into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl
Beoordelingen:

3.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.356 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

de meest kritische beoordeling

18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering veel te laat! Ruim op tijd besteld. Pas een dag later word het verzonden met een vervoerder die ook vooral geen haast maakt en een groot deel van de levering rustig een dag extra aan de kant zet. Voor middernacht besteld volgende dag geleverd gaat dus niet op.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zoveel later werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen om dit probleem te bespreken. Hopelijk kunnen we jouw ervaring dan positief afsluiten. We houden even contact, fijne dag gewenst!
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
levering was niet zoals beloofd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 dagen geleden
Goedemiddag, Dankjewel voor je review. Begin deze week hebben we elkaar even gesproken, zodat we hebben kunnen bespreken wat er precies aan de hand was bij deze bestelling. Onze excuses voor het ervaren ongemak! We hebben dit samen besproken en we horen graag van je of we hiermee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. We houden even contact, fijne dag gewenst!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Krijg niks binnen waarschijnlijk via dod
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Jammer om te horen dat je ontevreden bent over de bezorging en niets hebt ontvangen. Afgelopen maandag hebben we dit samen telefonisch even besproken, bedankt voor je uitleg. We hebben begrepen dat deze vervoerder helaas alle pakketten van verschillende webshops niet bij je heeft afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak dat ook ons pakketje hierbij zat. We hebben de zending ook retour ontvangen vanuit deze vervoerder en dit voor je verwerkt. De bestelling is in zijn geheel gecrediteerd. Mocht je nog vragen hebben voor ons mag je altijd weer contact opnemen, voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Om die reden hebben we zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, zodat we kunnen bespreken wat er precies aan de hand is. Helaas kregen we je niet te pakken, daarom zullen we het op een later moment nog eens proberen om jouw ervaring goed af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling komt niet aan !
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen, omdat we zien dat er geen verdere updates komen in de trackinglink. We zullen dan samen kijken naar een oplossing voor dit probleem. We houden contact, fijne dag gewenst!
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broken/damaged lights
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 mrt 2024
Hi good afternoon, So sorry to hear that 2 of the lights you ordered before were broken, our apologies for the inconvience. We just called you about this and came to a good solution. We will keep in contact to hopefully end your experience on a good note. Have a great day!
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
extra betaling voor levering , terwijl 4 dagen later geleverd wordt
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
7 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt, onze excuses voor het ongemak! Nu zijn de verzendkosten die in rekening zijn gebracht, niet specifiek bedoeld voor een levering op de eerstvolgende werkdag. De verzendkosten worden namelijk standaard in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50. Dat betekent dat je altijd verzendkosten betaald wanneer jouw bestelling een totale waarde heeft van lager dan €50 en dat je nooit verzendkosten betaald bij een bestelling van boven de €50. Hierover hebben we je zojuist even gebeld, hartelijk bedankt voor het prettige gesprek! Hopelijk hebben wij je ervaring met het gesprek positief af kunnen sluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag! Fijne dag!
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er wordt mij gevraagd en review te schrijven. Dat is lastig, want na vijf dagen heb ik het product nog niet. Heb inmiddels gisteren bij Bauhaus maar lampen gehaald omdat ik ermee verder wilde. Wel duurder. Maar ook echte Philips. Als de lampen die ik besteld heb ooit nog komen heb ik in ieder geval voor jaren lampen op reserve. Was ik maar direct naar Bauhaus gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling er zo lang over doet om je te bereiken. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat er een flinke vertraging is ontstaan bij de vervoerder... We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, helaas kregen we je niet te pakken, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb ik reeds mijn ongenoegen over de defecte geleverde producten per mail gedaan op 27 februari echter een reactie blijft helaas uit. Klant is niet belangrijk zolang het geld maar binnen komt
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
29 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat deze zending zo bij je is aangekomen. Hierover hadden we al contact met elkaar. Momenteel is het ontzettend druk, waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren op je bericht, onze excuses daarvoor! Zojuist hebben we dit met je opgepakt, zodat we dit hopelijk goed kunnen afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

