into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.014 beoordelingen in totaal

13 feb 2024
Ik heb onlangs de dimbare LED inbouwspot Rome - RVS geïnstalleerd in mijn woonkamer, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. De Rome inbouwspots passen prachtig bij mijn interieur. Ondanks hun compacte formaat leveren deze spots voldoende helderheid. Ik waardeer het dat deze spots de laatst gebruikte lichtstand onthouden. Dit maakt het gemakkelijk om de gewenste helderheid te behouden zonder steeds opnieuw in te stellen. Het feit dat je verschillende zones kunt creëren met deze inbouwspots is een groot pluspunt. Ik raad aan om in de productbeschrijving op de site duidelijk te vermelden of de spots geschikt zijn voor wisselstroom of gelijkstroom. Hoewel de inbouwdiepte van 27 mm al vrij laag is, zou het ideaal zijn als de driver nog kleiner of smaller gemaakt kan worden. Dit zou het installeren in een verlaagd plafond van slechts 3,5 cm diepte vergemakkelijken. Al met al ben ik zeer tevreden.

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

JB
22 jun 2024
zeer snel en goed verpakt verzonden en geleverd ook de kwaliteit is goed van de geleverde producten wat je ziet is wat je krijgt
2 jul 2024
Goedemiddag! Wat fijn dat je tevreden bent met je aankoop! 🛍️ Dankjewel voor je vriendelijke woorden. We waarderen je als klant en hopelijk zien we je nog een keer terug!
GD
G.C. d.
Oldeberkoop
2 jul 2024
Fijne shop. Heeft alles wat je nodig hebt kwa verlichting. Wel soms even goed zoeken. Search functie op de site werkt niet goed.
2 jul 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We nemen jouw feedback over de search functie zeker mee, we werken er momenteel hard aan de website te verbeteren! We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
1 jul 2024

Gewoon GOED

Makkelijk te bestellen, goed degelijk verpakt. Kwalitatief goed product en keurig afgewerkt. Snelle levering zoals aangegeven.
2 jul 2024
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
28 jun 2024
Goede producten de prijs is goed, mooi op tijd ,en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Kom zeker terug.
22 jun 2024

Super snel verstuurd gratis Las klemmetjes

Super snel verstuurd. Wat ik heel netjes vind is dat ze er gratis Las klemmetjes bij hadden geleverd, geweldige service.
2 jul 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
1 jul 2024
Vlekkeloze levering. Bestelling via de website verliep perfect, levering goed gecommuniceerd en goed afgeleverd.
2 jul 2024
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor jouw review, we wensen je veel plezier met je producten toe! 😁
De makkelijke manier ben bestellen en betalen en de snelheid van levering en het doorgeven van track en tracé

Hoftronic paxton opbouwspot

Product was in eerste instantie, onmiddellijk bericht toen de spots weer voorradig waren. Snelle levering. Top
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.
Snelle levering,een artikel was stuk en na mail onmiddelijk antwoord en enkele dagen later nieuw product
De snelle levertijd en de kwaliteit van het product. Ben zeer tevreden met de makkelijke installatie.
Antwoord van into-led.com/nl
Super verlichting en service! Ook bij vertraging door DPD keurig een mail ontvangen vanuit INTOLED
6 jul 2024
Goed te monteren lichtopbrengst is voor mijn garage perfect. Heb er vier geplaatst van 1,50 meter.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
3 jul 2024
Ik vond julie service zo goed dat ik me vrienden heb verteld over julie site nice service🙏
4 jul 2024
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐Wat fijn dat je ons hebt aanbevolen bij je vrienden! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
5 jul 2024

Aanrader

Zondagavond besteld en de maandagochtend in huis Mooi materiaal en netjes verpakt Aanrader
JB
J B.
Amersfoort
23 jun 2024
Zeer goede en vriendelijke telefonische hulp bij bestellen. Snelle levering. Alles top!
2 jul 2024
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
Mooie verlichting voor een goede prijs. Zeer snelle levering. Ben er heel blij mee
WH
Wim H.
Roermond Limburg
Ze bieden goede Artikelen aan en voor een redeleken Prijs Dat vindt ik zo goed.
30 jun 2024

Goed en snel

Veel keuze, duidelijke beschrijvingen en de bestelling was heel snel in huis.
2 jul 2024
De kwaliteit was boven verwachting, en de levertijd precies zoals opgegeven.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
Super bediend via thuislevering. Kwalitatief zeer goede uiteg via video’s