverd wordt dan staat deze levertijd vast.
10 jan. 2022
Beste Klant, Bedankt voor uw review. Vanaf de start van de Covid-19 zijn wij overgegaan op verwachte levertijden , dit omdat veel fabrikanten en leverancier vanaf dat moment geen zekerheid konden geven over een levertijd. Bij enkele producten heeft er een vermelding gestaan binnen 11 werkdagen levering , dit omdat er vanuit de leverancier een bevestiging was geweest van levering, in sommige gevallen bleek dit achteraf niet te zijn . Dit maakt het voor de klantenservice ook moeilijker om een levertijd te kunnen vermelden. Ook betreffende deze zending hadden wij de klant niet kunnen voorzien van een juiste levertijd ook niet bij navragen bij de fabrikant/ leverancier.
29 apr. 2022
21 april je artikel besteld welke voorradig en direct leverbaar is. Os direct betaald. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wel verzendopdracht ontvangen bij vervoerder, maar pakket nog steeds niet. Contact gehad met klantenservice van toolnation, dat ik het maar een paar dagen moest afwachten. Als een artikel direct leverbaar is, mag je ervan uitgaan dat het max 2 werkdagen duurt voordat je het in huis hebt.
27 jun. 2022
Beste, Dit wat u aangeeft in uw bericht is natuurlijk niet zo gegaan, en ik wil u vragen enkel waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Uw bestelling van 21-04 is 22-04 verzonden. U heeft daar bericht van gehad met de verzendgegevens. Vervolgens meldt u 25-04 waarom u uw pakket nog niet heeft ontvangen, en geven wij u aan dat deze, zo hoe het uitzag in de track and trace, vertraagd was bij de vervoerder en hebben u gevraagd deze trackinggegevens in de gaten te houden. Toen enkele dagen later bekend werd vanuit DPD dat er een hoop zendingen zoek zijn geraakt, hebben wij u direct bericht dat er een nieuwe bestelling voor u is aangemaakt en direct ook verzonden zou worden. 28-04 opnieuw verzonden en de dag van uw review heeft u deze in ontvangst genomen. Heeft u een klacht over de vervoerder, bent u vrij om op hun pagina een klacht in te dienen of een review te schrijven, maar wij van Toolnation hebben u hierover netjes ingelicht en geëxcuseerd.
1 jan. 2022
Kijk, ik snap dat het druk was zo net voor kerst maar als je op je website zegt dat je levertijd 1-3 werkdagen is en ik bestel op zondag dan mag ik toch verwachten dat het bestelde er voor kerst is. En nee, het lag niet aan de bezorger want ik heb op donderdag, 4e werkdag dus, nog gebeld en toen lag het nog in het magazijn. Wees dan eerlijk zodat ik me ook geen valse illusies hoef te maken. Erg jammer dus!!
6 jan. 2022
Beste Klant. Wij vinden het jammer dat de zending later kwam dan dat u zelf verwacht had. Het bestelde product had een verwachte levertijd van 1 tot 3 werkdagen, wij kunnen dan niet garanderen dat deze dan ook 100% binnen deze 3 dagen geleverd zal worden.
26 jan. 2022
Bestelling van een kantenfrees op 29/09/2021.Na 3 maand nog steeds niet geleverd , wel alles al mooi betaald. Ze beloven eind december 2021 mijn geld terug te storten omdat ze het niet kunnen leveren. We zijn bijna februari 2022 en nog steeds niet gezien. Ze antwoorden zelf niet op mails. Rechtstreeks naar hun bellen is ook al een ramp , ze zeggen het via mail te doen en reageren dan gewoonweg niet.
10 feb. 2022
Beste klant, Jammer van uw review, want deze klopt niet. De levertijd was onbekend en duurde helaas langer dan dat er aangegeven werd vanuit de fabriek. Ook de terugbetaling hebben wij al eerder voor u nagekeken en u bevestigd dat de terugbetaling op 17 december al is teruggestort op uw rekening. Hier hebben wij geen bericht meer op terug gehad van u. Dit is tevens de dag van annulering zelf nog gedaan. Wij hebben u ook gevraagd alleen waarheidgetrouwe reviews te scherijven, want nogmaals, deze komt niet overeen met hoe het gegaan is. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.