alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70/5.00

13.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

Super slechte ervaring, hebben valse toners verzonden, wilden ze niet terug nemen, wilden niet de retour kosten betalen, nu krijg ik ook geen geld terug. ECHTE SCAMMERS!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, Zoals u zelf weet is het verhaal niet zo gegaan, maar goed deze discussie ga ik niet opnieuw aan met u. In ieder geval een goede dag verder gewenst
Werkt niet, wat nu, op2 inktpatronen foutmelding zonder online te staan
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat. De klantenservice van Allleeninkt.nl heeft u een e-mail gestuurd. Wilt u zo vriendelijk daar verder op te reageren zodat wij een oplossing kunnen bieden?
niet eerlijk over het pedukt hp carkiten
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen,wat is precies uw klacht en wat is de reden van uw commentaar? Mocht u een vraag of klacht hebben wordt dit graag door onze klantenservice opgelost. Een e-mail kunt u sturen naar info@alleeninkt.nl
Al 2 maanden heb ik besteld en toch nog niets gekregen
 Antwoord van alleeninkt.nl
Vrijdag heeft u voor het eerst laten weten de bestelling niet te hebben ontvangen. Hierop hebben wij meteen contact met DHL opgenomen om dit te laten onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is gaan wij een passende oplossing bieden.
Twee laten komen twee die niet werken veel geld gekost maar Waarde loos
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, Ik zie helaas geen eerdere correspondentie van u terug in het systeem dat u dit heeft gemeld bij ons. Wilt u hiervoor contact opnemen via info@alleeninkt.nl zodat wij dit samen met u kunnen oplossen.
heb de inkpatronen nog niet gekregen groetjes
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, bij de bestelling heeft u gekozen voor 'Afhalen te Coevorden'. Dit betekend dat uw bestelling hier klaarligt om te kunnen worden afgehaald. Indien uw bestelling dient te worden opgestuurd kunt u de instructies volgen in de e-mail die zojuist is verzonden door onze klantenservice.
ik krijg een mail voor beoordeling.Heb op 6-6-2020 een bestelling geplaatst.Tot op heden (13-06-2020)nog niks onvangen.Wel straf dat men een beoordeling vraagt terwijl er nog steeds geen levering is geweest.Foei alleeninkt.nl
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, vanwege een levertijd van 3-5 werkdagen op één van de bestelde producten is uw bestelling enkele dagen later verzonden. Bij de productgegevens op de site staat dit aangegeven. Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk dit verder via de lopende e-mail correspondentie via onze klantenservice te doen. Zij hebben uw e-mail beantwoord.
Ik heb een inkt een week geleden Die zou de volgende dag binnen komen maar helaas heb ik nog niet gezien Ik krijg van dhl dat er vertraging is maar voor hoe lang weet niemand 0644416129
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, uw bestelling was door DHL retour afzender gestuurd. Op 12 juni hebben wij de bestelling opnieuw verstuurd. Heeft u deze goed ontvangen? Mocht er nog problemen zijn neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
Nog niet ontvangen!!!!!!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, volgens de status van DHL is uw bestelling 11 juni bezorgd. Kan het zijn dat dit bericht de bezorging heeft gekruist? Mocht het niet in orde zijn wilt u dan contact opnemen met onze klantenservice? Zij kijken graag met u mee. Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl
ik heb niet de juiste bestelling gekregen en mijn printer pakt de inkt niet
 Antwoord van alleeninkt.nl
Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl ? De klantenservice kijkt graag met u mee.
Niet echt, Zeer slechte kwaliteit met gevolgschade aan je apparatuur. Allemaal nep, inktpatronen werken niet, printer werkt niet meer,,,,etc...etc.... Gezien het feit dat we nu toch tijd over hebben, heb ik mijn personeel opdracht gegeven om deze praktijken op socialmedia platform onderuit te halen. Er zijn al te veel van deze zogenaamde ondernemingen actief in de omloop!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat u "gevolgschade heeft" Ik zie geen eerder contact bij ons staan ? Wat is er precies aan de hand ? Nu wij toch tijd over hebben, helpen wij u graag verder ;-)
moet dit nou echt twee keer
De bestelling is wel tijdig geleverd . Echter, in de brievenbus lag een drijfnatte, kapot- gescheurde , verpakking . Zonder adressering .De bestelde artikelen lagen op de grond in de hal ... geen melding of wat dan ook van de bezorger !
Week geleden besteld was ergens niet goed gegaan nog steeds nix ontvangen
Ik wacht now steeds op een oplossing
reeds verstuurd
Ik heb mijn bestelling niet
Levering en service prima. Heb producten gekocht om voorraad aan te vullen, dus nog niet gebruikt, dus nog niets over te zeggen.
Deen coordinatie. geen logistiek.
Zeer goede service.