toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

: 41.977Goed

4,44

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.646 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

41.977 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


4 maanden geleden
De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor toolnation.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(133)
 Wordt beoordeeld
19 dagen geleden 
Slecht bereikbaar, komen afspraak voor levering niet na
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
3 dagen geleden
Beste, We zijn gelukkig goed bereikbaar en kunnen ons helaas niet vinden in uw review. De afspraak van levering is een verwachting, en geen gegarandeerde levertijd helaas. We begrijpen dat een vertraging natuurlijk nooit goed uitkomt, en vinden dit met u ook even vervelend. Excuses hiervoor, de kleine vertraging die uw bestelling heeft gehad.
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
heb nog steeds niets ontvangen !!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, U heeft ons een slechte beoordeling gegevens omdat u uw bestelling niet heeft ontvangen per 17-06. Uw bestelling van 09-06-2022 is 10-06-2022 verzonden en heeft u track and trace gegevens van ontvangen. Gelieve een correcte beoordeling te schrijven. Dank u hiervoor. Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
1 bestelling geplaatst kreeg 2 pakketen op verschillende momenten en locaties geleverd. Waaronder een veiligheidsbril in een doos waar der 200 brillen in konden. Beide pakketten geen pakbon voor eigen administratie 👎
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, De pakbon wordt per email gestuurd naar u bij verzending, dus deze heeft u wel gehad. Ook heeft u 2 producten besteld met verschillende levertijden, en kan het inderdaad voorkomen dat deze dus verschillende dagen geleverd worden. De locatie heeft te maken, volgens de vervoerder, omdat u niet aanwezig was bij een afleverpoging. Wij van Toolnation kunnen ons dus niet vinden in uw negatieve review.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Product was 'direct leverbaar', wat 1 tot 2 werkdagen betekent volgens de website, maar de daadwerkelijke verzending heeft nooit plaatsgevonden. Zelfs het annuleren van de bestelling is een moeizaam proces.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, Toolnation is het niet eens met uw negatieve review. Bij de verzending is het mis gegaan bij de vervoerder, dit is u ook uitgelegd. Ook heeft u niet het onderzoek bij de vervoerder hoeven af te wachten, en hebben wij, ook zoals we u hebben aangegeven, 06-05 een nieuwe bestelling voor u aangemaakt. Na dat weekend, is deze, ook uit eigen voorraad, opnieuw voor u verzonden en aangekomen. Annuleren is na verzending natuurlijk niet meer mogelijk en dan kunt u eventueel een retour aanvragen middels de website. Dit staat netjes aangegeven en uitgelegd op de contactpagina.
 Wordt beoordeeld
2 maanden geleden
Er is een verkeerd product geleverd.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, Het is inderdaad een erg vervelend voorval, en excuseren wij ons nogmaals voor. Echter, dat u hier, evenals in onze eerdere berichtgeving, onze woorden verdraait, is natuurlijk niet correct. En dat heeft u niet 1 keer gedaan, maar meerdere keren helaas. Wij hebben u aangegeven dat de vervoerder dit niet kan leveren aan Zwitserland. We hadden helaas dus niet deze mogelijkheid. Nu insinueert u dat wij uw bestelling hebben geannuleerd omdat wij mogelijk niet wegkomen met eventuele verzendkosten. Er gaan vaker palletzendingen naar Zwitserland of andere NON EU landen, echter is een steiger natuurlijk geen standaard palletzending en is dit dus niet mogelijk. Bij iedere steiger of product dat buiten deze maatvoering valt, was al niet mogelijk om naar buiten EU te versturen, enkel deze is blijven staan en heeft u dus last van gehad, waarvoor nogmaals excuses.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
