into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl
Beoordelingen:

3.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.374 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

de meest kritische beoordeling

18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Traag met het oplossen van eigen fouten.

Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen terwijl betaald zijn
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service is matig en retourneren onvriendelijk

Webshop is overzichtelijk, levering gaat prima. Maar een product retourneren blijkt een uitdaging. Geen factuur of bon in de doos dus je moet de website op. Zonder account kun je niets dus die moet je aanmaken. Vervolgens meld je je retour aan. Hier krijg je geen bevestiging van, maar een paar uur later volgt er een formulier per mail die je moet printen en invullen en vervolgens op eigen kosten het product retour moet sturen. Allemaal erg veel gedoe. Daarbij; bestel je via Bol (ook gewoon van deze verkoper) heb je dit gedoe en de extra kosten niet. Zal dus niet snel nog eens bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de retourprocedure niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad op dit moment de werkwijze om een retour aan te melden via de website, deze krijgen wij dan binnen en dienen deze handmatig goed te keuren. Vanaf dat moment ontvang je een retourformulier om aan de doos toe te kunnen voegen, zodat wij de koppeling met jouw bestelling kunnen maken. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. We berekenen namelijk geen eventuele retourkosten door in de prijzen op de website, waardoor we de laagste prijs kunnen blijven aanbieden. Via bol.com gelden natuurlijk andere voorwaarden, omdat daar aan de richtlijnen van dit verkoopkanaal voldaan dient te worden. Onze excuses voor de ervaren ongemakken, we nemen jouw feedback hierin zeker mee om het proces klantvriendelijker te kunnen maken! Mochten er nog vragen over zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Set van 10 led lampen E14 besteld, heel snelle levering maar spijtig genoeg 2 van de 10 lampjes deden het niet !
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat twee lampjes uit de set helaas niet werkten. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om het probleem even te bespreken en je een oplossing te kunnen bieden. We proberen het graag op een later moment nog eens. We houden contact, fijne dag gewenst!
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het verbindingsstuk voor mijn grondkabel zou voor kabels tot 12 mm diameter moeten zijn, maar mijn 11 mm kabel ging er meet zeer veel moeite pas in
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
16 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat deze tot kabels van 12 mm geschikt zijn. Deze hebben wij intern getest en een kabel van 12 mm past hier doorheen. Natuurlijk wel moeizaam, maar dit is zeker mogelijk! We begrijpen dat het met jouw 11 mm kabel ook is gelukt, goed om te horen! Mochten daar nog vragen over zijn, horen we dat graag van je! Fijne dag gewenst! 🌞
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Terug slechte levering door DPD . Moet er terug 25 km om rijden ! Denk dat dit de laatste bestelling bij jullie was ! Spijtig maar hier kon ik niet mee lachen is zoal de tweede maal
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling al voor een tweede keer bij een pakketpunt op 25 km verderop geleverd is. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zullen hierover even contact met je opnemen, zodat we jouw ervaring wellicht toch nog positief af kunnen sluiten! Voor nu een fijne dag gewenst!
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste beloven ze voor 23.59 bestellen, de volgende dag in huis. Pas na 2 dagen beschadigd ontvangen. Mail gestuurd, waarop nog geen reactie. 5 sterren beoordeling moeten wel verdiend worden. Herhaaldelijk gebeld. Telefoonnummer is schone schijn.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
6 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de bestelling én laat én beschadigd hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! 😰 Daarnaast begrijpen we dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, hier duiken we graag wat dieper in, gezien we elke dag binnen kantoortijden te bereiken zijn (met uitzondering van maandag tot 15:00). Dit bespreken we dan ook graag even met je. We hebben je dan ook even geprobeerd te bellen en zullen dit verder met je oppakken om jouw ervaring positief af te sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bezorging

Wat betreft bezorging is het een flut zaak beloven maar niet waarmaken ook al ligt het aan de bezorgdienst ga er dan niet mee in zee of beloof geen bezorg datum
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
6 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We nemen om die reden graag even contact met je op om je ervaring te bespreken. Voor nu wensen we je een fijne dag toe!
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product dat ik kocht is niet te monteren, zoals geleverd. Ik heb hierover eind januari een mail gestuurd en Bas heeft inmiddels goed gereageerd, maar er is nog geen oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de klemmen die je bij de producten hebt ontvangen niet passen. Onze excuses voor het ongemak! Fijn dat Bas je hiermee in eerste instantie heeft kunnen helpen, maar we begrijpen dat het probleem nog altijd niet is opgelost. We zullen daarom het contact voortzetten om jouw ervaring toch positief af te kunnen sluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen duidelijk uitleg retour procedure.

