toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.018 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

Het artikel was direct leverbaar maar het heeft meer dan een week geduurd voor het geleverd was.
7 nov. 2022
producten die als direct leverbaar staan. duurt de levertijd meer dan 8 a 10 dagen
17 okt. 2022
Beter op de site zetten dat het gereedschap geregistreerd moet. Bovendien staat er vaak 1-3 werkdagen tot levering en dan duurt het 5 dagen.
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
14 okt. 2022
hoelang moet ik nog wachten op mijn bestelling van 20/9 aub ??? ref.1001187715
1 nov. 2022
Beste klant, Met dit soort vragen kunt u ons altijd bereiken via ons contactformulier. Uw bestelling is ondertussen geleverd.
6 aug. 2022
interne uitwisseling van info is er niet of wordt niet gebruikt. een mailtje over vertraging werd gevolgd door een mailtje over afleveren.??? vervolgens is er geen coordinatie tussen TN en vervoerder. Vervoerder meld afleveren in een bandbreedte rond 16.00 uur. Ze komen niet. Devolgende dag wordt ik om 3 uur op schiphol gebeld dat ze voor d deur staat. ik had leverancier al aangegeven dat maandag, zoals vervoerders mail ook suggereerde, oke was, maar bij later naar ander adres moest. Dat adres ook opgegeven. Vervoerder had dat echter niet. Inmiddels andere afleveradres in totaal 4x aan verschillende personen doorgegeven. Heb geen idee of mijn ladder er ooit nog gaat komen. Grootste knelpunt daar...geen enkele interne adequate communicatie.
24 aug. 2022
Heb een grastrimmer gekocht en werd zonder handgreep geleverd. Makita kan hem pas een maand later leveren. Ongelooflijk toch? Haal dan 1 handgreep van een nieuwe af en lever die dan snel aan de klant die zonder een handgreep zit. Dit is echt ën slechte zaak. HJ
6 mei 2022
Levering is steeds later dan opgegeven op de website. Als je hier een vraag over wil stellen moet je dikwijls meer dan een dag wachten op antwoord. Ik kom voor levering in Belgie meestal uit op een levertijd van +- 9 werkdagen hoewel bij de artikelen staan opgegeven als 1 tot 3 werkdagen.
29 jun. 2022
Beste, De bestelling die u aangeeft, stond bij beide producten een verwachte levertijd van 2-5 werkdagen. Uw bestelling is geplaatst op 14-01-2022 en verzonden op 19-01-2022. Natuurlijk treden er helaas wel eens vertragingen op bij niet voorradige producten, maar is uw review kunnen wij ons dus niet herkennen. Mocht u toch zo'n ervaring hebben, verneem ik dit alsnog graag van u met juiste gegevens, zodat ik hier mogelijk toch nog iets in kan betekenen. Verder met alleen deze informatie, wil ik u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u.
24 mrt. 2022
De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!
31 mrt. 2022
Beste klant, Uw mening is voor ons belangrijk. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft. We zijn inderdaad afhankelijk van de fabrikant dat deze op tijd levert. Daarom werken we met verwachtingen en geen vaste levertijden tegenwoordig. Met betrekking tot de levering wil ik u vragen deze klacht neer te leggen bij de vervoerder want hier kunnen wij helaas niks aan doen. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
9 mrt. 2022
De aangekochte materialen zijn perfect,maar daar ik in Frankrijk woon, en dat jullie laten leveren door het bedrijf Chronopost, is veel minder goed. We betalen soms leveringskosten, en Chronopost komt zelfs niet tot bij ons aan de deur ! Ze gaan direct alles afleveren aan de dichst bijzijnde post, die voor ons toch 30 km is, heen en terug. Heb al klacht ingediend bij Chronopost zelf, waar ze zeiden, het te laten weten aan toolnation.nl zelf, qua schadevergoeding. Daar mijn mevrouw, speciaal 1 dag ,daarvoor, verlof genomen had en 30 km gereden , aan de prijs van de full!! En , het was niet de 1 ste keer, problemen met Chronopost ,materiaal gestuurd via toolnation.nl, daar ik toch een heel goede klant ben bij jullie. Hoogachtend Thierry Swartenbroeck
15 mrt. 2022
Beste klant, Dank u voor uw review en uw bestelling. Dit is een klacht die u bij de vervoerder dient neer te leggen aangezien wij hier geen invloed hebben. Wij verzenden alles met DPD, dus dan zou de vervoerder deze moeten overhandigen aan chronopost. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
13 apr. 2022
Op 22 maart bestelde in een bouwlaser Spectra LL100 N. Wanneer deze werd geleverd, bleek dat deze al eens eerder geopend en getest was (o.a. batterijen waren reeds in toestel geplaatst) en de baak ontbrak. Ik werd goed geholpen door de klantendienst en ze beloofden de ontbrekende baak na te sturen. Deze baak kwam toe op 12 april. Toen ik de baak in de daarvoor voorziene opening in de transportkoffer probeerde te plaatsen, bleek deze echter ongeveer 30cm te groot te zijn, m.a.w. de verkeerde baak werd besteld en opgestuurd. Werkmateriaal bestel je meestal om snel in gebruik te nemen, dus na drie weken heb ik me erbij neergelegd dat de baak niet meer in orde zal komen.
17 feb. 2022
Verzendtijd indicatie op de website klopt voor geen meter. Zo heb ik artikel met een indicatie van van 3-5 werkdagen nog steeds niet ontvangen (besteld op 30-1). Als je er om vraagt geven ze aan dat er op de website aangegeven wordt dat de verzendtijd kan afwijken. Geef dan geen indicatie aan, want dat is misleidend. Dus als je spullen nodig hebt en je wilt ze tijdig ontvangen, bestel dan niet hier.
