Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.303 beoordelingen in totaal

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

4 jul 2024
Niet meer wat het was. Levering van een op voorraad zijnd artikel, wat een week duurt is niet meer van deze tijd. Een volgend artikel zal Toolnation niet meer aan mij leveren
3 jul 2024
Jammer dat de leverdata bij een aantal artikelen niet klopt. afgelopen maand 2 items aangekocht met levertermijn 1-3 werkdagen maar dit blijkt niet te kloppen.
11 jul 2024

Trage verzending en slechte verpakking

Artikel dat ‘direct beschikbaar’ is, wordt pas na een week verzonden. En dan ook nog met DPD, die in het weekend niet bezorgt. Ook was de bestelling (een lange heggenschaar) onvoldoende veilig verpakt, waardoor het product grote kans op schade had en het blad eenvoudig verbogen kon worden tijdens het transport. Gelukkig bleek dit mee te vallen, na inspectie.

Direct leverbaar durt anderhalve week.

Als je een bestelling doet staat er niet hoelang het kan duren. Ik had wat besteld stond direct leverbaar na 5 werkdagen niets gehoord zag ook niets in het order staan maar gebeld en toen werd gezegd gaat vanavond de deur uit. Dit klopte ook maar direct leverbaar lijkt mij niet dat dit anderhalve week duurt terwijl het gewoon met DHL kwam als pakket.
Op de website wordt er een levertijd aangegeven van 1-3 werkdagen. Vervolgens hoor je weken niets meer. Meerdere keren gebeld. Het artikel zou de week erop verzonden worden. Nog steeds niets ontvangen. Uit eindelijk de bestelling geannuleerd vanwege de te lange levertijd. Toch werd het artikel alsnog weken later opgestuurd.
11 jul 2024

Producten direct leverbaar volgens webshop, daar versta ik iets anders onder!

2 producten besteld, in de webshop stonden deze op direct leverbaar. 1e product heeft 10 dagen geduurd. 2e product is met dit schrijven nog niet eens verzonden en zijn we 2 weken verder. Nee Toolnation was eens maar nooit meer! Dit versta ik niet onder direct leverbaar!

Levering matig

Artikel volgens website Direct leverbaar, maar alsnog ruim een week moeten wachten voordat het verstuurd werd. Als excuus krijg je dat ze het druk hebben. Track & trace code krijg je gemaild als pakket al bezorgd is.

Toolstion STOP met zaken doen met DHL

Toolnation heeft mijn bestelling prima behandeld, geen klagen, maar het feit dat ze nog steeds zaken doen met die oplichters van DHL maakt dat ze eigenlijk maar één ster verdienen
11 jul 2024
Een artikel wat op de site staat aangegeven als direct leverbaar niet pas na een week leveren. Dit is al meerdere keren gebeurd
AV
aart v.
kedichem
10 jul 2024
Duurde meer als een week voor bestelling door mij was ontvangen was. Dit hij volgens de side in 1 of 2 dagen moeten zijn

levertijd veel langer dan aangegeven

Aangegeven levertijd op website 'direct leverbaar' levertijd 1-2 dagen. Echter pas 7 dagen later verzonden.
28 jun 2024
Ik geloof niet dat alles voorradig is wat ze op de site als voorradig aangeven. Lange levertermijn.
Na meer dan anderhalve maand nog steeds niet volledig geleverd, en daarover ook nul communicatie
Levertijden kloppen niet op de website (facom)
17 jun 2024

Direct leverbaar is enorm rekbaar begrip bij Toolnation

Net als vele anderen heb ook ik de ervaring dat de belofte van direct leverbaar niet wordt waargemaakt. Mijn bestelling is zo'n 2 weken later pas bezorgd. Voortaan ga ik naar een andere leverancier die wel doet wat ze beloven.
19 jun 2024
Communicatie is slecht. Op hun site staat direct leverbaar, en er staat op hun site dan is het binnen twee dagen in huis. Toen na drie dagen nog steeds status in behandeling was heb ik een bericht gestuurd, om te annuleren. Want dat kan in die fase nog staat op hun site. Echter geen respons. Na een dag ineens een verzend bevestiging. Na een dag of 6 was het er eindelijk. Verder had ik een account aangemaakt. Na deze ervaring heb ik geen account meer nodig en dus op zoek naar het wissen van het account. Is niet even snel een knop te vinden onder account om dit op te heffen. Moet je weer een mailtje sturen. Uiteindelijk is dit dan ook gelukt. Beide issues hebben bij mij het vermoeden doe nontstaan dat dit allemaal een beetje te veel uitgekookte handels mentaliteit is, en niet echt een klant vriendelijk bedrijf.
28 mei 2024
De webshop zit strak in elkaar, prijzen zijn top en bestellen gaat makkelijk. Het lijkt erop dat het aan de achterkant nog niet helemaal goed geregeld is. Direct beschikbaar zou binnen twee werkdagen geleverd moeten zijn, dit was in mijn geval niet zo. Duurde een week voordat het eerste deel van de order geleverd werd. Het andere deel had ik geannuleerd en dit werd bevestigd, echter drie dagen later werd het product alsnog opgestuurd. Leek niet echt onder controle. Na terugsturen wel netjes geld terug en de communicatie was ook netjes. Ze moeten operationeel nog wel wat stappen zetten als ze geloofwaardig willen blijven/worden.