alleeninkt.nl

4.70 / 5.00

8.381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 29.235 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over alleeninkt.nl

1 week geleden
Heb nog niets ontvangen.

er zat weer een niet werkende cartridge bij, balen

2 weken geleden
Ik heb deze keer voor het eerst bij jullie besteld . En heb jammer genoeg niet het goede inkt ontvangen. Ik heb het retour gestuurd. Jammer dat ik de verkeerde bestelling heb ontvangen. Ik heb nu bij een andere bedrijf besteld. En heb gelukkig deze keer wel de goeie ontvangen.

Huismerk wel goedkoop maar kwaliteit is duidelijk minder

zo als ik u al schreef KNUDDE waardeloos. weggegooid geld h.g. Dick de Jong.

Niet tegenstaande dat Alleenint eenvolledige compatibiliteit clainde werkten inkt cartridges niet.

Zwarte inkt doet het niet goed. Stuur binnenkort wat terug. Zo wel van HP als van Epson

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, dat is vervelend om te lezen. Ik zie nog geen eerder contact met ons na aanleiding van deze klacht. Zou u dit willen melden via info@alleeninkt.nl zodat wij dit alsnog kunnen oplossen?
Het zijn slechte cartridge ze gaan niet open , en meer uitleg geef ik daar niet over.

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, ik zie dat u reeds contact heeft gehad met de klantenservice wat betreft de verpakking die u niet goed open kreeg. De verpakking werkt eigenlijk hetzelfde als een pakje voorverpakte vleeswaren, dit moet in principe niet zo moeilijk zijn toch? Mocht u toch moeite houden met de verpakking dan sturen wij u uiteraard graag een stanleymesje toe ;-)
Slechte kwaliteit, zijn geld absoluut niet waard Werkt helemaal NIET

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste Danny, naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken en begreep ik dat de kleuren het uiteindelijk goed deden. Op mijn aanbod om een nieuwe zwarte cartridge naar u toe te sturen gaf u aan dat dat niet nodig was omdat u uit ging kijken naar een andere printer en dat u heel tevreden was over ons snelle reageren. Het aanbod voor een nieuwe cartridge staat nog steeds
Cartridge wordt niet herkend door de printer..

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, Omdat hierover ook een e-mail is gestuurd ontvangt u een antwoord via de e-mail zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Nog niet in gebruik genomen... dus geen oordeel Wel een vraagje: Een originele toner omvat pakweg 1.000 blzn. Hoe kan deze toner er pakweg 2.600 adrukken ?

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, Originele toners worden niet volledig gevuld en huismerk toners wel waardoor er meer capaciteit ontstaat uitgaande van 5 pagina dekking.
ik heb inkt besteld en had deze niet ontvangen. heb gebeld en zou het de volgende dag in huis hebben mooi niet dus het duurde nog een paar dagen ipv de volgende dag valt ons zwaar tegen dus voor ons geen inkt .nl meer.

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, helaas zijn wij afhankelijk van de postbedrijven die zending voor ons afleveren. Normaal gesproken dienen bestellingen de volgende werkdag geleverd te worden. Wij gaan in ieder geval een klacht indienen voor twee leveringen die verlaat zijn.
Waardeloos. Inkt gelekt aangekomen. Smeerboel

Antwoord van alleeninkt.nl
Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar is echter ook nooit voorgekomen bij dit type cartridge. Wij willen dit graag met u oplossen. Heeft u voor mij een foto van het aangekomen pakketje en van de cartridge die gelekt heeft ? Wij willen u hier graag een nieuwe voor toesturen. Onze gemeende excuses voor het ongemak.
Probleem niet oplossing.

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen op onze laatste mail. Zou u alsnog willen reageren op onze mail, zodat uw probleem opgelost kan worden. Met vriendelijke groeten, Team Alleeninkt.nl
Niets aan toe te voegen

Heb meer dan een week geleden besteld en tot heden niets ontvangen dan een vraag of ik blij ben en nog een rappel. Nou nee dus.

na 1week niets ontvangen.Gebeld.Zouden nieuw sturen. weer niets ontvangen na 2 dagen

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste Jo, Onze klantenservice neemt per mail contact met u op. Wij gaan er alles aan doen om dit z.s.m op te lossen. Met vriendelijke groeten, Team Klantenservice Alleeninkt.nl
9-5 besteld nu 17-5 nog niets ontvangen 14-5 gereclameerd zouden nieuw sturen 17-5 weer niets ontvangen