toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.646 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!

Beoordelingen voor toolnation.nl

De faststelbouwt krakt ineens door schlecht materialen. De obleegtafel van de kapzaag niet eens recht.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Ik begrijp uit uw review dat er iets mis is met een levering die wij gedaan hebben. Helaas hebben wij u nooit van u een bericht gehad hierover, en willen wij u hiermee graag helpen. https://www.toolnation.nl/customer-service Dank u.
Levering is steeds later dan opgegeven op de website. Als je hier een vraag over wil stellen moet je dikwijls meer dan een dag wachten op antwoord. Ik kom voor levering in Belgie meestal uit op een levertijd van +- 9 werkdagen hoewel bij de artikelen staan opgegeven als 1 tot 3 werkdagen.
Antwoord van toolnation.nl
Beste, De bestelling die u aangeeft, stond bij beide producten een verwachte levertijd van 2-5 werkdagen. Uw bestelling is geplaatst op 14-01-2022 en verzonden op 19-01-2022. Natuurlijk treden er helaas wel eens vertragingen op bij niet voorradige producten, maar is uw review kunnen wij ons dus niet herkennen. Mocht u toch zo'n ervaring hebben, verneem ik dit alsnog graag van u met juiste gegevens, zodat ik hier mogelijk toch nog iets in kan betekenen. Verder met alleen deze informatie, wil ik u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u.
een tafelzaag krijg je in 2 gestuurd op verschillende dagen dus wat ze beloven om dit op 1 of 2 werkdagen te leveren is al niet waar. ten tweede als je belt wordt je niet zo vriendelijk te woord gestaan
Antwoord van toolnation.nl
Beste, Vreemd dat u niet vriendelijk te woord wordt gestaan. Dit is totaal niet het plaatje van Toolnation, en hier herkennen wij ons helaas niet is. Verder is uw bestelling van 02-05-2022 om 18:40uur, de dag erna, 03-05-2022 om 12:30uur verzonden. Ook in uw negatieve ervaring met Toolnation kunnen wij ons helaas niet vinden. Wij willen u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u hiervoor.
Levering duurt erg lang. + komt in gedeeltes. Het retouneren op eigen kosten,dat doen andere aanbieders veel beter.
Antwoord van toolnation.nl
Beste, Levertijd is gehaald op het niet voorradige product na. Verder heeft u voordat u een bestelling doet, inzicht in de retourprocedure. Ook is wetgeving bekend omtrent het herroepingsrecht, en deze volgen deze regels.
Op 22 maart bestelde in een bouwlaser Spectra LL100 N. Wanneer deze werd geleverd, bleek dat deze al eens eerder geopend en getest was (o.a. batterijen waren reeds in toestel geplaatst) en de baak ontbrak. Ik werd goed geholpen door de klantendienst en ze beloofden de ontbrekende baak na te sturen. Deze baak kwam toe op 12 april. Toen ik de baak in de daarvoor voorziene opening in de transportkoffer probeerde te plaatsen, bleek deze echter ongeveer 30cm te groot te zijn, m.a.w. de verkeerde baak werd besteld en opgestuurd. Werkmateriaal bestel je meestal om snel in gebruik te nemen, dus na drie weken heb ik me erbij neergelegd dat de baak niet meer in orde zal komen.
De beloofde levertijden kloppen nooit. De website geeft aan te verwachten levertijd 1 à 3 werkdagen worden nooit gehaald. Het excuus is dat het een verwachting is.
Antwoord van toolnation.nl
Beste, De bestelling die u aangeeft, stond bij het producten een verwachte levertijd van 1-3 werkdagen. Een verwachting is geen belofte. Het product is dan niet voorradig en kan ook bij de fabrikant, of de vervoerder van de fabrikant, vertragen. Dit hebben wij niet in de hand, dus kunnen wij dit ook niet garanderen / beloven. Uw bestelling is verder geplaatst op 21-04-2022 en verzonden op 25-04-2022. Hier valt nog een weekend tussen. De bestelling is dus zelfs binnen aangegeven levertijd verzonden en geleverd. Mocht u toch zo'n ervaring hebben, verneem ik dit alsnog graag van u met juiste gegevens, zodat ik hier mogelijk toch nog iets in kan betekenen. Verder met alleen deze informatie, wil ik u vragen alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven, gezien deze niet correct is. Dank u.
Lange levertijd terwijl product op voorraad is. Geen weekend levering.