3 mrt. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Levertijden zijn in deze tijd lastig, omdat vertragingen vaak niet door fabrikanten worden aangekondigd. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
11 mei 2022
een tafelzaag krijg je in 2 gestuurd op verschillende dagen dus wat ze beloven om dit op 1 of 2 werkdagen te leveren is al niet waar. ten tweede als je belt wordt je niet zo vriendelijk te woord gestaan
29 jun. 2022
Beste, Vreemd dat u niet vriendelijk te woord wordt gestaan. Dit is totaal niet het plaatje van Toolnation, en hier herkennen wij ons helaas niet is. Verder is uw bestelling van 02-05-2022 om 18:40uur, de dag erna, 03-05-2022 om 12:30uur verzonden. Ook in uw negatieve ervaring met Toolnation kunnen wij ons helaas niet vinden. Wij willen u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u hiervoor.
3 mei 2022
De beloofde levertijden kloppen nooit. De website geeft aan te verwachten levertijd 1 à 3 werkdagen worden nooit gehaald. Het excuus is dat het een verwachting is.
29 jun. 2022
Beste, De bestelling die u aangeeft, stond bij het producten een verwachte levertijd van 1-3 werkdagen. Een verwachting is geen belofte. Het product is dan niet voorradig en kan ook bij de fabrikant, of de vervoerder van de fabrikant, vertragen. Dit hebben wij niet in de hand, dus kunnen wij dit ook niet garanderen / beloven. Uw bestelling is verder geplaatst op 21-04-2022 en verzonden op 25-04-2022. Hier valt nog een weekend tussen. De bestelling is dus zelfs binnen aangegeven levertijd verzonden en geleverd. Mocht u toch zo'n ervaring hebben, verneem ik dit alsnog graag van u met juiste gegevens, zodat ik hier mogelijk toch nog iets in kan betekenen. Verder met alleen deze informatie, wil ik u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven, gezien deze niet correct is. Dank u.
26 mei 2022
Levering duurt erg lang. + komt in gedeeltes. Het retouneren op eigen kosten,dat doen andere aanbieders veel beter.
28 jun. 2022
Beste, Levertijd is gehaald op het niet voorradige product na. Verder heeft u voordat u een bestelling doet, inzicht in de retourprocedure. Ook is wetgeving bekend omtrent het herroepingsrecht, en deze volgen deze regels.
7 dec. 2021
Flukemeter wordt niet geleverd, onder het mom van, dat het product niet meer leverbaar is, dat is onzin. Product is nog volop leverbaar, alleen hun vaste leverancier heeft het product niet meer. Fluke meter werd zeer scherp aangeboden, maar nu gaan ze dus niet leveren.Voelt voor mij dus niet goed, willen gewoon onder de levering uitkomen. Erg teleurstellend.
7 jan. 2022
De klantenservice laat erg te wensen over. Verzending loopt ergens vast bij DPD, wegens beschadigd pakket, en het enige dat de klantenservice wil doen is "geduldig wachten". Alsof dat de problemen gaat oplossen. Prijs en garantievoorwaarden blijven natuurlijk erg aantrekkelijk, maar ik raad deze webshop niet aan als u dringend een toestel nodig hebt.
10 jan. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Ik zie inderdaad dat uw bestelling een kleine vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. De bestelling is verder tijdig verzonden, binnen 2 werkdagen. Zo was uw vraag aan ons wat met deze vertraging te doen, waarschijnlijk omdat onze klantenservice hiermee ervaring heeft. Ons advies om dit nog even geduldig af te wachten, omdat gedurende deze drukke periode dit vaker voorkomt, is dan ook het enige wat gedaan kan worden. Nu zie ik dat wij hier geen tegenbericht meer op hebben gehad en de dag na ons advies het pakket alsnog bij u geleverd is geworden. Uiteraard onze excuses voor de vertraging onderweg, maar deze review en opmerking over onze klantenservice / levertijd zijn dus niet helemaal terecht helaas. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Wordt beoordeeld
26 dec. 2021
1 bestelling, ondertussen al 6 pakketjes ontvangen gedurende 2 weken, steeds één item in verzonden... Heel verwarrend en lastig omdat nog steeds niet alles is geleverd. Sommige items waren precies al eens gebruikt oa de makita decoupeerzaag had al veel krassen op handvat ed
5 aug. 2022
Aangegeven levertijd van 1 - 3 werkdagen is niet gerealiseerd. Als het op dag 2 niet wordt verzonden, dan weet je dat de levering niet binnen aangegeven termijn wordt geleverd. Ik zou graag zien dat er dan over gecommuniceerd wordt.
24 dec. 2021
Eerlijk zijn tegen je klanten , iets wat op voorraad is zou met 2 dgn thuisbezorgd zijn , niet na 9dgn voor de rest is het bestelde item goed , fijne kerstdagen allen .Mvg Jeroen
21 feb. 2022
Een gebruikte boorset geleverd, foutje kan gebeuren. Maar een tientje korting aanbieden op een volgende aankoop is bij een boorset van bijna 400 euro geen compensatie.
3 mrt. 2022
Beste klant, Jammer dat u deze review achterlaat want mijn collega heeft aangeboden de machine retour te halen en u een nieuwe machine te leveren. Mocht u dit nog steeds willen, neem dan contact op met onze klantenservice dan word dit probleem voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.