alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70 / 5.00

10.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

2 weken geleden
na 2 x late levering komen ze mij niet te tegemoet. ik betel hier niet meer

leveren niet wat besteld is,maar goedkoper artikel zonder uitleg

Producten niet volgens bestelling, nalevering noodzakelijk.

Nooit een probleem gehad na jaren gebruik

Meer uitleg is hier niet nodig de levering en de sevice zijn slecht , en ze komen veel te laat en de bestelling vertrekt maar om 10,30 uur , hier in België werd ook daarvoor een klacht ingediend , dat hoofd van de post in België heeft gezegd dat ze om 8 uur moeten vertrekken , maar in nederland doen ze daar niets aan en dienen zelf geen klacht in.

Bestelling 1 dag te laat Bij inkttanks geeft de printer het volgende aan:de volgende gebruikte originele Canon inkttanks zijn gedetecteerd.Lampje boven blijft rood branden en dat hoort niet zo.

Hp weigert inkt

Inkt is erg slecht . Toch maar originele HP inkt patronen gekocht Dubbele kosten erg jammer van het geld.

Slechte afdrukkwaliteit. Na herhaaldelijk uitlijnen verbetert het niet.

de inkt vlekt en zo erg dat de brief niet meer te lezen is.

De aanschaf als voorraad dus nog geen kwalitatieve beoordeling.

Volgens de planning zou het pakket tussen 11.35 en 13.35 worden bezorgd. We zorgden er voor thuis te zijn, zelfs met een marge van een uur. Uiteindelijk is het pas 17.07 uur bij de buren bezorgd. Waardeloos

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag Bram, Vervelend om te horen dat het pakket niet op het juiste moment is aangekomen. Helaas is voor het postbezorgers niet altijd mogelijk om de geplande route te rijden. Om u tegemoet te komen willen wij u een vrijblijvende korting aanbieden voor de éérstvolgende bestelling die je zal plaatsen. Deze is te verzilveren met de code: CLS43AA
7 dagen moeten wachten voor levering via PostNL Dus NOOIT meer

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, ik zie dat wij uw bestelling 04-12 hebben verstuurd en dat daarna 3 keer wegens onbekende reden de bezorging niet is gelukt, op 09-12 is deze bij een afhaal locatie bezorgd waar u de zending kon afhalen. in principe is de bezorging dan 4dagen te laat geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van PostNL maar ik zie in de t&t wel dat ze een aantal pogingen tot bezorgen hebben gedaan.
Het bestelde artikel was niet goed, de chip op de inktpatroon zat andersom en alleen inkt zegt dat ze niet meer klachten hebben ontvangen, maar mijn printer geeft aan geen connecties met patroon. Daar dit niet de eerste keer is heb ik alles terug gestuurd naar alleen inkt en ben vervolgens naar de concurrent gegaan. 123inkt.

Service voor de levering viel tegen zondag besteld en betaald,levering zou maandag plaats gevonden hebben helaas moeten wachten tot woensdag.Vandaar mijn minder goede beoordeling

De door u geleverde inkt patronen passen niet in mij lexmark toestel achteraan niet breedt genoeg waardoor ze niet vastgezet kunnen worden neemt U ze terug ze zijn net origineel ander zo het wel gaan

1. Er is een ander product geleverd dan was besteld (hoewel bestelproces digitaal heel precies gaat, zoveel producten, per typenr.) 2. Nadat ik had gerappelleerd werd meegedeeld dat dit product eigenlijk gelijkwaardig is (bleek bij naspeuring 6 euro goedkoper te worden aangeboden; dus ik moet het maar geloven). 3. Nadat ik dit had gesignaleerd was alleeninkt bereid mij 6 euro terug te betalen.

Zondag avond 10/11'19 besteld 6 cartridg niet gestuurd.????.Woensdag 13/11'19 opnieuw besteld voor 22.00 , donderdag nog niets , vrijdagsavond rond 16.00 ontvangen , was voor mij te laat, ik zat zonder , dus ter plaatse de cartridg gehaald. De zending van alleeninkt retour gezonden.

Besteld vrijdag voor 22.00 uur. Geen bezorging op de zaterdag zoals is toegezegd. Pas op dinsdag bezorgd.

De inkt die ik besteld heb is van Epson. Maar mijn Epson printer zegt dat ik geen originele cartridge in mijn printer heb, dus werkt het ook helemaal niet. Echt balen en teleurgesteld. Staat Epson op de cartridge (maar is dat ook zo? ).