alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70/5.00

12.657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

heb de inkpatronen nog niet gekregen groetjes
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, bij de bestelling heeft u gekozen voor 'Afhalen te Coevorden'. Dit betekend dat uw bestelling hier klaarligt om te kunnen worden afgehaald. Indien uw bestelling dient te worden opgestuurd kunt u de instructies volgen in de e-mail die zojuist is verzonden door onze klantenservice.
ik krijg een mail voor beoordeling.Heb op 6-6-2020 een bestelling geplaatst.Tot op heden (13-06-2020)nog niks onvangen.Wel straf dat men een beoordeling vraagt terwijl er nog steeds geen levering is geweest.Foei alleeninkt.nl
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, vanwege een levertijd van 3-5 werkdagen op één van de bestelde producten is uw bestelling enkele dagen later verzonden. Bij de productgegevens op de site staat dit aangegeven. Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk dit verder via de lopende e-mail correspondentie via onze klantenservice te doen. Zij hebben uw e-mail beantwoord.
Ik heb een inkt een week geleden Die zou de volgende dag binnen komen maar helaas heb ik nog niet gezien Ik krijg van dhl dat er vertraging is maar voor hoe lang weet niemand 0644416129
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, uw bestelling was door DHL retour afzender gestuurd. Op 12 juni hebben wij de bestelling opnieuw verstuurd. Heeft u deze goed ontvangen? Mocht er nog problemen zijn neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
Nog niet ontvangen!!!!!!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, volgens de status van DHL is uw bestelling 11 juni bezorgd. Kan het zijn dat dit bericht de bezorging heeft gekruist? Mocht het niet in orde zijn wilt u dan contact opnemen met onze klantenservice? Zij kijken graag met u mee. Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl
ik heb niet de juiste bestelling gekregen en mijn printer pakt de inkt niet
 Antwoord van alleeninkt.nl
Kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl ? De klantenservice kijkt graag met u mee.
Niet echt, Zeer slechte kwaliteit met gevolgschade aan je apparatuur. Allemaal nep, inktpatronen werken niet, printer werkt niet meer,,,,etc...etc.... Gezien het feit dat we nu toch tijd over hebben, heb ik mijn personeel opdracht gegeven om deze praktijken op socialmedia platform onderuit te halen. Er zijn al te veel van deze zogenaamde ondernemingen actief in de omloop!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat u "gevolgschade heeft" Ik zie geen eerder contact bij ons staan ? Wat is er precies aan de hand ? Nu wij toch tijd over hebben, helpen wij u graag verder ;-)
moet dit nou echt twee keer
De bestelling is wel tijdig geleverd . Echter, in de brievenbus lag een drijfnatte, kapot- gescheurde , verpakking . Zonder adressering .De bestelde artikelen lagen op de grond in de hal ... geen melding of wat dan ook van de bezorger !
Week geleden besteld was ergens niet goed gegaan nog steeds nix ontvangen
Ik wacht now steeds op een oplossing
reeds verstuurd
Ik heb mijn bestelling niet
Levering en service prima. Heb producten gekocht om voorraad aan te vullen, dus nog niet gebruikt, dus nog niets over te zeggen.
Deen coordinatie. geen logistiek.
Zeer goede service.
Dit is nu zonder uitleg.
nog niets gezien
Na het plaatsen van de cartridge meteen storing. Bij telefonisch contact kreeg ik te horen dat het niet aan hun inkt kon liggen. Het moest aan een ander merk liggen Mijn printer is kapot direct na plaatsen van de gekochte tanks. Ook geen enkele tegemoetkoming. Zelfs retourneren moet je zelf betalen ondanks de aangerichte schade. Zeer slechte ervaring dus met hoge bijkomende kosten. Nul sterren
1 inktpatroon was stuk en lekte. Het 2de lukte. Ik had er 3 besteld dus ik hoop dat ik hiermee binnen afzienbare tijd ook niet op de sukkel te geraken. En die inkt van het parket krijgen was ook niet makkelijk. Neen, niet tevreden deze keer.
Perfect