alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70 / 5.00

10.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

nog niets gezien

Na het plaatsen van de cartridge meteen storing. Bij telefonisch contact kreeg ik te horen dat het niet aan hun inkt kon liggen. Het moest aan een ander merk liggen Mijn printer is kapot direct na plaatsen van de gekochte tanks. Ook geen enkele tegemoetkoming. Zelfs retourneren moet je zelf betalen ondanks de aangerichte schade. Zeer slechte ervaring dus met hoge bijkomende kosten. Nul sterren

1 inktpatroon was stuk en lekte. Het 2de lukte. Ik had er 3 besteld dus ik hoop dat ik hiermee binnen afzienbare tijd ook niet op de sukkel te geraken. En die inkt van het parket krijgen was ook niet makkelijk. Neen, niet tevreden deze keer.

Perfect

waardeloos fouten die alleen inkt maakt schuiven ze af op de klant

Verkeerde artiekelen binnen en kan nergens een retour info of telefoon nummer vinden op de bon. Gezien ik me niet heb ingeschteven via internet moet ik zoeken naar de info

Prima geregeld. Goede communicatie

Hallo, ik wacht nog altijd op mijn levering waar hebben jullie deze afgeleverd. Ik heb al verscheidene keren gebeld op dit nr maar altijd antwoordapparaat 015/48.02.85 ?? graag antwoord via deze weg??

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag Luc, Via de volgende track&trace zien wij dat de zending bezorgd is op 24 december 15:15. Dat is op het volgende adres: dieptstraat 5 1760 ROOSDAAL België Track&trace: 3STZVE0102666 Ons telefoonnummer is overigens: 085 27 36 966 Hier kun je ons uiteraard op bereiken, zodat we het probleem voor je gaan oplossen.
Zeer slechte communicatie, verkopen is belangrijker dan service. Als er een probleem is moet je het zelf maar zien op te lossen.

Heb nog niets ontvangen.

er zat weer een niet werkende cartridge bij, balen

Ik heb deze keer voor het eerst bij jullie besteld . En heb jammer genoeg niet het goede inkt ontvangen. Ik heb het retour gestuurd. Jammer dat ik de verkeerde bestelling heb ontvangen. Ik heb nu bij een andere bedrijf besteld. En heb gelukkig deze keer wel de goeie ontvangen.

Huismerk wel goedkoop maar kwaliteit is duidelijk minder

Zwarte inkt doet het niet goed. Stuur binnenkort wat terug. Zo wel van HP als van Epson

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, dat is vervelend om te lezen. Ik zie nog geen eerder contact met ons na aanleiding van deze klacht. Zou u dit willen melden via info@alleeninkt.nl zodat wij dit alsnog kunnen oplossen?
zo als ik u al schreef KNUDDE waardeloos. weggegooid geld h.g. Dick de Jong.

Niet tegenstaande dat Alleenint eenvolledige compatibiliteit clainde werkten inkt cartridges niet.

Het zijn slechte cartridge ze gaan niet open , en meer uitleg geef ik daar niet over.

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, ik zie dat u reeds contact heeft gehad met de klantenservice wat betreft de verpakking die u niet goed open kreeg. De verpakking werkt eigenlijk hetzelfde als een pakje voorverpakte vleeswaren, dit moet in principe niet zo moeilijk zijn toch? Mocht u toch moeite houden met de verpakking dan sturen wij u uiteraard graag een stanleymesje toe ;-)
Slechte kwaliteit, zijn geld absoluut niet waard Werkt helemaal NIET

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste Danny, naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken en begreep ik dat de kleuren het uiteindelijk goed deden. Op mijn aanbod om een nieuwe zwarte cartridge naar u toe te sturen gaf u aan dat dat niet nodig was omdat u uit ging kijken naar een andere printer en dat u heel tevreden was over ons snelle reageren. Het aanbod voor een nieuwe cartridge staat nog steeds
Cartridge wordt niet herkend door de printer..

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, Omdat hierover ook een e-mail is gestuurd ontvangt u een antwoord via de e-mail zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.