vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

HV
15 aug 2023

Balen

Schoenen besteld krijg een paar dagen later te horen ( niet meer te leveren)
16 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij kunnen goed begrijpen dat het niet fijn is dat een artikel achteraf uitverkocht blijkt te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
26 okt 2023
Bezorging was prima maar de kwaliteit en pasvorm van de schoenen was slecht.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
20 okt 2023
Schoenen de 29 sept besteld.. Nog niet steeds niet binnen. Vandaag 20 okt.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels bezorgd. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
17 dec 2023
Ik wacht al enkele weken op mijn bestelling en deze is al 2 x uitgesteld.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl. Dan kunnen wij u verder van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
20 jul 2023
28 juni 2023 besteld. bevestiging gekregen. geen schoenen ontvangen??????
21 jul 2023
Dank u wel voor uw review. De schoenen zijn niet op voorraad, onze excuses. Via uw Mijn Account kunt u de status van uw bestelling volgen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
20 jun 2023
Bedrijf die je niet vertrouwd Never nooit meer iets hier kopen.
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien wij u ergens mee kunnen helpen, kunt u een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 sep 2023
Retouren zijn niet goed verwerkt en ze reageren slecht op mails.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien uw vraag nog niet beantwoord is, kunt u de email sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl, dan helpen wij u graag alsnog verder. Met vriendelijke groet, Team Vamos
31 aug 2023

Geen schoenen ontvangen

Ik heb betaald, maar nog altijd geen schoenen ontvangen!
1 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Zou u alstublieft uw vraag inclusief klantnummer en of naam en adresgegevens willen mailen naar service@vamos-schoenen.nl. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
AG
A R S G.
Spijkenisse

Ik heb iets besteld maar nog steeds…ontvangen

Ik heb iets besteld maar nog steeds niets ontvangen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas is de bestelling vertraagd tot circa half december. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
9 jul 2023
Schoenen besteld 2 x gebeld en nog niks gekregen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
BB
B.H.B. B.
NIEUWEGEIN
14 nov 2023
Deze bestelling nog steeds niet!!!! ontvangen.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
1 jul 2023
nog niets ontvangen dus ook niet te beoordelen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de bestelling nog niet is ontvangen. Onze excuses hiervoor. Zodra de bestelling het magazijn verlaat en er een datum van levering bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 jul 2023
Een levertijd van 2 maanden kan echt niet.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien een artikel niet voorradig is, zijn wij afhankelijk van de leverancier. Helaas kunnen dit verschillende levertijden zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MW
Marianne W.
Berkel en Rodenrijs
Bestelde artikel kon niet geleverd worden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat de bestelling niet meer geleverd kon worden. Met vriendelijke groet, Team Vamos
9 jul 2023
Wacht al 3 weken op mijn bestelling!!
16 sep 2023
Ik heb nog helemaal niets ontvangen!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail heb ik u verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Sneller terug betalen na retourneren
18 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback. Wanneer een retourzending door ons wordt ontvangen en verwerkt zal binnen 10 werkdagen de automatische terugbetaling plaatsvinden. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
WD
Willy D.
'S-HERTOGENBOSCH
15 jul 2023
Iedere keer verkeerde maat gestuurd
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
SB
Sisca B.
Wildervank
15 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Graag kijken wij de status voor u na. Zou u contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Levering duurt erg erg lang.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos