pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Snelle levering, goede producten
Duidelijke site
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 4-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. We waarderen de feedback van elke klant en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen!
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Pedimarkt.
De sokken zitten erg goed en ontspant zelfs mijn voet denk ik. Moet wel vertellen dat in mijn onderbenen geen gevoel zit, maar net daarboven voelt het relaxt Dus ik ben er heel blij mee. Ook zit er goede uitleg bij om ze zo lang mogelijk goede te houden
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! Fijn om te lezen dat onze sokken je een gevoel van ontspanning en comfort geven.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij streven er naar om onze service te blijven optimaliseren. Nogmaals bedankt.
Goede info op website. Snelle en correcte levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor de recensie! We zijn blij om te lezen dat je de informatie op onze website nuttig vond en dat je bestelling snel en correct werd geleverd.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het beoordelen van Pedimarkt! We zijn blij om te lezen dat je tevreden was over onze levering en producten, evenals onze service.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We waarderen je beoordeling van 5/5 enorm.
26 apr 2024
goede producten
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze producten te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat u ze goed vond.
AL
A. L.
Assen
23 apr 2024
Bedankt voor uw 5 sterren review!
Snelle bestelling
23 apr 2024
Bedankt voor de 5-sterren. Fijn dat je de bestelling snel ontvangen hebt!
PW
Peter W.
Voorschoten
22 apr 2024

Prima bestellen en leveren bij pedimarkt.

Heldere info op de website, via whatsapp adequate info over de voorraad en verzendtijd. Wilde mijn bestelling voor op vakantie gaan nog ontvangen, prima gelukt.
23 apr 2024
Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om onze klanten heldere informatie te bieden en snel te reageren, of het nu via onze website is of via WhatsApp. Fijn dat we je bestelling op tijd voor je vakantie hebben kunnen leveren. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier op vakantie!
20 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je Pedimarkt-ervaring te beoordelen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om ons in de toekomst te blijven verbeteren.
20 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt voor uw 5 sterren review!
19 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad bij Pedimarkt.
22 apr 2024
Bedankt dat je ons een 4/5 beoordeling hebt gegeven. We stellen je feedback erg op prijs en we zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.
17 apr 2024
Fijne winkel, duidelijk uitgelegd.
18 apr 2024
Heel erg bedankt voor de lieve woorden over onze winkel. We zijn erg blij om te horen dat onze uitleg duidelijk en nuttig was.
17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen de 4/5 beoordeling en we zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.