vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

13 mei 2023
Door u niet geleverde schoenen tijdig terug te betalen. Een paar weken geleden meldde u dat de door mij bestelde en betaalde sandalen toch niet leverbaar waren en mijn betaling zou teruggestort worden. Tot op heden niks. Waardeloos gewoon .
15 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de terugbetaling nog niet is ontvangen. Dit is inmiddels in behandeling en staat binnen enkele werkdagen op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik bestelde zwarte chelsea laarsjes. Op de bestelbevestiging, factuur en leverbon stond: zwarte laarsjes. Maar bij aankomst waren ze lichtbeige. Teruggestuurd, nieuwe proberen te bestellen, maar de zwarte zijn uitverkocht nu. Waardeloos!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u niet de juiste kleur heeft ontvangen en de juiste nu zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 dec 2023
Ik had wijdte H besteld. Kreeg na vertraging de schoenen, echter wijdte G. Maar op de doos stond wel wijdte H vermeld. Slordig. Ik heb de schoenen dezelfde dag geretourneerd. Wacht nog op teruggave bedrag.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde wijdte heeft ontvangen. Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u hier een bevestiging van en storten we het bedrag automatisch weer terug op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos
onder de schoenen zat een sticker made in een land waar heel veel armoede is en onderdrukking. Daar wil ik geen schoenen vandaag hebben. Ik dacht dat het merk Naturlaufer een Duits produkt was.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 aug 2023
Schoenen worden te koop gezet voor een goede prijs, die vervolgens niet leverbaar zijn. Dat kan gebeuren, dus na 2 weken zelf navraag moeten doen. Uiteindelijk wel opgelost.
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat de schoenen in uw maat niet meer leverbaar waren. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
GH
Georgette H.
niederlande
29 mei 2023
Sandalen van slechte kwaliteit retour gezonden, geen reacties op mails, geen terugbetaling gekregen wat een aanfluiting, ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Laarsjes die ik niet gekregen heb en zo weer retour gegaan zijn, ik heb gevraagd dat ik ze wil kopen maar geen enkele reactie terwijl ik al veel gekocht heb bij vamos.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben de bestelling opnieuw voor u genoteerd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Maar liefst 4x verkeerde kleur schoenen ontvangen binnen 2 weken. Mijn ervaring van VAMOS was juist heel erg positief in de jaren hiervoor. Al jaren klant.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat u tot vier keer toe de verkeerde kleur heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
2 jun 2023
Had schoenen besteld uit hun nieuwste catalogus met 10 euro verjaardag korting. Waren ze er niet. Deze week weer een catalogus staan ze er weer in!
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat de gewenste schoenen zijn uitverkocht. De catalogi worden ruim van te voren gemaakt, helaas kunnen heel soms artikelen erin staan die reeds zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
13 okt 2023
Schoenen staan na één wandeling in de kast. Ik heb veel waldlaufers gehad altijd maat 37 wijdte H. Deze floepen en geven wrijfing hiel.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schoenen niet aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Andere schoenen dan besteld

Schoenen besteld. In de doos waarop wel de tekening en de maat klopten, zaten heel andere schoenen die ik niet had besteld.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u andere schoenen had ontvangen. U mag deze uiteraard terugsturen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
4 jun 2023
Ik heb de schoenen niet gekregen, ze waren niet meer beschikbaar. IK HEB OOK MIJN GELD NOG NIET TERUGGEKREGEN!!!!!!!
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Onze excuses hiervoor. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
31 aug 2023
Bestelling niet ontvangen op juiste adres. Op onze mail naar verzender (DHL) en Vamos is helemaal NIET gereageerd.
1 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Zou u alstublieft uw vraag inclusief klantnummer en of naam en adresgegevens willen mailen naar service@vamos-schoenen.nl. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Schoenen besteld en betaald en nooit ontvangen, verschillende malen gevraagd geld terug wordt niet opgereageerd.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling . Kunt u een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl?Dan gaan wij dit voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Vamos
6 aug 2023
Ik heb 3x gemeld dat ik de verkeerde kleur schoenen had ontvangen. Ik heb daar geen enkele reactie op gehad.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen. Kunt u de e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen? Dan helpen wij u graag alsnog verder. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 sep 2023
2 maal schoenen besteld en 2 maal de levering heel lang opgeschort. Na ruim 2 maanden nog niets ontvangen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
6 aug 2023
Geennidee hoe de schoenen zijn. Besteld en betaald maar niet bezorgd. Geen reclame voor vamos. Afknapper
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vreemd dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. DHL geeft aan dat het al langere tijd geleden is bezorgd. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl? Dan gaan wij dit verder voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 jul 2023
Jammer maar mijn voeten doen brand zeer pijn en ik heb nog 2 uur lang aan gehad . Jammer
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Dat is minder prettig om te vernemen. Een artikel mag uw binnen twee weken omruilen of retouren. Voor meer informatie verwijs ik u door naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HV
Zeer brede schoen besteld ( k)maar de instap was veel te smal.kon er totaal niet in.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HV
15 aug 2023

Balen

Schoenen besteld krijg een paar dagen later te horen ( niet meer te leveren)
16 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij kunnen goed begrijpen dat het niet fijn is dat een artikel achteraf uitverkocht blijkt te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos