into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.014 beoordelingen in totaal

13 feb 2024
Ik heb onlangs de dimbare LED inbouwspot Rome - RVS geïnstalleerd in mijn woonkamer, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. De Rome inbouwspots passen prachtig bij mijn interieur. Ondanks hun compacte formaat leveren deze spots voldoende helderheid. Ik waardeer het dat deze spots de laatst gebruikte lichtstand onthouden. Dit maakt het gemakkelijk om de gewenste helderheid te behouden zonder steeds opnieuw in te stellen. Het feit dat je verschillende zones kunt creëren met deze inbouwspots is een groot pluspunt. Ik raad aan om in de productbeschrijving op de site duidelijk te vermelden of de spots geschikt zijn voor wisselstroom of gelijkstroom. Hoewel de inbouwdiepte van 27 mm al vrij laag is, zou het ideaal zijn als de driver nog kleiner of smaller gemaakt kan worden. Dit zou het installeren in een verlaagd plafond van slechts 3,5 cm diepte vergemakkelijken. Al met al ben ik zeer tevreden.

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Snel en goed

Hele snelle levering van een goed product. Duidelijke montage instructies.
2 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
JF
JW F.
Giessenburg
Mooie spotjes, vastklippen lampje kan iets steviger. Komt goed licht van
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
GE
Gerrit E.
Monster
1 jul 2024
De prijs en kwaliteit is top, alleen dpd de verzender is een grote flop!
2 jul 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We nemen jouw feedback betreft de vervoerder zeker mee. We houden altijd nauw in de gaten wat op dit moment de snelste en beste vervoerders zijn. We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
20 jun 2024
Product voldoet aan de verwachting. Keurig verpakt en op tijd geleverd.
21 jun 2024
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
Toppie goed en snel antwoord op mijn vraag plus snel geleverd toppers

Licht in de duisternis

Supersnelle levering en klasse kwaliteit voor een uitstekende prijs.
HV
H v.
Bussum
21 jun 2024
wat ze schrijven komen zo na. dat is belangrijk waarop je kan bouwen
2 jul 2024
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor jouw review, we wensen je veel plezier met je producten toe! 😁
23 jun 2024

Prima site degelijke spullen

Overzichtelijke site, snelle levering ben erg blij met mijn aankoop
20 jun 2024
Snelle levering, juiste levering, goed verpakt en goede kwaliteit.
21 jun 2024
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
KV
Karel v.
Antwerpen

snel en wel

zoals afgesproken vandaag besteld morgen bij u thuis, perfect.
23 jun 2024
Topprijs! En goeie kwaliteit plus direct al ledspots bij ook !
2 jul 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
Goede voorlichting en hoe aan te sluiten van led verlichting
Niets wij waren héél tevreden over de snelheid van verzenden
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat fijn dat je tevreden bent met je aankoop! 🛍️ Dankjewel voor je vriendelijke woorden. We waarderen je als klant en hopelijk zien we je nog een keer terug!

kwaliteit en goede service

kwaliteit en opnieuw alles goed ontvangen dus goede service!
4 jul 2024

Intoled goed, transportorganisatie DPD slecht

Intoled reageert alert op het probleemgebied van transport.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Nogmaals onze excuses voor de vertraging die zich heeft voorgedaan bij het leveren van jouw bestelling. 😓 Helaas zien we bij een groot deel van de bestellingen terug dat er zich een vertraging heeft voorgedaan bij de vervoerder. We staan hierover in nauw contact met ze en het zou niet lang meer moeten duren tot de vertragingen zijn opgelost. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit met zich meebrengt. Over het algemeen lukt het om onze leverbelofte goed na te komen, echter zijn we hierin ook altijd afhankelijk van onze partners. Je pakketje zal zo snel mogelijk alsnog worden geleverd, mocht je naar aanleiding hiervan toch nog vragen hebben, kun je natuurlijk ook weer terecht bij onze klantenservice.🤗
Zeer snelle levering netjes verpakt dus ben zeer tevreden
Duidelijk en goede communicatie. Levering zoals beloofd.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
Zeer snelle en correcte levering van de juiste producten
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
2 jul 2024
Led spots besteld, snelle levering en goede kwaliteit!!!
2 jul 2024
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
HV
Hans v.