Lucardi Juwelier Gorinchem- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Gorinchem

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden224 beoordelingen in totaal

30 apr 2024
Ik werd geholpen door 1 die niet haar dag had, ze was kortaf en heeft niet gekeken of de maat van de ring te verkrijgen was. Er was een maat kleiner geleverd en ik moest opzoek naar een andere omdat die niet paste. De dames die mij toen geholpen hadden waren vriendelijk en behulpzaam, bij het afhalen van de goede ring kreeg ik korting en vertelde de dame dat ik als ik member werd nog meer korting kreeg. Al met al daardoor dus een goede ervaring

Toen we de winkel in kwamen duurde het best even voordat er een medewerker van achteren kwam. Vond ik niet netjes. We werden daarna wel geholpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gorinchem

Erg lang moeten wachten tot iemand ons kon helpen. Wel heel vriendelijk en behulpzaam.
We hebben nieuwe trouwringen gekocht.schandalig gegraveerd
18 jan 2024

Kan verbetering gebruiken

Mooie, ruime winkel voldoende assortiment. Personeel erg kortaf
19 nov 2023