vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

EB
ellen b.
rotterdam
Het materiaal was heel goed en de pasvorm van de voet ook, helaas was het leer rond de enkel te stug.
7 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
3 dec 2023
De breedtematen zijn perfect. Alleen in de hoogte zou de schoen ook beter te verstellen moeten zijn.
22 mei 2023
Pasvorm oké. Verbetering? een moderne uitstraling met name bij schoenen voor moeilijke voeten.
22 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Uw feedback zullen wij doorgeven aan onze inkoop afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
AS
ann S.
Breda
24 jul 2023
Het fijne je kunt de goede breedte nemen die je nodig hebt waardoor je meteen goed kunt lopen
24 jul 2023
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw score. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
8 jun 2023
Prima winkel met goed merken en snelle levering. Goede communicatie als levering vertraagd is
9 jun 2023
18 okt 2023
De ontvangen schoenen zijn van goede kwaliteit, dus overeenkomstig met wat op de site staat.
20 okt 2023
2 keer schoenen besteld snelle levering Een keer schoenen retour gedaan ook netjes verwerkt
13 jun 2023
Toppie! Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
3 jun 2023
Ben blij met de schoenen ik veel last van mijn voeten,is niet over maar zijn fijne schoenen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
14 jun 2023
Eigenlijk kan ik ervan uitgaan wanneer ik de juiste maat en breedte heb, de schoen goed zit
15 jun 2023
Dank u wel voor uw top beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
HB
han b.
berlicum
Meer modellen in de M maat. Telefonische verkoop noteren uitsluitendde order en dat is het
NV
Noris V.
Arnhem
3 sep 2023
Goede kwaliteit. Ik weet nu welke schoenmaat en welk merk goed is. Past altijd. Heel fijn.
6 sep 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
Prima schoen, past perfect, doe ze iedere dag aan. Eindelijk goede fit. Mt 43, M breedte.
21 nov 2023
30 dec 2023

1 paar schoenen past goed, ander paar niet

1 paar schoenen past goed, een ander paar met de zelfde wijdte maat heb ik teruggestuurd
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 jul 2023
Fijne uitleg over schoenen, wijdte-en breedtematen. Genoeg te kiezen! Snelle levering.
RV
RIET v.
Numansdorp
26 jun 2023
koop al vele jaren bij jullie eerst woonde ik in Ridderkerk nu Numansdorp altijd goed.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
FJ
Francine J.
Limbricht
19 sep 2023
Schoenen zijn van goede kwaliteit. Alleen jammer dat er niet zoveel zijn voor g maten.
20 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ikheb geen schoenen ontvangen, ze zijn naar jullie terug gestuurd door de bezorger.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat DHL het artikel heeft geretourneerd. Helaas kunnen wij het artikel niet meer opnieuw bezorgen daar het is uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
mooie site , vond alleen de retour zending erg duur ,maar dat is keurig opgelost !!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat u de retourzending erg duur vindt, verbaasd ons. De retourkosten zijn namelijk kosteloos via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
31 okt 2023
de hakken bij de boven kant <instap> is week daar door is instappen soms moeilijk.
1 nov 2023
16 dec 2023
Ik heb 27 november een bestelling gedaan en betaald. Maar nog niks ontvangen?????
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is het artikel uitverkocht en daarom niet meer leverbaar. Uiteraard had u hierover geïnformeerd moeten worden. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens en IBAN-nummer zodat wij de terugbetaling in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Vamos