alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Ik kan ze niet zo gebruiken. Ik moet dan wat instellen. Ik weet niet precies hoe dat moet. Graag duidelijke uitleg
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, Geen paniek! We gaan direct voor je aan de slag. Bij vragen over je bestelling neem je gemakkelijk contact met ons op via onze live chat, telefoon of e-mail. Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
24h levering nog nooit gelukt. Foutieve misleidende info van een volledige webpagina. Prijs is goed.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! Normaliter leveren we binnen 1 werkdag je bestelling. Maar er zijn wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 een bestelling plaatst op de website van Alleeninkt.nl, versturen we die dag je pakketje nog met DHL of Bpost (België). Bestel je na 22:00 of in het weekend? Dan versturen we het pakket de eerstvolgende werkdag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩
Een der laatst geleverde cartridges blijkt niet te werken! Waarschijnlijk LEEG!!
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei! 2 sterren, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Antwoord van alleeninkt.nl
Duidelijk maken dat het jullie inktpotten zijn
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, Het zijn onze inktpotten😳 Alle gekheid op een stokje, we vinden het vervelend om te lezen dat je niet hebt ontvangen wat je van ons verwacht. We verkopen uitsluitend huismerk cartrdiges en toners onder eigen merk (Alleeninkt.nl) Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
 Wordt beoordeeld
beter letten op de beloofde levertijden!
Bestellingen volgens afspraak leveren en niet 4x verschuiven en nu nog steeds niet geleverd
Antwoord van alleeninkt.nl
Na onderzoek bleek de klant een typfout te hebben gemaakt bij het invoeren van de postcode tijdens het bestelproces. Na contact met de klant onmiddellijk een nieuwe set opgestuurd naar het juiste adres. Deze set werd de volgende dag door de klant in ontvangst genomen
Het luchtgaatje is meestal dichtgeplakt waardoor cartridge niet wekt na verloop van tijd
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 1 ster.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
De inktpatroon voor HP Photosmart 8150, patroon nr 344 geeft een constante foutmelding daar ben ik niet blij mee inheb de handleiding er op nagelezen het besteld nummer is goed wat nu ?? terug sturen ik acht graag op u antwoord. Pieter S
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 2 sterren.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
van Rob v.
Bij het verwisselen van de cartridge CP 570 XL BK kreeg ik geen afdrukken. Moest er een monteur bij halen. Het lag aan de verbinding van de cartridge Koste mij wel 50 euro. Zo werd het nog een duur geintje.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, we kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling. Onze experts staan van maandag tot vrijdag van 10:00 tot 17:30 voor u klaar, om vrij van kosten alle problemen op te lossen met betrekking tot de door u bestelde cartridges. Mocht u nog problemen ondervinden met de cartridges wil ik u adviseren contact op te nemen via info@alleeninkt.nl ^IH
Geen grote XL helaas en ze passen niet, zien ze op de site eruit als de orginele. Bovendien zijn de afmetingen verschillend.Heb er helemaal niets aan.
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, onze klantenservice heeft uw e-mail in goede orde ontvangen. Op de foto's kan ik zien dat de cartridges inderdaad qua formaat afwijken van de originele cartridges. Toch zijn de ontvangen XL cartridges passend voor uw printer. Middels deze weg wil ik u vragen de cartridges toch uit de verpakking te halen en te plaatsen in uw printer. Geheel op ons risico, zo komt u afgezien van de afwijkende formaten niet voor verrassingen te staan! Hopelijk kunt u snel weer printen! ^IH
ik heb de orginele cartridges Canon besteld en kreeg het huismerk
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 2 sterren.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We verkopen helaas geen originele inkt cartridges of toners. We kunnen ook geen klacht vinden voor deze bestelling, als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
Levering was prima. Product, van huismerk, is erg slecht.
Antwoord van alleeninkt.nl
Oei, 2 sterren.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, Als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
van C.s K.
Tot nu toe steeds foutmelding, iedere keer bij opstarten gaat hij uitlijnen wat veel papier en inkt kost
Ik heb twee kleur en twee zwart cartridges besteld, op tijd geleverd dus goed. Daar mijn kleuren op waren alleen de kleuren in gebruik genomen. Deze print geen rood alle wat hij printte is groen of blauw. Na twee dagen geeft mijn printer inktcartridgefout aan. en kan ik niet meer printen.Moet de tweede kleur nog uitproberen maar verwacht eigenlijk hetzelfde.
ik weet dus niet waar het fout gegaan is , bij jullie of bij DHL . Dhl beweert dus dat het pakketje afgeleverd is , maar ik heb dus niets ontvangen en er is ook nits bij de buren afgeleverd . Heb al een paar e-mailtjes naar DHL gestuurd, maar krijg nergens antwoord op . Nogmaals ik weet niet waar het fout gegaan is , maar ik heb niets ontvangen . grt Joop
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice lossen we dit direct voor u op! IH^
netjes bezorgd, prima geregeld echter 1 cartridge blijkt niet oké en daar moet kennelijk ellenlang over gecorrespondeerd worden, telkens veel vragen en na beantwoording alsmaar geen oplossing, uiterst slechte klantenservice dus!