Antwoord van toolnation.nl
Beste, Uw bestelling van 31-03-2022 om 21:34uur is de dag erna, 01-04-2022 verzonden. Tevens zie ik nergens op de website dat wij weekend levering aanbieden, dus begrijp niet waarom u dit aankaart. Gelieve alleen waarheidsgetrouwe reviews te schrijven, gezien deze overduidelijk niet correct is. Dank u.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Uw mening is voor ons belangrijk. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft. We zijn inderdaad afhankelijk van de fabrikant dat deze op tijd levert. Daarom werken we met verwachtingen en geen vaste levertijden tegenwoordig. Met betrekking tot de levering wil ik u vragen deze klacht neer te leggen bij de vervoerder want hier kunnen wij helaas niks aan doen. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
De aangekochte materialen zijn perfect,maar daar ik in Frankrijk woon, en dat jullie laten leveren door het bedrijf Chronopost, is veel minder goed. We betalen soms leveringskosten, en Chronopost komt zelfs niet tot bij ons aan de deur ! Ze gaan direct alles afleveren aan de dichst bijzijnde post, die voor ons toch 30 km is, heen en terug. Heb al klacht ingediend bij Chronopost zelf, waar ze zeiden, het te laten weten aan toolnation.nl zelf, qua schadevergoeding. Daar mijn mevrouw, speciaal 1 dag ,daarvoor, verlof genomen had en 30 km gereden , aan de prijs van de full!! En , het was niet de 1 ste keer, problemen met Chronopost ,materiaal gestuurd via toolnation.nl, daar ik toch een heel goede klant ben bij jullie. Hoogachtend Thierry Swartenbroeck
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw review en uw bestelling. Dit is een klacht die u bij de vervoerder dient neer te leggen aangezien wij hier geen invloed hebben. Wij verzenden alles met DPD, dus dan zou de vervoerder deze moeten overhandigen aan chronopost. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Weinig tot geen informatie na afronding van de bestelling. En dan in een keer is het er. Levertijd ook aan de lange kant. Jammer, want ze hebben mooie spullen.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Slecht ingepakt, veel ruimte in de doos ! Makita gereedschap kon alle kanten op. Tip……meer opvul materiaal gebruiken . Groet Siebe.
Antwoord van toolnation.nl
Lang moeten wachten op verzending Prijs was wel goed
Antwoord van toolnation.nl
Beste, Uw bestelling van 04-03-2022 om 22:18uur met een verwachte levertijd van 2-5 werkdagen, is natuurlijk na dat weekend in behandeling genomen. Deze is 10-03-2022, werkdag 4 dus, verzonden en geleverd met DPD op werkdag 5. De aangegeven verwachte levertijd is gelukkig gewoon gehaald, dus begrijp uw negatieve review niet. Met alleen deze informatie, klopt uw review dus niet of kunnen wij ons hierin niet herkennen. Ik wil u dan ook vragen enkel waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u.
snelheid
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Helderheid op de site, communicatie mbt levertijd. Op de site staat levertijd aangegeven en als het langer duurt vraag ik ernaar en krijg een lang antwoord dat de leverancier enz enz (als dit bijgehouden wordt dan kan het ook aangepast op de site staan). Vervolgens krijg ik weer dezelfde dag de verzendbevestiging. Kennelijk is men intern niet op de hoogte in welke staat een order is. Dit is overigens ook vaak het geval geweest bij eerdere bestellingen. Zonde als ik hierdoor minder bij jullie probeer te bestellen.
Verzendtijd indicatie op de website klopt voor geen meter. Zo heb ik artikel met een indicatie van van 3-5 werkdagen nog steeds niet ontvangen (besteld op 30-1). Als je er om vraagt geven ze aan dat er op de website aangegeven wordt dat de verzendtijd kan afwijken. Geef dan geen indicatie aan, want dat is misleidend. Dus als je spullen nodig hebt en je wilt ze tijdig ontvangen, bestel dan niet hier.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Levertijden zijn in deze tijd lastig, omdat vertragingen vaak niet door fabrikanten worden aangekondigd. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Als alles vlot verloopt krijg je een snelle levering en goede producten aan een scherpe prijs. Maar als je iets wil retourneren of service na verkoop wil sta je meestal in de kou. Denk dus goed na voor je iets bestelt! Ooit had ik een ladder besteld die ik zelf moest retourneren (opsturen of terug rijden - vanuit België). Zoiets houd me tegen om grotere of duurdere aankopen bij hun te bestellen.
Herhaaldelijk geklaagd over deelzending, waarvan nooit melding wordt gemaakt, bij verhaal halen soms geen reactie of anders een robotmatige standaard melding die voor mij geen uitsluitsel gaf. Sinds het geautomatiseerde magazijn met dito uitgiften tellen de belangen van de klanten niet meer, de computer is koning en dat stoort me mateloos. In potentie een goed bedrijf, maar dan moeten ze wel de