slecht

Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
20 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide zendingen er zo lang over doen om bij je bezorgd te worden. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat bij de nazending de vervoerder vertraging heeft opgelopen, net als bij de originele zending die is gedaan door de andere vervoerder. We zijn sterk afhankelijk van onze verzendpartners, waardoor het helaas kan voorkomen dat een levering later wordt geleverd dan onze geadverteerde levertijd. In 95% van de gevallen gaat dit echter goed, onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. We zullen nog even contact met je opnemen om dit te bespreken. Prettige dag gewenst!
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig info over dimmers om led lampen op aan te sluiten. Geen enkele waarschuwing vooraf. Alleen maar terugvallen op de voorwaarden die niet secuur zijn aangegeven op hun site. Verkoop staat voorop en de rest zien we wel. Geen enkele vorm van coulance
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er op de website een aantal zaken niet goed aangegeven stonden, onze excuses voor het ongemak! We zien echter op deze bestelling geen informatie over dimmers terug of contact dat hierover is geweest, enkel TL buizen, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit op te helderen. Dan kunnen we deze ervaring wellicht nog positief afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Graag mijn pakket bezorgen!! Alles loopt fout. Ik wacht al vanaf vrijdag en staat nog op ontvangen bij DPD
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan bij deze levering. We hebben de afgelopen weken meermaals contact met elkaar gehad en we willen je ontzettend bedankt voor het begrip in deze situatie. Heel fijn om te horen dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen! Ook willen we je bedanken voor de prachtige bos bloemen die we van je hebben mogen ontvangen 💐. Mochten wij jou in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. We staan voor je klaar! We zien dan ook heel graag nog de foto van de verlichting tegemoet om te zien hoe de Selma wandlampen staan 🤩. Veel plezier met de bestelling en een hele mooie dag toegewenst! 🌞
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 lampen bestel nooit gekregen , 3 mails gestuurd en een reactie komt goed maar helaas tot op heden nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
6 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om die reden gisteren even contact met je opgenomen om het een en ander door te lopen om zo te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. We houden contact, prettige dag gewenst!
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
het is niet bezorgd binnen 24 uur we wachten nog steeds zijn inmiddels 5 dagen verder door jullie word daar niet over gecommuniceerd moeten alles zelf uitzoeken
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
10 jan 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de bestelling is verzonden, sturen wij de trackinglink toe, waarin updates over de levering worden gegeven. We zien hierin dat de bestelling een paar uur nadat de bestelling is geplaatst, is ontvangen door de vervoerder. Deze heeft daar helaas wat vertraging opgelopen. Excuses dat je hierover niet bent geïnformeerd. Omdat ook het weekend hier nog tussen zat, is die levertijd helaas langer geworden. Gelukkig zien we dat de bestelling gisteren alsnog is geleverd. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag gewenst! ❄️
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren of in ieder geval beter communiceren als dit niet gaat lukken
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
10 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling later is geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat jouw bestelling een paar uur na het plaatsen is aangenomen door de vervoerder. Helaas zijn daar vertragingen ontstaan. Om die reden sturen we je bij verzending altijd de trackinglink toe, zodat je via die weg op de hoogte bent van de leverstatus. Helaas is daar een vertraging geweest en is jouw pakket op maandag geleverd. Hopelijk is deze in goede orde aangekomen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice, niet erg responsief! leveringsprobleem! Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ze weten niet hoe ze me kunnen helpen. Ik heb een geschil geopend via Paypal (gelukkig heb ik met Paypal betaald en niet met een creditcard) om mijn geld terug te krijgen. slechte ervaring !!!
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
3 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er problemen met de levering zijn. Hierover hebben we meermaals contact met je gehad en we zijn dan ook direct een onderzoek gestart. Omdat je aangeeft dat je de levering nog niet hebt ontvangen, vraagt de vervoerder om een verklaring. Deze verklaring hebben we nodig om het onderzoek in te kunnen zetten en je een oplossing te kunnen bieden. Daarnaast dienen we de vervoerder ook de tijd te geven om de bestelling alsnog te leveren en te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Door de drukke feestdagen kan het helaas voorkomen dat een pakketje wat langer naar je onderweg is dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak! We zien graag de verklaring tegemoet, zodat we je ook kunnen voorzien van een oplossing. Fijne dag gewenst!
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
24/12 besteld, 28/12 mail gekregen dat het vermoedelijk 29/12 geleverd zou worden en tot heden31/12 nog steeds niet geleverd. Besteld voor 22u volgende werkdag geleverd. Ondertussen al 4 werkdagen gepasseerd en nog niks geleverd. Ben benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten?
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
3 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien terug dat er mogelijk een vertraging bij de vervoerder is ontstaan door de drukte omtrent de feestdagen en de jaarwisseling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. We houden hierover contact, fijne dag gewenst!
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit en betalende retour

Ik heb buitenlampen besteld. Ze gingen een week mee. Net lang genoeg om te denken dat ze geweldig zijn en voor mensen om een positief commentaar achter te laten, toen gingen de batterijen leeg en geen van de 6 lampjes brandde langer dan 10 minuten (ik moet erop wijzen dat het winter is en dat de dagen kort zijn, maar toch!) En als we niet tevreden zijn, moeten we betalen voor de retourzending! Mijn pakket kostte me €16,50 (uit België) voor het vertrouwen van een bijproduct. Een echt schandaal! Nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 jan 2024
Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait des lampes solaires que vous avez commandées. Les lampes solaires fonctionnent naturellement grâce à la lumière du soleil et, à cette époque de l'année, la lumière du soleil est insuffisante pour charger suffisamment les produits solaires. Nous vous avons contacté pour en discuter et espérons avoir pu conclure votre expérience de manière positive. Nous resterons en contact avec vous ! Nous vous souhaitons une bonne journée !
HH
Hennie H.
weststellingwerf
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
afspraken nakomen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
28 dec 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad en besproken wat er mis is gegaan. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. Zoals afgesproken, zullen we het gemiste kortingsbedrag terugstorten op je rekening, gezien je hier recht op hebt gehad. Daarnaast houden we nauw voor je in de gaten wanneer de levering zal plaatsvinden, zodat je hier spoedig van wordt voorzien. We houden contact, fijne dag gewenst!
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
27 dec 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vanochtend nog niet bij je was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zouden dit graag nog even met je bespreken, gezien de levering inmiddels alsnog is gedaan, maar natuurlijk een stuk later dan bedoeld. Hopelijk kunnen we zo jouw ervaring zo positief afsluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!