21 april je artikel besteld welke voorradig en direct leverbaar is. Os direct betaald. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wel verzendopdracht ontvangen bij vervoerder, maar pakket nog steeds niet. Contact gehad met klantenservice van toolnation, dat ik het maar een paar dagen moest afwachten. Als een artikel direct leverbaar is, mag je ervan uitgaan dat het max 2 werkdagen duurt voordat je het in huis hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, Dit wat u aangeeft in uw bericht is natuurlijk niet zo gegaan, en ik wil u vragen enkel waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Uw bestelling van 21-04 is 22-04 verzonden. U heeft daar bericht van gehad met de verzendgegevens. Vervolgens meldt u 25-04 waarom u uw pakket nog niet heeft ontvangen, en geven wij u aan dat deze, zo hoe het uitzag in de track and trace, vertraagd was bij de vervoerder en hebben u gevraagd deze trackinggegevens in de gaten te houden. Toen enkele dagen later bekend werd vanuit DPD dat er een hoop zendingen zoek zijn geraakt, hebben wij u direct bericht dat er een nieuwe bestelling voor u is aangemaakt en direct ook verzonden zou worden. 28-04 opnieuw verzonden en de dag van uw review heeft u deze in ontvangst genomen. Heeft u een klacht over de vervoerder, bent u vrij om op hun pagina een klacht in te dienen of een review te schrijven, maar wij van Toolnation hebben u hierover netjes ingelicht en geëxcuseerd.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
nog steeds geen bestelling aangekregen. besteld op 9-04, verstuurd op 15-04...
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, Uw bestelling van 09-04 is inderdaad met een verwachte levertijd van 2-5 werkdagen, werkdag 5 verzonden en heeft de vervoerder deze geprobeerd werkdagen 6, 7, 8 af te leveren, maar is dit mislukt wegens afwezigheid. Aldus de vervoerder. Dit is uiteindelijk 26-04 alsnog gelukt. Klopt dit niet, vernemen wij dit natuurlijk graag van u zodat wij de vervoerder hierover kunnen aanspreken. Maar nu heeft u een negatieve review geschreven op de pagina van Toolnation, en kunnen wij ons hierin dus niet vinden. Gelieve deze dus op de juiste pagina te zetten, of te corrigeren. Dank u hiervoor.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Nog geen bestelling ontvangen en was zeer dringend!
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
3 maanden geleden
Beste klant, Vervelend dat dit zo lang duurt, echter hebben wij de order op tijd verstuurd en is dit de fout van de vervoerder. Mijn collega heeft dit al opgepakt met de vervoerder en u daar ook over gemaild. Graag deze klacht bij DPD neerleggen. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Betere kwaliteit aanbieden Lagere prijs
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, Onze volledige catalogus bestaat uit 100+ merken, waarbij er kleinere merken zijn die als "budget producten" gelden, en voor de professionele gebruiker zijn wij ook officieel dealer, voor als u toch voor die extra kwaliteit gaat. Ook met deze grotere merken hebben wij een goede professionele band, waardoor wij deze meestal ook extra scherp kunnen aanbieden. U had, in plaats van deze negatieve review, ook een bericht kunnen sturen met de vraag over de kwaliteit van een bepaald product. Ik zie namelijk dat u ons over opgegeven bestelling niet heeft gecontacteerd. Wij kunnen ons helaas dus niet vinden in uw negatieve review.
