vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

16 sep 2023
Bestelling niet geleverd
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
H H.
Asten
10 sep 2023
Meer schoenen voor gevoelige voeten en meer variatie het boekje staat vol schoenen maar voor brede voeten en gevoelige voeten weinig. ik ben daarom naar een andere firma overgestapt die ze wel hebben ondanks dat ik al meer dan 25 jaar klant ben. en ik hoef niet bijna elke dag een aanbieding of reclame te hebben. Als ik een paar schoenen heb gekocht krijg je meteen een aanbieding of korting aangeboden die is maar beperkte tijd geldig.
11 sep 2023
JH
Joke H.
Den bosch
3 sep 2023
Moderne schoenen erbij voor de jongere bejaarde. Ruime keus
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
29 aug 2023
Het assortiment is goed maar als je breedte maten besteld wordt er nogal eens een verkeerde maat geleverd
30 aug 2023
12 aug 2023
Materiaal valt tegen, erg dun. Ik ben bang dat ze niet lang meegaan daardoor. Maat is prima. maat 39 besteld en ik heb 39.
14 aug 2023
4 aug 2023
Schoen breedte kan beter worden omschrijven soms wordt er geschreven dat schoen geschikt voor brede voeten maar dat klopt niet
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Vamos
SB
Souren B.
Eijsden
3 aug 2023
Meer keuze in goede kwaliteit breedte m. Verschrikkelijk duur!
4 aug 2023
Dank u wel voor uw review en feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
2 aug 2023
De meeste schoenen zijn veel te wijd.
3 aug 2023
MK
30 jul 2023
Niet de juiste breedte. Dit was geen breedte K
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uiteraard mag u het artikel kosteloos retourneren via DHL. U kunt er een notitie bij doen, zodat onze kwaliteitscontrole de breedte kan onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Vamos
BV
Bertus V.
Eerbeek
20 jul 2023

Te hoge wreef??

Ik heb eerst een bestelling gedaan van 2paar schoenen met wijdte J. Die heb ik terug gestuurd omdat ze mij niet pasten. Daarna heb ik 2 paar schoenen besteld met wijdte K. Een paar met klittenband en een ander paar waren instap schoenen met openingen aan de zijkant. Leuke schoenen waren dat maar ik kon er met geen mogelijkheid inkomen. Te hoge wreef ??. Het paar met het klittenband heb ik uiteindelijk gekocht
21 jul 2023
Bedankt voor uw review. Jammer dat de eerste schoenen niet pasten. Hopelijk zijn de schoenen van de nieuwe bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
16 jul 2023

Half tevredenIk heb al eens problemen gehad met een

Ik heb al eens problemen gehad met een Bestelling waarbij ik van Verschillende medewerkers een ander verhaal te horen kreeg. Niet zo geloofwaardig! En dan bestel ik schoenen om een inlegzool in te leggen, komen ze toe en Blijkt dat niet het geval te zijn. De kleuren van de randen vd zolen kleuren heel snel van Bruin naar zwart.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
15 jul 2023
heel glad aan de binnenkant
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 jul 2023
een andere bezorgservice. DHL is nooit op tijd en ook het retourneren is ver weg. Ga gewoon over naar tot. De schoenen zijn goed
6 jul 2023
29 jun 2023
Duidelijk omschrijven als de maat kleiner uitvalt
27 jun 2023

Per merk verschilt de maat en breedte

Per merk verschilt de maat. Soms valt maat 9 toch kleiner en is een H te smal.
28 jun 2023
25 jun 2023
Sandalen waren te smal, terwijl ik anders de schoenen voor iets breder voeten goed pas. Kwaliteit van de schoenen leken we wel heel goed
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 jun 2023
Niet alles klopt wanneer er wordt aangegeven wijdte voor brede voeten
16 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
10 jun 2023
Geen terugkoppeling gekregen voor mijn betaling
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U hoort wel een bevestiging van uw betaling te ontvangen. Wellicht is deze e-mail in uw ongewenste inbox terecht gekomen? Met vriendelijke groet, Team Vamos
9 jun 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen