schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl
Beoordelingen:

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.189 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

de meest kritische beoordeling

3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor schecker.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie ontvangen

Ik heb de bestelde artikelen snel en in goede orde ontvangen. Helaas bleek na 1 dag dat 1 van de drie artikelen niet goed functioneerde. Vanwege de lage prijs van het product heb ik dit niet teruggestuurd. Ik heb hierover wel een email gestuurd, maar hierop geen feedback ontvangen. Helaas...
Beoordeling melden
Antwoord van schecker.nl
9 okt 2023
Goededag. Wij betreuren het dat er reden is voor een klacht. Helaas is er door een systeemfout vertraging opgetreden bij het verwerken van uw e-mail. Onze klantenservice neemt direct contact met u op. Excuses hiervoor en voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. Hartelijke groeten Uw Schecker-team
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als er klachten zijn over worst met bot resten erin deze vergoeden en de juiste gewicht en prijs van de gekochte worst hanteren, zie factuur. Wel fijn dat er een Nederlands contact adres is
Beoordeling melden
Antwoord van schecker.nl
8 dec 2023
Bedankt voor uw feedback over onze producten. We willen er zeker van zijn dat elke klant tevreden is met de kwaliteit van onze producten, en we verontschuldigen ons als er problemen zijn geweest. Wij streven ernaar om aan alle verwachtingen van onze klanten te voldoen en zetten ons in om een veilige en gezonde omgeving voor uw huisdieren te bieden. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Uw Schecker Team
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De administratie en het contact met medewerkers.
Beoordeling melden
Antwoord van schecker.nl
8 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening over onze klantenservice en administratie te delen. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we waarderen uw feedback. Wij nemen alle feedback in overweging omdat wij onze diensten voortdurend willen verbeteren. Hartelijk dank voor uw steun! Uw Schecker-Team