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Tot mijn spijt heb ik een slechte ervaring met Toolnation. Op zondag 20 maart bestelde ik een Verticuteermachine UV3600 bestelling #1001100780, waarvan op de Toolnation website vermeld staat : Verwachte levertijd 1 tot 3 werkdagen. Ik ontving hierover van Toolnation geen verder nieuws. Op donderdag 24 maart (de 4de werkdag) belde ik Toolnation met de vraag of er verder nieuws was over de levering. Als antwoord van uw medewerker kreeg ik dat er geen nieuws was en dat ik enkel maar kon wachten. Op mijn vraag of kon nagekeken worden wanneer ik de verticuteermachine kon verwachten, werd er ingelegd. De verticuteermachine heb ik dan ontvangen op vrijdag 25 maart. Ik begrijp bijgevolg niet waarom uw medewerker mij die informatie niet kon of wou geven tijdens ons telefoongesprek op donderdag 24 maart. Toolnation is voor mij daarom toch wel een teleurstelling.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dagen geleden
Beste, U had hiervoor ook een bericht kunnen sturen middels onze website, in plaats van een negatieve review direct te plaatsen. Onze medewerkers krijgen niet altijd volledige informatie vanuit de fabrikanten. Hoeveel dat er verzonden zijn, wanneer dat deze verzonden zijn, wanneer dat deze daadwerkelijk binnen gaan zijn bij Toolnation. Ook kunnen zij geen 100% accurate voorspellen maken, wanneer dit bij u gelegerd wordt, en kan het zomaar zijn dar deze verticuteermachine nog niet binnen was gedurende het gesprek, en is deze na het gesprek binnen gekomen en direct verwerkt en verzonden. Tevens is een verwachte levertijd geen zekerheid, en geeft het woord verwachting natuurlijk al aan dat dit een schatting is, hier kan helaas, in geval van vertraging, van afgeweken worden. Het is uw goed recht om dan werkdagen 4 natuurlijk te bellen, maar zoals ik eerder uitleg, kan dit zich net gekruist hebben, uw belletje en de verwerking / verzending van uw bestelling. Al met al is uw bestelling dus toch eerder geleverd dan u werkdagen 4 werk geschetst, en zou dit mijns inziens juist een fijne ervaring zijn, en geen negatieve ervaring zijn. Nogmaals, zoals wij u normaliter ook telefonisch zouden hebben aangegeven, excuses voor deze vertraging, en veel plezier met uw aankoop gewenst.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Bestelling gedaan bij Toolnation en deze is helaas niet geleverd (DPD is dit nog aan het onderzoeken). Maar wat ik absoluut slecht vind van dit bedrijf is het feit dat ze zonder toestemming of medeweten mijn privé telefoonnummer hebben gegeven aan derde, gezien mijn werkzaamheden is dit absoluut onacceptabel en zal daarom ook verdere stappen gaan ondernemen.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
4 maanden geleden
Beste klant, Wij hebben helaas geen bericht van u gehad dat u dit niet wenst. Omdat u dus met het plaatsen van uw bestelling akkoord bent gegaan hebben wij dit dus inderdaad doorgegeven aan de vervoerder om de overeenkomst van de bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen. U heeft ons niet bericht, of de firma Transsmart zoals staat aangegeven in de voorwaarden, met uw wens uw opgegeven telefoonnummer te verwijderen. Verder is dit volgens AVG, zoals ook staat aangegeven op de website, verwerkt. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
tracht duidelijk te maken dat door feit dat jullie levering nu al meer dan twee weken duurt, er op een ander adres moete worden beleverd. respons is verre van behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
4 maanden geleden
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Bode kan de bestelling niet leveren terwijl we er twee dagen voor thuis zijn gebleven..slechte zaak
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
4 maanden geleden
Beste klant, Jammer dat u ons hiervoor een slechte review geeft. Ik wil u vragen deze klacht bij de vervoerder neer te leggen want dit ligt buiten ons. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Wordt beoordeeld
5 maanden geleden
