alleeninkt.nlBeoordelingen

: 40.645UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Alleeninkt.nl B.V.
Modem 20
7741MJ Coevorden
Nederland
Gevolmachtigde
Nick van Klinken

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

4.70/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

13.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

74 %
23 %
1 %
< 1 %
< 1 %
40.645 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

Filter 
(39)
16 dagen geleden
Super slechte ervaring, hebben valse toners verzonden, wilden ze niet terug nemen, wilden niet de retour kosten betalen, nu krijg ik ook geen geld terug. ECHTE SCAMMERS!
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
14 dagen geleden
Goedemiddag, Zoals u zelf weet is het verhaal niet zo gegaan, maar goed deze discussie ga ik niet opnieuw aan met u. In ieder geval een goede dag verder gewenst
2 maanden geleden
Werkt niet, wat nu, op2 inktpatronen foutmelding zonder online te staan
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
2 maanden geleden
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat. De klantenservice van Allleeninkt.nl heeft u een e-mail gestuurd. Wilt u zo vriendelijk daar verder op te reageren zodat wij een oplossing kunnen bieden?
2 maanden geleden
niet eerlijk over het pedukt hp carkiten
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
2 maanden geleden
Goedemorgen,wat is precies uw klacht en wat is de reden van uw commentaar? Mocht u een vraag of klacht hebben wordt dit graag door onze klantenservice opgelost. Een e-mail kunt u sturen naar info@alleeninkt.nl
2 maanden geleden
Al 2 maanden heb ik besteld en toch nog niets gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
2 maanden geleden
Vrijdag heeft u voor het eerst laten weten de bestelling niet te hebben ontvangen. Hierop hebben wij meteen contact met DHL opgenomen om dit te laten onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is gaan wij een passende oplossing bieden.
3 maanden geleden
Twee laten komen twee die niet werken veel geld gekost maar Waarde loos
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
3 maanden geleden
Goedendag, Ik zie helaas geen eerdere correspondentie van u terug in het systeem dat u dit heeft gemeld bij ons. Wilt u hiervoor contact opnemen via info@alleeninkt.nl zodat wij dit samen met u kunnen oplossen.
4 maanden geleden
heb de inkpatronen nog niet gekregen groetjes
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Goedemorgen, bij de bestelling heeft u gekozen voor 'Afhalen te Coevorden'. Dit betekend dat uw bestelling hier klaarligt om te kunnen worden afgehaald. Indien uw bestelling dient te worden opgestuurd kunt u de instructies volgen in de e-mail die zojuist is verzonden door onze klantenservice.
4 maanden geleden
ik krijg een mail voor beoordeling.Heb op 6-6-2020 een bestelling geplaatst.Tot op heden (13-06-2020)nog niks onvangen.Wel straf dat men een beoordeling vraagt terwijl er nog steeds geen levering is geweest.Foei alleeninkt.nl
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Goedemorgen, vanwege een levertijd van 3-5 werkdagen op één van de bestelde producten is uw bestelling enkele dagen later verzonden. Bij de productgegevens op de site staat dit aangegeven. Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk dit verder via de lopende e-mail correspondentie via onze klantenservice te doen. Zij hebben uw e-mail beantwoord.
4 maanden geleden
Ik heb een inkt een week geleden Die zou de volgende dag binnen komen maar helaas heb ik nog niet gezien Ik krijg van dhl dat er vertraging is maar voor hoe lang weet niemand 0644416129
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Goedemorgen, uw bestelling was door DHL retour afzender gestuurd. Op 12 juni hebben wij de bestelling opnieuw verstuurd. Heeft u deze goed ontvangen? Mocht er nog problemen zijn neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
4 maanden geleden
Nog niet ontvangen!!!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Goedemorgen, volgens de status van DHL is uw bestelling 11 juni bezorgd. Kan het zijn dat dit bericht de bezorging heeft gekruist? Mocht het niet in orde zijn wilt u dan contact opnemen met onze klantenservice? Zij kijken graag met u mee. Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl
5 maanden geleden
ik heb niet de juiste bestelling gekregen en mijn printer pakt de inkt niet
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl ? De klantenservice kijkt graag met u mee.
5 maanden geleden
Niet echt, Zeer slechte kwaliteit met gevolgschade aan je apparatuur. Allemaal nep, inktpatronen werken niet, printer werkt niet meer,,,,etc...etc.... Gezien het feit dat we nu toch tijd over hebben, heb ik mijn personeel opdracht gegeven om deze praktijken op socialmedia platform onderuit te halen. Er zijn al te veel van deze zogenaamde ondernemingen actief in de omloop!
 Geverifieerde beoordeling|
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van alleeninkt.nl
4 maanden geleden
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat u "gevolgschade heeft" Ik zie geen eerder contact bij ons staan ? Wat is er precies aan de hand ? Nu wij toch tijd over hebben, helpen wij u graag verder ;-)
5 maanden geleden
moet dit nou echt twee keer
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
De bestelling is wel tijdig geleverd . Echter, in de brievenbus lag een drijfnatte, kapot- gescheurde , verpakking . Zonder adressering .De bestelde artikelen lagen op de grond in de hal ... geen melding of wat dan ook van de bezorger !
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Week geleden besteld was ergens niet goed gegaan nog steeds nix ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik wacht now steeds op een oplossing
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
reeds verstuurd
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling niet
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Levering en service prima. Heb producten gekocht om voorraad aan te vullen, dus nog niet gebruikt, dus nog niets over te zeggen.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Deen coordinatie. geen logistiek.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Zeer goede service.
 Geverifieerde beoordeling|