toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.646 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!

Beoordelingen voor toolnation.nl

Website/webshop en aankoop : perfect Communicatie over levering datum/ tijd : heel slecht ! Een e-mail gekregen met levering tussen 23:00 en 24:00 ! Geleverd : buiten in mijn voortuin is niet heel veilig ! Gellukig goed afgelopen. Product perfect
Iets beter de klant op de hoogte houden van de staat van de bestelling. Er lijkt een schakeltje te missen daarin. Ik deed de bestelling, kreeg een aantal dagen niks te horen en ineens de melding van de dhl dat ze die middag op de stoep zouden staan. Verder goed voor elkaar, aanbieding goed en telefonische dienstverlening goed
Levering was niet op tijd dit kan beter webshop melde 1 tot 2 dagen, het werden er 10. Als de Levertijd langer is informeer dan de klant, een mailtje is zo verstuurd.
Persoonlijk vind ik de levertijd te lang het duurde 3 weken voor dat ik het bestelde artikelen binnen had. En dat terwijl ik binnen 3 dagen al had betaald.
Prima levering duurde wat langer
Ik ben een van de weinige die geen internetbankieren heb en hier kom ik het overschrijven en met een overschrijvingskaart via de bank maar bij steeds meer internet bestellingen moet je internetbankieren hebben maar maar ik heb hem op maandag besteld en ik had een vrijdag binnen en ik heb de heggenschaar gelijk uitgeprobeerd en hij werkt goed
Good quality pro tools. Mostly come in a good state. Their warranty extension is great. Their website isn't very good though. And in couple of times I had to deal with the costumer service they weren't very attentive nor fast (maybe overworked?). Still my choice for costly tools.
Snelle levering. Alles prima in orde. Maar een levering in 3 keer -waarbij ik de bestelling steeds moest afhalen in een ophaalpunt (vermits ik overdag niet thuis was)- was niet nodig.
Pallet met Makita spullen zoekgeraakt (?) Daardoor een week later bezorgd. 1 punt minder...
vlot geleverd alleen deze enquete is voor mij negatief anders was het een 5 ster geweest
Het cadeautje kwam eerst en een paar dagen later het bestelde, maar wel prima on orde.
Correcte levering van de bestelde goederen en geleverd op het voorgestelde tijdstip.
Snelle levering Alles prima in orde Ook hervat volledige festool garantie plan
Vlotte levering maar verpakking van een slijpschijf kan kleiner/platter.
goede verpakking en vlug verzending heel goed