Bij bestelling stond dat alles binnen een paar dagen geleverd zou worden. Dit bleek niet het geval. 3 keer achteraangebeld en werd iedere keer weer toegezegd dat het snel zou komen, de laatste keer werd verteld dat het wel maanden kon duren en heb ik de bestelling geannuleerd. Het betrof notabene een combi van 2 artikelen die ik toen apart van elkaar ook bij jullie besteld heb en er gwn wel binnen 2 in huis had. Dit hadden jullie ook zelf kunnen bedenken! Ik was nu wel 10 euro duurder uit. Ik zou zeggen wees er gelukkig mee.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Geloof niet in de levertijd die Toolnation aangeeft!!! Ze zetten de levertijd laag om bestellingen binnen te harken maar kunnen hier helemaal niet aan voldoen! Begin mei een bestelling geplaatst bij Toolnation. Deze zou direct leverbaar (1 - 4 werkdagen) zijn en ik had de machine snel nodig dus dat kwam goed uit. Na twee weken nog geen bericht dus ik stuur een mailtje. Ik krijg vervolgens een heel andere reactie (was waarschijnlijk voor een andere klant bedoeld). Ik moest al een paar mailtjes sturen om een reactie te krijgen en het duurt al snel een week voordat je een reactie krijgt. Ik krijg vervolgens een bericht "Wij kunnen er niks aan doen maar Festool heeft de machine niet op voorraad, zal over 2 maanden pas binnen komen". Uiteindelijk heb ik de bestelling na 3 maanden geannuleerd omdat op de website stond dat deze voorradig was maar ik nog geen bericht had ontvangen. Nu in september het bedrijf toch de voordeel van de twijfel gegeven. Ik heb een bestelling geplaatst voor een bovenfrees van Festool. Aangegeven levertijd "1-2 werkdagen (op voorraad)". Ca een week later toch maar even gevraagd of de betaling juist was ontvangen. Ik kreeg daarop een reactie met uitleg hoe te betalen. Nogmaals gevraagd of de betaling juist was ontvangen. Ik kreeg daarop de reactie "De betaling goed ontvangen, de bestelling komt u kant op". Een week later krijg ik te horen "De frees was toen niet op voorraad. Zal waarschijnlijk november worden". Heel vreemd omdat er tijdens bestellen stond dat deze voorradig was. Aangeboden om mogelijk iets te kunnen doen met een duurder model (dat volgens hun website op voorraad is) waarbij ik een deel bij betaal. Helaas daar kreeg ik een week lang geen reactie op. Uiteindelijk werd er overheen gepraat en kon ik de bestelling annuleren en dan iets anders bestellen. Het ergste is dat er 2 weken nadat ik te horen krijg dat deze niet voorradig is en deze pas in November binnen komt er nog steeds op de productpagina staat dat de levertijd nog wel gewoon op 2 - 5 werkdagen. Kortom belachelijke service!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Als je besteld heeft het ene product een levertijd van binnen 11 werkdagen en het andere product is op voorraad met levertijd 1 a 2 werkdagen. Beide levertijden worden bij lange na niet gehaald. Die van 11 werkdagen is nog steeds niet geleverd en geannuleerd die van 2 dagen werd pas na 2 dagen verstuurd en pas na 6 dagen geleverd. Als je belt krijg je een onfatsoenlijk persoon aan de lijn die zegt dat de aangegeven levertijden een schatting is. Zet dat er dan neer dat het een schatting is. Zodra je een bepaalde periode aangeeft waarbinnen geleverd wordt dan staat deze levertijd vast.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor uw review. Vanaf de start van de Covid-19 zijn wij overgegaan op verwachte levertijden , dit omdat veel fabrikanten en leverancier vanaf dat moment geen zekerheid konden geven over een levertijd. Bij enkele producten heeft er een vermelding gestaan binnen 11 werkdagen levering , dit omdat er vanuit de leverancier een bevestiging was geweest van levering, in sommige gevallen bleek dit achteraf niet te zijn . Dit maakt het voor de klantenservice ook moeilijker om een levertijd te kunnen vermelden. Ook betreffende deze zending hadden wij de klant niet kunnen voorzien van een juiste levertijd ook niet bij navragen bij de fabrikant/ leverancier.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Kijk, ik snap dat het druk was zo net voor kerst maar als je op je website zegt dat je levertijd 1-3 werkdagen is en ik bestel op zondag dan mag ik toch verwachten dat het bestelde er voor kerst is. En nee, het lag niet aan de bezorger want ik heb op donderdag, 4e werkdag dus, nog gebeld en toen lag het nog in het magazijn. Wees dan eerlijk zodat ik me ook geen valse illusies hoef te maken. Erg jammer dus!!
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
6 maanden geleden
Beste Klant. Wij vinden het jammer dat de zending later kwam dan dat u zelf verwacht had. Het bestelde product had een verwachte levertijd van 1 tot 3 werkdagen, wij kunnen dan niet garanderen dat deze dan ook 100% binnen deze 3 dagen geleverd zal worden.