Levering en afhandeling probleem ging prima, echter een daarbij behorende retourzending krijg ik met de tot nu toe geleverde instructies niet verzonden en is er al aangegeven dat het ook nog eens een 6 á 7 Euro gaat kosten voor iets van €27.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het retourneren van de bestelling niet duidelijk was en je hier nog niet mee bent geholpen. Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, zoals op de website vermeld, maar wanneer er andere zaken spelen, kijken we natuurlijk graag mee naar de mogelijkheden. We houden contact, fijne dag gewenst!
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering niet compleet geen communicatie over wanneer het wel zou worden geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van en een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de hele bestelling had mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben vanochtend even contact met je opgenomen, omdat er nog een deel naar je onderweg was. Hieruit begrijpen we dat je inmiddels bent voorzien van de complete bestelling. We houden contact en horen graag van je of je inmiddels alles hebt ontvangen. Fijne dag!
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Men belooft dat het pakket binnen een zeer redelijke termijn wordt bezorgd, maar ben al een week aan het wachten voor bezorging. Het hoeft niet altijd instant geleverd te worden maar een week is wel erover
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien dat er inderdaad een vertraging is ontstaan bij het leveren van jouw bestelling en door de feestdagen die hier tussen zitten, heeft de vervoerder dit nog niet kunnen herstellen. Daarom zijn we een onderzoek gestart bij de vervoerder. Daarvan houden we je op de hoogte! We houden contact, fijne dag!
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Order geplaatst op 13 december en tot op vandaag, 18 december, nog steeds niet ontvangen... Volgens tracking nog zelfs niet ontvangen bij de verdeelafdeling...???
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 dec 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien inderdaad terug dat de trackinglink na het ontvangen vanuit ons magazijn geen update meer heeft gehad bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover contact via Whatsapp en zoals aangegeven zijn we hiervoor een onderzoek gestart bij de vervoerder, we houden dit nauw voor je in de gaten en zullen je op de hoogte houden van de updates. We houden contact, fijne dag gewenst!
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima product en snel geleverd. De dag nadat ik had besteld was het product echter 15% goedkoper, dit wilde ik terug sturen en opnieuw bestellen maar dat was niet nodig aldus aan de telefoon. Het verschil zou netjes geregeld worden, dit is echter nooit meer gedaan en producten zijn nu al gemonteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
27 nov 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nadat je contact hebt opgenomen, niets meer van ons hebt vernomen. Onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zien inderdaad dat jouw aanvraag helaas is blijven liggen en hebben dit direct verder voor je opgepakt en dit hersteld. We hebben je hier dan ook direct over geïnformeerd. We houden daarom even contact om dit netjes voor je af te kunnen sluiten. Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
CV
C V.
Pittem
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onvolledige levering ontvangen op donderdag en gemeld. Op maandag alle gevraagde info bezorgd. Nu Dinsdag 16h45 nog geen nieuws. 8 armaturen besteld 7 stuks in de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
20 nov 2023
Goedemiddag Claude, Dankjewel voor het updaten van jouw review. We hebben contact gehad over jouw bestelling die niet volledig geleverd was, nog eens onze excuses voor het ongemak! Ik begrijp uit je updates uit andere reviews dat het missende onderdeel inmiddels is aangekomen, helaas lees ik dat hier niet terug. Ik ben wel blij om te horen dat het probleem is opgelost en dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Voor nu een fijne dag gewenst!
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb verkeerde artikelen geleverd gekregen. Geen ramp natuurlijk, maar na 2 keer telefonisch contact en enkele mails weet ik eigenlijk nog niets. De artikelen zullen best prima zijn, maar de communicatie mag wel beter!
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
13 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Heel jammer om te horen dat je verkeerde producten geleverd hebt gekregen en dat de communicatie hieromtrent niet soepel verliep. Onze excuses voor het ongemak! Om deze reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om dit te bespreken en het proces hopelijk wat sneller voor je af te kunnen ronden. Helaas kregen we je niet te pakken, maar uiteraard zullen we contact met je houden. We hebben je de nodige informatie ook per mail toegestuurd, zodat we dit snel voor je op kunnen lossen. We houden contact en voor nu een hele fijne dag toegewenst!
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveren zoals het hoort ondertussen al een week aantwachten en nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
7 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling nog altijd niet geleverd is, onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad dat hier een flinke vertraging bij de vervoerder is geweest en wilden je hierover graag even bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, maar we zullen het op een later moment nog eens proberen. Zo kunnen we jouw ervaring hopelijk samen positief afsluiten. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging duurde lang

Donderdag ruim voor 23:59 besteld, dinsdag geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
31 okt 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Ontzettend jammer om te horen dat de bestelling die je hebt geplaatst zoveel later is geleverd dan afgesproken was. Onze excuses voor het ongemak! 😥 Hierover hebben we elkaar zojuist even telefonisch gesproken, bedankt voor het prettige gesprek. We waren blij om te horen dat de producten ondanks de late levering goed gebruikt kunnen worden. Zoals afgesproken, wilden we je hierin graag tegemoet komen en hopen dat de geboden oplossing helemaal naar wens is en we daarmee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Led armaturen besteld. De doos waar de 5 armaturen inzaten was aan 1 uiteinde open. Daardoor was van 1 armatuur het zakje met de bevestigingsattributen weg. Van te voren had ik nog telefonisch contact gehad met jullie klantenservice of zo'n zending wel goed verstuurd wordt. Mij werd verzekerd dat dit goed verpakt en verzonden wordt. Volgende aankoop ga ik gewoon in de winkel halen. Dit lijkt nergens op. De armaturen waren gelukkig niet beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
31 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben je even gebeld naar aanleiding van je ervaring en besproken wat hier precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Zoals afgesproken, houden we je even op de hoogte van de status van het nasturen van het missende materiaal, zodat we dit voor je op kunnen lossen. Mocht je nog vragen horen we het graag, fijne dag gewenst!
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzendingsmelding op site 'de volgende dag in huis' kan niet kloppen. Van hun vervoerder kreeg ik na mijn bestelling de dag erna de mededeling 'aangemeld'. Een dag later 'aangekomen in depot', weer een dag later 'uitlevering binnen 1 á 2 dagen"
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
26 okt 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat dat de vervoerder later heeft geleverd dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even telefonisch contact gehad en jouw ervaring samen besproken. Hier hebben we ook jouw opmerking over de prijs meegenomen en gezorgd dat dit rechtgetrokken werd. Het was goed om te horen dat we daarmee jouw ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten! We hopen dat de ontvanger van het cadeautje er blij mee is! Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst 🌞