Ilse Jacobsen Hornbaek- Logo - Beoordelingen

Ilse Jacobsen Hornbaek

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
Ilse Jacobsen Hornbaek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
De tulip schoenen zijn perfect.Nooit pijnlijke voeten gehad, zelfs niet in het begin als je ze voor de eerste keer draag zijn ze als gegoten. De kleuren bevallen mij ook, van pastel kleuren tot felle kleuren, je kan ze dragen met héél veel verschillende outfits.De metalen kleuren,kunnen tegen de regen. De laarzen zijn ook perfect en anti-slip.Met mijn regenmantel,krijg ik steeds complimenten. De juiste maat en niet zwaar op je schouders. Het enige wat een verbetering zou zijn is, dat de eerste keer dat ik hem droeg, was ik de kap kwijt, hij gleed van mij af, zonder dat ik het wist en was hem kwijt.Ik heb toen een mailtje gezonden om een nieuwe kap te bestellen, maar dat verkopen jullie niet apart.Jullie acties en publiciteit mag er zeker zijn.Doe zo voort.Dank U.

Ik wilde een jas terugsturen omdat ik twee maten had besteld. Ik kreeg een QR code om hem terug te sturen. Bij het DHL punt bleek de code niet te werken. Ook bij een ander DHL punt weigerde de code. Ik heb dat gemeld, kreeg pas twee dagen later antwoord dat ik een nieuwe code kon aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nu, na vier dagen heb ik nog niets ontvangen. Ik kan de jas dus niet terug sturen. Heel slechte klantenservice.

Beoordelingen voor Ilse Jacobsen Hornbaek

Ik heb al tweemaal een jas besteld, maar ik ontvang gewoon niets, hoe dan

Waardeloze klantenservice

17 aug 2023

Bizar slechte service

Een maand terug mijn eerste bestelling gedaan bij IlseJacobsen, ik kreeg mijn order in "defecte" staat binnen. (Dit kan gebeuren!) Ik heb een mail gestuurd met daarin een uitleg + foto van het defect, en met de vraag hoe ik ze kosteloos retour kon sturen, gezien dit mij niet de bedoeling lijkt. Geen reactie, paar dagen later nog een mail gestuurd, ook geen reactie. Uiteindelijk met eigen kosten toch maar retour gestuurd. Heb keurig een bevestigingsmail gekregen dat mijn retour was aangekomen, en hierin stond dat mijn geld binnen 14 dagen terug zou staan op mijn rekening. 3 weken later, nog niks ontvangen. Weer meerdere mails achteraan gestuurd, maar geen enkele reactie. Hoe dan?! Bizar.
PW
3 sep 2023
Ruim een week na bestelling nog geen track trace code. Snelle levering staat op site. Paar keer gemaild en kontakt formulier ingevuld. Nooit op gereageerd.. Ben bang dat mijn geld weg is. Bij navraag bij de internationale Ilse Jacobsen store blijkt dat zij meer vragen hebben gekregen hierover. Het is geen origineel verkooppunt meer van van hun... Paar jaar geleden nog wel en toen ging de bestelling prima.. waardeloze!
4 mei 2023

Product is prima, klantenservice zeer slecht

Product is prima, contact Klantenservice zeer slecht, namelijk niet. Dit betrof mijn vraag of bij het ruilen van de te kleine jas de koningskorting van toepassing bleef. Nooit een reactie gekregen, ook niet na verschillende pogingen. Heel vervelend
26 apr 2023

betalen niet etrug

2 weken geleden retourzending gedaan en nu nog geen geld retour ontvangen. Daarnaast heeft men geen telefoonnummer op de site staan terwijl dat wel verplicht is.
22 aug 2023
Heb ná een week nog steeds geen track & trace code ontvangen. Ik heb er al verschillende mails achteraan gestuurd maar krijg helemaal géén reactie terug. Met andere woorden iets besteld maar NIKS binnen gekregen en geen reacties op al mijn mailtjes. Heeeeeel slecht dit en vraag me af hoe dit kan want had toch wel het idee dat Ilse Jacobsen te vertrouwen was, is tenslotte een bekend merk.
16 mei 2023
Terugbetaling duurt weken terwijl de website aangeeft ‘enkele werkdagen’. Daarnaast is mijn ervaring dat de klantenservice niet of pas na meerdere pogingen reageert. ‘Neem contact op met de klantenservice’ is dus een zware opgave. Alles vraagt veel tijd, ook de levering en bevestiging van een retour.
2 sep 2023
Bestelling geplaatst na een week nog niets vernomen ?!?! Na zelf contact op genomen te hebben werd me verteld dat ik het geld terug gestort zou krijgen ?!? Vreemd weer contact gehad , was niet meer in voorraad ?!? Hele slechte service . De eerste en laatste keer voor mij bij Ilse Jacobson !
26 aug 2023

PAKJE NIET ONTVANGEN

Ik heb het pakje met de bestelde schoenen NIET ontvangen. Dit moest geleverd worden door DPD. Het is de TWEEDE maal dat ik problemen ondervind bij een bestelling bij ILSE JACOBSEN. Dit is meteen ook de laatste maal dat ik bestel!!
15 aug 2023
Wacht al een week op bericht dat mijn bestelling onderweg is, maar tot nu toe geen bericht. Ook op mijn e-mail van gister is niet gereageerd (nog)
4 jul 2023

Geen reactie op een klacht

Ik heb al 3 x mailtje gestuurd met een klacht (Bandje zit gedraaid bij een slipper). met foto’s erbij en er komt geen enkele reactie terug.
2 sep 2023
Het artikel is gewoon niet leverbaar. Ik kom daar pas achter nadat ik na 5 dagen zelf contact opgenomen heb met het bedrijf.
Ik wil een jas retourneren. Ik kan geen contact met ze krijgen. Ze reageren niet op contactformulier en ook niet op e-mails
19 aug 2023

Niets bezorgd

Een week na bestelling nog steeds geen bezorging e-mail, e-mails naar de klantenservice zijn niet beantwoord.
3 jun 2023
Jullie hebben 2 x geld v mijn creditcard afgehaald en zijn onbereikbaar. Schandalig!
29 aug 2023
Bestelde artikelen zijn niet geleverd. Geld niet teruggestort. Oplichters!
30 aug 2023
Na de bestelling niets meer gehoord! Geen product ontvangen, wel betaald!
12 aug 2023
Bestelling niet geleverd, adres door verzender verkeerd ingevoerd
28 jul 2023
Zat geen retour ticket bij, dus zelf moeten betalen