vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

RF
ria F.
Geulle
2 jun 2023
Dit soort enquetes vind ik vervelend, maar ik bestel vaak bij VAMOS, omdat dat goedkoper is. Vaak blijkt mijn keuze verkeerd te zijn, en moet ik het bestelde terugsturen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
15 okt 2023

Op

Ik had Rieker schoenen (geleverd) en Rieker sandalen besteld en de laatsten zijn helaas niet geleverd omdat zij niet meer leverbaar zouden zijn. Erg jammer
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel niet meer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
TB
Theo B.
Brummen
18 mei 2023

pasvorm

de laatste bestelling schoenen zagen er prima uit, alleen de pasvorm was niet goed. heel jammer, te smal voor de steunzool en dus niet bruikbaar
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
28 sep 2023
Bij maat K verwacht ik een brede voorvoet maar dat was niet het geval. en als ik jullie maat aan houd blijken ze toch te groot te zijn.
2 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
25 jun 2023
Sandalen waren te smal, terwijl ik anders de schoenen voor iets breder voeten goed pas. Kwaliteit van de schoenen leken we wel heel goed
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 nov 2023
Binnen een week nadat ik laarzen had gekocht waren ze ineens in de aanbieding. Op een deel van mij bestelling wacht ik nog steeds.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
4 aug 2023
Schoen breedte kan beter worden omschrijven soms wordt er geschreven dat schoen geschikt voor brede voeten maar dat klopt niet
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Vamos
18 nov 2023
Als ik de winkel schoenen zou kopen ,zou ik toch liever nog een maatje groter/kleiner willen proberen .... of een ander model .....
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 jul 2023
een andere bezorgservice. DHL is nooit op tijd en ook het retourneren is ver weg. Ga gewoon over naar tot. De schoenen zijn goed
6 jul 2023
4 jun 2023
Na de twee laatste bestellingen, teleurgesteld! Breedte K is gewoon H en is dus te smal waardoor je pijnlijke voeten krijgt.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Een wijdte K is veel breder dan een wijdte H. Heeft u wellicht een wijdte H geleverd gekregen? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
12 aug 2023
Materiaal valt tegen, erg dun. Ik ben bang dat ze niet lang meegaan daardoor. Maat is prima. maat 39 besteld en ik heb 39.
14 aug 2023
29 aug 2023
Het assortiment is goed maar als je breedte maten besteld wordt er nogal eens een verkeerde maat geleverd
30 aug 2023
WS
wim s.
binnenmaas
8 mei 2023
Ik vind dat breedte maat M wordt vergeten door vamos vooral bij de sportievere schoenen met. groet Wim
8 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
3 dec 2023
Wijdte H was veel te smal. Waren schoenen in de sale, maar ook dan moeten ze wel op maat zijn.
29 apr 2023
Mooie schoenen,maar de breedte maten lijken niet te kloppen. Mijn zolen passen niet.
1 mei 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
12 mei 2023
Maar 38 viel echt te klein uit, geen halve maar voorhanden dus dan helaas retour!
15 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat de schoen niet naar wens is. Wij hopen u volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
4 mei 2023
Ik vind het lastig schoenen te vinden op deze site, je moet er honderden bekijken
5 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
27 jun 2023

Per merk verschilt de maat en breedte

Per merk verschilt de maat. Soms valt maat 9 toch kleiner en is een H te smal.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Geen bestellingen aannemen indien de verwachte levertijd niet bekend is.
16 jun 2023
Niet alles klopt wanneer er wordt aangegeven wijdte voor brede voeten
16 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen