pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Duidelijke site
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 4-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. We waarderen de feedback van elke klant en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij streven er naar om onze service te blijven optimaliseren. Nogmaals bedankt.
20 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je Pedimarkt-ervaring te beoordelen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om ons in de toekomst te blijven verbeteren.
19 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad bij Pedimarkt.
22 apr 2024
Bedankt dat je ons een 4/5 beoordeling hebt gegeven. We stellen je feedback erg op prijs en we zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.
17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen de 4/5 beoordeling en we zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.
16 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Dat stellen we erg op prijs.
16 apr 2024
Bedankt voor de 4-sterren review!
24 mrt 2024
Iets aan alle verpakkingen doen. Wat ik besteld had zat al in veet te grote dozen. Dat hebben jullie ook nog eens in een grote doos gestopt met veel papier. Had beter gekund. K
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen het dat je onze focus op verpakkingen hebt opgemerkt en het spijt ons om te horen dat het in dit geval geen ideale situatie was. Bij Pedimarkt streven we er altijd naar om onze producten zo efficiënt en milieuvriendelijk mogelijk te verzenden. Nogmaals bedankt voor je feedback.
Alles naar wens
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie!
7 apr 2024
goed is goed
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons product goed vond.
7 apr 2024
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen! We zijn erg blij dat je je algehele ervaring met ons prettig vond.
AL
A L.
Vlijmen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten - dat stellen we erg op prijs.
Snelle levering, helaas waren de zolen niet geschikt voor Mijn voeten. Makkelijk retourneren en geld ook redelijk snel teruggestort op de rekening.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat onze levering en terugbetaling snel was

Goede kwaliteit

Goed en netjes verpakt. Goede kwaliteit van het artikel (in ons geval steunsokken). Niets op aan te merken.
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! We zijn blij dat het artikel dat je hebt ontvangen van goede kwaliteit was en dat het goed verpakt was.
Makkelijk te bestellen. Snelle en duidelijke reactie. Vlotte levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Vlotte afhandeling en duidelijke comminicatie
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie!
Snelle levering van een goed product
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie!