vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

18 jun 2023
heel veel schoenen kloppen niet in breedte en maat. van de 5 paar nu 3 terug moeten zenden heel slecht.
Mariëlle v.
Barendrecht
14 nov 2023
De levering van 1 paar herenschoenen is nu al 2 keer uitgesteld. Je besteld om te gaan dragen.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
30 aug 2023

maat

de zelfde maten aanhouden wat breedte betreft als andere merken, bv. hassia of hartjes
31 aug 2023
BD
Bertie d.
Vledderveen
8 sep 2023
schoenen rollen bijna uit de verzenddoos. Deze dozen moeten worden dichtgeplakt hoor!
11 sep 2023
11 aug 2023

Was niet leverbaar

Schoenen besteld, uiteindelijk te horen dat ze over een paar maanden leverbaar waren
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
13 aug 2023
tegenwoordig vallen schoenen die in de aanbieding zijn erg tegen
14 aug 2023
30 jul 2023
Heb extra brede schoenen besteld maar echt breder zijn ze niet.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Jammer dat de breedte niet naar wens is. Uiteraard mag u ze kosteloos retourneren via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
28 sep 2023

Te klein

Schoenen waren te klein en ik vond de kwaliteit niet goed.
2 okt 2023
21 nov 2023
heb mijn bestelling helemaal niet gekregen
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket.Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Vamos
17 aug 2023
Breedtemaat klopt niet!
18 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u ons toelichten wat er precies niet klopt met de breedtemaat? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
26 sep 2023
Maten kloppen niet.