alleeninkt.nlBeoordelingen

4.71/5.00

16.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

De gekochte zwarte inkt werkt niet ondanks dat ik de juiste heb gekocht voor de printer (woorden van de klantenservice). De printer geeft tevens aan dat de inkt niet wordt geaccepteerd. Inplaats dat ik mijn geld terug krijg moet ik allemaal instellingen veranderen en gekleurde inkt bijkopen om het werkend te krijgen. Daar zit ik niet op te wachten, slechte service. Zal niet nog een keer kopen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Ondertussen is er ook contact geweest met de klantenservice en is het opgelost.
Was 5 sterren maar waarom toelichting?
 Wordt beoordeeld|
Helaas was mijn product, inkcardrige te groot voor mijn printer. Die heb ik teruggestuurd. Ik vind het lastig dat je bij jullie niet gewoon je geld terugkrijgt.
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, wij hebben u het volgende aangeboden omdat de cartridges reeds geopend waren: retour sturen en dan een kortingscode ontvangen van het aankoopbedrag of het volledige bedrag terug gestort krijgen bij het zien van een nieuwe order met de juiste producten
Beloven veel komen het niet na Voor 22 u besteld zelfde dag verstuurt RaRa hoe kan Im het dan pas na 5 werkdagen ontvangen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, natuurlijk zeer vervelend dat u uw zending een aantal te dagen te laat heeft ontvangen maar dit hebben wij zoals ik zie wel gecommuniceerd in de mail en daarnaast is er ook extreme drukte bij de post door al weborders die gedaan worden door de lockdown. In ieder geval onze excuses voor het ongemak !
Cartridges worden niet door de printer herkend
Antwoord van alleeninkt.nl
Er is ondertussen e-mailcontact geweest met de klantenservice. Er wordt gewerkt aan een passende oplossing.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, vanuit de klantenservice is er contact met u opgenomen over de zending. We kijken uit naar uw reactie!
Ik vind echt slecht product. Ik heb merk en model nummer besteld maaar komt helemaal andere product
 Wordt beoordeeld|
Antwoord van alleeninkt.nl
Wilt u zo vriendelijk zijn om contact met onze klantenservice op te nemen via info@alleeninkt.nl ? Het lijkt erop dat de verkeerde nummers besteld zijn. De klantenservice kan dit controleren en een passende oplossing bieden.
Product nog steeds niet ontvangen, volgens Bpost zou het op mijn adres geleverd zijn vandaag om 00h39 maar niets in de brievenbus of bij de buren. Ik den ook niet dat Bpost een pakje komt leveren na middernacht.
Antwoord van alleeninkt.nl
Via onze klantenservice is er ook contact geweest. "Ondertussen heeft de postbode het pakje deze voormiddag geleverd. Uiteindelijk is dus alles toch nog in orde gekomen. Bedankt voor de moeite."
bestellen gedaan op 22/11/2020 nog niet ontvangen
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, dat is vervelend om te lezen. Zou u hiervoor contact willen opnemen met onze klantenservice via info@alleeninkt.nl of een belletje willen plegen.
ik heb de inkt nog steeds niet ontvangen de vervoerder zegt het in de brievenbus gegooit is nou ik weet niet welke brievenbus
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, dat is uiteraard vervelend om te lezen. Het beste kunt u hiervoor contact met ons opnemen via info@alleeninkt.nl of ons even bellen zodat wij met u mee kunnen kijken naar een oplossing.
Ik wil alleen de originele , en dat is het niet
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, als u problemen heeft met onze huismerk cartridges kunt u het beste even contact opnemen via info@alleeninkt.nl of even een belletje doen naar onze klantenservice. Wij kijken graag met u mee waar u tegenaan loopt.
Pakje nooit aangekomen, nog geen terugbetaling gekregen
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, ik zie dat u het pakje alsnog op 4 dec heeft ontvangen. Uiteraard vervelend om te lezen dat het pakketje vertraging heeft opgelopen maar ik wil u bij deze vragen de beoordeling deels te herzien. Met vriendelijke groet Patrick
Ben niet tevreden heb mij cartridge nog niet binnen door foute postcode is het vertraagt maar vraag mij af of ik het nog krijg duurt te lang
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, ik zie dat wij inmiddels een nalevering hebben gestuurd naar de door u juiste opgeven postcode. Ik ga er vanuit dat u alles inmiddels goed heeft ontvangen ?
Slecht! Ik een klacht gestuurd maar nog niemaand van me niet gebeld! Niet normaal, fouten doen...
Ik heb net een excuses brief gehad van DHL. Ze hebben de bestelling die ik had gedaan bij Alleeninkr op een foutief adres geleverd,maar de fout is hersteld. maar bij Alleeninkr werd beweerd dat ik een fout adres had opgegeven heel veel drukte om niks ze bleven maar beweren dat ik Fout was.Dus ik zal er nooit weer wat kopen.
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Super slechte ervaring, hebben valse toners verzonden, wilden ze niet terug nemen, wilden niet de retour kosten betalen, nu krijg ik ook geen geld terug. ECHTE SCAMMERS!
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, Zoals u zelf weet is het verhaal niet zo gegaan, maar goed deze discussie ga ik niet opnieuw aan met u. In ieder geval een goede dag verder gewenst
Werkt niet, wat nu, op2 inktpatronen foutmelding zonder online te staan
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat. De klantenservice van Allleeninkt.nl heeft u een e-mail gestuurd. Wilt u zo vriendelijk daar verder op te reageren zodat wij een oplossing kunnen bieden?
niet eerlijk over het pedukt hp carkiten
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen,wat is precies uw klacht en wat is de reden van uw commentaar? Mocht u een vraag of klacht hebben wordt dit graag door onze klantenservice opgelost. Een e-mail kunt u sturen naar info@alleeninkt.nl
Al 2 maanden heb ik besteld en toch nog niets gekregen
Antwoord van alleeninkt.nl
Vrijdag heeft u voor het eerst laten weten de bestelling niet te hebben ontvangen. Hierop hebben wij meteen contact met DHL opgenomen om dit te laten onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is gaan wij een passende oplossing bieden.