pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Zeer teleurstellend

Antwoord van pedimarkt.nl
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen dat het ontmoedigend kan zijn als een artikel niet past zoals verwacht. Conform ons retourbeleid kunt u de sokken bekijken en passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. De reden van afwijzing van het retour is omdat de sokken zichtbaar vies en gedragen zijn. Ook zijn de sokken geretourneerd zonder de originele verpakking. U geeft in uw review aan dat de sokken keurig verpakt waren en geheel schoon, helaas is niet niet het geval. Wij vinden het jammer dat u een ander relaas heeft.
Levering heel snel volgende dag geleverd Schoenen slecht àlles plastic veel blaren van die schoenen gehad heel spijtig Groetjes
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat onze levering snel is verlopen. Vervelend te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad met de schoenen die u bij ons heeft gekocht. Ik zie dat uw bestelling de Suecos klompen Oden Fusion betreft. De klompen zijn gemaakt van EVA materiaal. dit is geen plastic of rubber maar een synthetisch schuim wat een rubberachtig effect geeft. EVA is opgebouwd uit duizenden luchtbelletjes en dat maakt schoenen en zolen van EVA vederlicht, flexibel en schokabsorberend.
27 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte klantenservice.Wel 50 euro kwijt en niets ontvangen.Was een brievenbuspakket en Post.nl geeft aan dat het pakket ontvangen zou zijn door mij, maar dat is dus niet het geval!Speciaal voor de vakantie besteld en nu heb ik niets!

1e pakje verkeerde maat, 2 e pakje niet besteld

1e pakje verkeerde maat, 2 dg.later weer een pakje(foutief) .ben invalide en dus 2e pakje terug,brievenbus vol,3e keer weer
8 okt 2023
Veel teveel ( 12 ) e-mail berichten na bestellen van slechts 1 paar sokken
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je een paar sokken bij ons hebt gekocht. We begrijpen dat je veel e-mails hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Graag hoor ik van je om wat voor mails het precies gaat?
12 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
tot op heden nog steeds niets ontvangen, ook al wordt er beweerd van wel..
19 mei 2023
Product niet ontvangen