into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.473 beoordelingen in totaal

2 aug 2024
Goede prijs en toch kwalitatief in orde ! Eerste deel van bestelling snel geleverd en tweede deel kwam iets later (hiervoor contact opgenomen en snelle reactie gehad)

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

JJ
Jan J.
Muntendam
3 sep 2024

Bij 'toeval' ontdekt...prima zaakje -;)

Bij 'toeval' ontdekt; Ruim aanbod, prima technische specificaties... Eigenlijk te goed om waar te zijn..-:). Dus maar even een proefbestelling ingezet. Nou, top hoor. Snel leveren, prima kwaliteit. Goed gedaan.
6 sep 2024

Het product was okay en gelukkig nog heel

Het product was prima. Wat er minder was is dat het een lamp in een doos was die ik gekocht had en dat de verzenddoos veel te ruim was (zonder stootmateriaal) en een veel te slappe kwaliteit. De doos was gescheurd toen deze bij mij aankwam en viel bijna uit elkaar. Dit had niet kunnen gebeuren met stootmateriaal in een stevigere doos. Ik was blij dat hij nog heel was.
31 aug 2024
Artikel was perfect , alleen vanavond besteld , de volgende dag in huis is niet juist. Niet de schuld van leverancier, maar transporteur ( Dpg ) hij stond wel op de dag , en was op weg naar de depot , maar kwam de volgende dag pas aan ( laat ) dus levering de volgende dag bij deze vervoerde niet correct
28 aug 2024

Goede prijs, goede kwaliteit

LED batten gekocht. 150cm, 6000K, 50W en 6000 lumen....wat een zee van licht geeft dat en wat een besparing tov de traditionele TL verlichting. Deze batten zijn niet zwaar en kunnen met de bijgeleverde bevestigingsclips aan een systeemplafond gehangen worden
30 aug 2024

Aan te raden firma, site

De bestelling wordt snel, vlot geleverd. Bij een bestelling die een defect onderdeel bevatte werd ook weer snel, vlot en zonder twijfel vervangen. Via mail wordt ook weer snel, vlot , hulpvaardig en vriendelijk gecommuniceerd.
SM
Saskia M.
Belgiën
2 sep 2024
ondanks er een onderdeel ontbrak, alles sne, correct en goed afgehandeld, hebben er al verschillende maal gekocht ( Ledstralers, ledlampen, led paneel, ledTL,..) een betrouwbaar bedrijf , daarom 5*
SM
Saskia M.
Belgiën
2 sep 2024
ondanks er een onderdeel ontbrak, alles snel, goed, en correct afgehandeld, hebben er al regelmatig besteld, ( Ledstralers, ledlampen, ledTL ...) een betrouwbaar bedrijf, krijgt dan ook 5*
1 sep 2024

Uitstekende led buitenlamp

Uitstekende led buitenlamp ! Mooi plat model . Het product is van hoge kwaliteit en geeft helder licht. De bezorging was bovendien verrassend snel. Zeer tevreden en zeker een aanrader!"
3 sep 2024

prijs/kwaliteit zeer aan te bevelen bij INTOLET;

de inbouwspotjes die ik besteld heb bij INTOLET waren prijs kwaliteit zeer goed,en de plaatsing ging zeer gemakkelijk.als ik nog eens verlichting nodig heb,weet ik waar ik moet zijn.
17 sep 2024
uit voering van de lamp beter omschrijven er zit boven in de lamp een messing ring dacht dat deze onder spanning zou komen maar is een sier ring met isolatie er onder heel mooi
4 sep 2024

Snelle.levering en super service

Bestelde producten werden snel geleverd. Helaas 2 artikelen incompleet geleverd. Is direct opgelost door nieuwe te sturen. Als ik weer wat nodig heb ga ik naar IntoLed
3 sep 2024
Je hoeft nu echt niet meer te twijfelen, of je produkten zullen aankomen, bij INTOLED ben je zo geholpen. Keurig verpakt en zeer rap geleverd. Bedankt daarvoor.