alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

ze zijn de goedkoopste Chinese rotzooi die mogelijk is. van de vier werkten er twee niet direct uit de container. Ik raad u oprecht af als u uw tijd en geld op prijs stelt. het is beter om een ​​paar € toe te voegen en het origineel te kopen, het is een verspilling van zenuwen om met deze rotzooi te spelen
Leveren niet binnen 1 dag betaal dubbele als bij bol .com maar die was drie dagen dus niet erg had hem meteen nodig ook drie dagen levertijd dus voor lul dubbele betaald wat ik niet erg vind als ik hem volgende dag had gehad al was het 5 keer zo duur
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor de feedback! Hoewel wij geen producten verkopen op bol.com leveren wij normaliter wél binnen 1 werkdag de producten. Maar er zijn wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 een bestelling plaatst op de website van Alleeninkt.nl, versturen we die dag je pakketje nog met DHL of Bpost (België). Bestel je na 22:00 of in het weekend? Dan versturen we het pakket de eerstvolgende werkdag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Ik had 2 cartridges besteld die geschikt zouden zijn voor mijn HP deskjet 3650. Maar dat klopt niet, want ze passen niet. Ik wil ze graag retourneren en mijn geld terug ontvangen. Hartelijke groeten, Marianne Kleijwegt
Antwoord van alleeninkt.nl
Ai, hier is iets misgegaan😓😓 Gelukkig was je er als de 🐔🐔🐔 bij! We hebben tijdens het inpakken van je bestelling niet goed opgelet, en je zomaar de verkeerde cartridges gestuurd! Niet de bedoeling, en ook nog eens super vervelend.. We hebben de juiste cartridges nagestuurd, en deze zijn in goede orde ontvangen door de klant! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Levering 3x verzet vanwege sorteerproblemen. Ik moest ergens anders inkt kopen anders liep ik vast met mijn eigen werk
ik heb jullie niet gekozen! maar ben naar een site gedirigeerd waar ik niet naartoe wilde. groet, H
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, dat is niet de bedoeling. We gaan uit dat u klant bent geweest bij inktprecies.nl Deze onderneming heeft Alleeninkt.nl 1 jaar geleden overgenomen. Daarom wordt u tijdens het landen op www.inktprecies.nl direct doorgeleid naar www.alleeninkt.nl Geen zorgen dus! Want de prijzen zijn lager maar de service 10x beter! We zien ook dat u de ontvangen producten niet heeft aangemeld voor een retour. Zijn alle producten naar wens? We horen het graag van u!
beloven en doen is niet hetzelfde bij U
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 1 ster.. dat is niet de bedoeling! We beloven slechts één ding, en dat is de 100% print- garantie van Alleeninkt.nl Helaas kan ik geen klacht of contactformulier vinden voor deze bestelling. Daarom nemen we zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op! Hopelijk kunnen we het eventuele probleem oplossen! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 We iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Veel te duur
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor de feedback! Bij Alleeninkt.nl doen we alles om je tot 80% te laten besparen op je originele- inkt kosten. Daarnaast genieten onze klanten van een eindeloze klantenservice en een 'altijd printen garantie' Ook vindt je op ons platform 1001 tips en tricks over bijvoorbeeld: Het verlengen van de levensduur van je printer, of hoe je na een warme zomer je printkopjes reinigd zonder inkt te verliezen. Kortom, met Alleeninkt.nl als partner op het gebied van printerinkt. Investeer je in je printer zonder dat je het door hebt! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen staan we voor je klaar! Geen vraag is gek genoeg, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
op de website wordt vermeld dat de inktpatronen geschikt zijn voor mijn printer blijkt niet zo te zijn erg vervelend heb via de winkel in het dorp nieuwe gekocht
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, helaas kan ik geen klacht vinden bij deze bestelling, zou u ons in de gelegenheid gelegenheid willen stellen de eventuele klacht op te lossen door een e-mail te sturen naar info@alleeninkt.nl? We lossen namelijk graag alle eventuele klachten op! ^IH
Ik bestelde twee printerkoppen voor Canon printer en ontving twee printerkoppen voor HP en ook nog betaald vooraf. aldus???
Andere postbezorger nemen!!
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! De standaard verzend methoden van Alleeninkt.nl zijn DHL & Bpost. We doen alles om samen met deze partners een perfecte bestel ervaring te creëren, toch lukt dat soms niet altijd. Wil je in de toekomst je pakket via een andere bezorgdienst ontvangen? Neem dan contact op met een van onze print- experts. We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 1 ster.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
Antwoord van alleeninkt.nl
Ik bestelde de juiste inktcartridge. De printer herkende de inktcartridge niet en vroeg ze te vervangen. Ik mailde naar Alleeninkt.nl voor een oplossing maar kreeg geen gehoor.
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 1 ster.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
19-3 de giro overschrijving verzonden en op 25-3 nog niets ontvangen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Door een misverstand met betrekking tot de banktransfer is deze bestelling iets langer on hold blijven staan. Gelukkig heeft de klant contact met ons opgenomen en hebben we bestelling 6 april mogen bezorgen bij de klant ^IH
Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen
Antwoord van alleeninkt.nl
Rommel Moet de orginele chip overzetten op het huismerk om te gaan printen. Ze schrijven klik en klaar!!!!!!! Ben al 4 dagen al aan het mailen met hun. Moet foto`s maken en doorsturen kost me te veel tijd en geld. Krijg steeds steeds weer een ander via de mail. Marcel
Antwoord van alleeninkt.nl
Helaas heeft deze klant op eigen initiatief chips verwijderd van onze producten en vervangen door oude chips van originele cartridges. Dit is geen procedure die wij communiceren noch adviseren. Door het handelen van meneer is Alleeninkt.nl niet in de gelegenheid gesteld een oplossing te vinden voor het print probleem. ook bleef reactie op onze vervolg e-mail uit. ^IH