Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.304 beoordelingen in totaal

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

10 jul 2024
Leverancier was 1 van de 2 artikelen vergeten af te geven 2 werkdagen later door toolnation geleverd door andere leverancier

Gewoon goed

Geleverd artikel perfect. Alleen langer dan de aangegeven drie dagen, moeten wachten. Maar dat is standaard bij Toolnation.

Juiste product tegen een concurrerende prijs

Juiste en goede informatie op de website. Op tijd geleverd voor een concurrerende prijs. Extra lang garantietermijn.
Ruime keuze tegen concurrerende prijzen. Juiste levering, op tijd en voldoet compleet aan de verwachting.
5 jul 2024
Goede communicatie en service. Er werd duidelijk aangegeven op welke dag de levering zou plaatsvinden.
Besteld en na 3 dagen was het er. Zonder problemen.. kon ook zien wanneer het gebracht zou worden
Goede prijs/kwaliteit verhouding en ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering
27 jun 2024

Alles dik in orde

Groot assortiment, mooie aanbieding, snel geleverd en zeer deftig verpakt.
Duidelijke site en effectief verzonden volgens wat er op de site stond.
5 jul 2024
Zeer vriendelijk en behulpzaam bij problemen of vragen over producten
Snelle levering ruime keus uit diverse merken gereedschappen.
Levering na 2 weken. Wel goed artikel en goedkoop

Snel geleverd

Pakket was binnen 2 dagen geleverd en in orde.
Prima service, ook telefonisch contact mogelijk
11 jul 2024
Doen ook dat wat ze zeggen. Snel geleverd.Top👍
KZ
Kees Z.
Amsterdam
12 jul 2024

Torcofix…

Snel en goede korting op besteld gereedschap
1 jul 2024
Snelle aflevering, prima kwaliteit spullen
Snel en product zoals omschreven 👍
AF
Andre F.
Zottegem
3 jul 2024
Sneller dan beloofd geleverd.
11 jul 2024
Gekregen wat ik wilde hebben.