Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.796 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Levertijd van product wordt op website 2-5 werkdagen. Na een week toch maar bellen. Reactie; excuus levertijd staat onverhoopt verkeerd vermeld. Levering kan nog wel 4 weken duren. Advies is bestelling te annuleren via contactformulier. Uiteraard gedaan en product bij een andere leverancier besteld. Product wordt toch via Toolnation geleverd. Geen enkele medewerking op retourneren omdat zij dit volgens volgens algemene voorwaarden niet verplicht zijn.

Zeer slechte ervaring!

Als bedrijf zijnde mag je verkeerd bestelde producten niet retourneren. Ze verschuilen zich zich achter "dat hoeft wettelijk niet" . Zeer klantonvriendelijk, slechte service en klantenbinding is ver te zoeken. Gelukkig zijn er andere bedrijven die wel waarde hechten aan een klantrelatie voor lange termijn.
We zouden graag op rekening bestellen dus ik bel de klantenservice op. Hoe kom ik in aanmerking om op rekening te kunnen kopen. Het antwoord was kijk maar op de Site op een niet al te vriendelijke toon. Maar helaas de optie om op rekening te kopen staat niet vermeld?

Product was op voorraad maar werd pas week later verzonden

Product was op voorraad. Wordt pas een week later geleverd zonder communicatie van hun. Zelf contact opgenomen en alleen naar vage antwoorden terug.

prijs manipulatie…

ik koop iets van 241€,als ik enkele minuten later kijk op dezelfde site kost dit opeens maar 232€ voor hetzelfde,dus geen correcte prijzen
Op website staat levering 3-5werkdagen. Een maand na bestelling had ik het apparaat nog steeds niet na meerdere reminders
Pakket met ladder nog niey geleverd sinds 2 weken. Terwijl het op stock was
Lever tijd beloven van 1 dag en uit eindelijk een week duren

Ik schrijf nooit reviews, maar bij deze kon ik het niet laten....

Ik schrijf nooit reviews, maar bij deze dan, toch! Let op! bij de groots vermelde Milwaukee actie "met een gratis accu" geldt de voorwaarde dat je voor minimaal €999,- moet bestellen voordat deze actie geldt. Dit kun je zien in de voorwaarden waarna je door moet zoeken. Helaas vond ik deze info pas na het bestelproces. Toen begon er mij een lichtje te branden: Op mijn eerste en tot nu toe laatste, bestelling bij Toolnation heb ik erg lang, (ik meen tot 6 weken) moeten wachten op het laatste item. Bovenstaande zijn de twee redenen dat ik de huidige order binnen 5 minuten na bestellen, heb willen annuleren. Daarop krijg je na 2 dagen de reactie: "Als zakelijke klant is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Aangezien uw bestelling op commerciële basis is geplaatst, zijn wij niet verplicht deze commerciële overeenkomst te annuleren en moet ik u vragen geduld te hebben tot de levering. Volgens de laatste informatie van de leverancier zou uw bestelling binnenkort verwerkt moeten worden voor verzending naar Toolnation." Terwijl er op de website staat dat het artikel op voorraad is, moest het dus na bestelling bij Milwaukee ingekocht worden. Helaas; Nu dus de Milwaukee zaag gekocht voor €50 meer dan bij mijn vaste Milwaukee leverancier en het was niet binnen 1-3 dagen binnen.
Dat je als vaste klant na vele bestellingen niet retouren mag ook al is het in een ongeopende verpakking. Laatste grote bestelling kwam in 5 verschillende leveringen aan, alles was op voorraad en zou dus binnen 2 dagen geleverd worden, maar laatste machine kwam na 5 dagen en dus te laat aan. Deze mocht niet meer retour, maar had de machine niet meer nodig, heb helaas de werkzaamheden met de hand moeten doen. Aan de letter van de wet gehouden, maar een super slechte service. Eigenlijk altijd al een slechte levering, onvriendelijke mailtjes. Jullie zijn een betalende klant kwijt. Bij gereedschapcentrum zijn ze goedkoper en vriendelijker en makkelijker met een retour ook voor zakelijke klanten!

Bestel hier niets, ze leveren verkeerd artikel, maar weigeren retour te nemen.

1 ster is nog teveel. Ik bestelde begin januari drie maten snijmessen voor de Fein multitool. Levertijd 1-3 werkdagen, maar dat werden 2 weken. Toen bleken twee snijmessen geleverd te zijn met de oude Fein-aansluiting. Toolnation nam slechts een van beiden terug, omdat ze bestelnummers hadden verwisseld. De andere mag ik niet retourneren omdat het een zakelijke bestelling is en ik zelf verkeerd zou hebben besteld. Terwijl duidelijk is dat ik natuurlijk wel voor alle snijmessen dezelfde aansluiting heb besteld. Klantenservice gaat niet inhoudelijk in op vragen en klacht.
Hij was duurder dan anderen maar omdat er zogenaamd een extra batterij bij zat leek hij goedkoper blijkt dat je bij iedereen een batterij krijgt van Mikita maar ja dat is marketing Staat daar direct leverbaar moet je er bijna een week op wachten dat dus
Bestelling 5 dagen later binnen gekregen terwijl op hun website staat op voorraad en vandaag bestellen morgen aan huis. Bestelde apparaat was defect en ben nog steeds bezig voor een oplossing
Ik heb nog geen factuur gehad. En ik heb dit gemaild naar de klantenservice. Binnen twee dagen zou ik terug gemaild worden. Want ik wil graag een gratis accu bij Makita aanvragen.
Deftige klantenservice! Alsook x aantal keer moeten bellen voor pijn pakket alleen maar geld kwijt. Ik ben zelfstandig en jullie zijn een goeie klant kwijt
heb vlak na de bestelling order geannuleerd via klantenservice wegens foutieve bestelling en dit werd niet aanvaard. Bestelling werd toch opgestuurd
Ik kreeg iemand aan de telefoon die net deed alsof ik achterlijk was slechte ervaring gehad het was een man
DV

Onbetrouwbaar

Verkopen doen ze graag, maar ze leveren het aangekochte product niet, ik ben opgelicht door toolnation