toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.018 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

Na lang wikken en wegen, besloot ik om voor de eerste keer in mijn leven een duur toestel via Toolnation aan te schaffen. Na betaling met Visakaart, dien je wel een paar dagen langer te rekenen (omwille van de transactietijd?) op je levering, maar verder keurig en correct afgehandeld. De procedure om het toestel op de website van de producent te registreren kan evenwel wel duidelijker toegelicht worden! Vermits dit in NL gekocht werd, diende ik als Belg het toestel ook op de NL site van de fabrikant te registreren. Het opgegeven adres van Toolnation staat daar (Makita) niet als dusdanig bekend …
Altijd correct en snel geleverd, deze keer duurde het toch wel wat langer. Product was volgens site niet leverbaar, na mailcontact zou het de volgende dag bij toolnation geleverd worden. Echter 3 dagen niks gehoord, wederom gemaild en kreeg een reactie dat het niet leverbaar was. Echter op site inmiddels wel… kreeg toen een uur later de verzending track en trace. Vooruit maar, ben er wel weer blij mee.
7 nov. 2022
Ik had al een ABAC compressor en heb er nu een bike-kit bij. De fiets is nu in 10 minuten weer schoon.
Tot nu toe 2x besteld en meteen verzonden. Ook even contact gehad en dat verliep ook prettig.
Goed assortiment, lage prijzen, goede klantenservice, gewoonweg een heel prettig bedrijf.
Gewoon prima geregeld. Snelle levering. Alles volgens verwachting.
Ondanks Black Friday drukte toch binnen een paar dagen in huis.
Order received timely, and everything is exactly as expected
Snelle levering, goede prijzen en duidelijke communicatie
Topservice, heel snelle levering! Alles zoals het hoort!
Beloven wat ze zeggen. Geleverd binnen 3dagen
11 nov. 2022
Topi bedrijf ik ben tevreden Nogmals bedank
perfecte levering prime deal bedankt !
7 nov. 2022
Kwaliteit en verzorging van verpakking!
Top bedrijf, scherpe prijzen aanrader
Sneller bezorgd dan gepland.
Snelle levering en service
11 nov. 2022