alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.433 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Een andere bezorgdienst nemen Ok zit de hele avond te wachten krijg ik opeens een berichtje dat ik het paar kilometer kan ophalen de volgende dag zeer slecht Geregeld.
Ze beweren vandaag besteld morgen in huis maar dat was in mijn geval niet
14 nov. 2022
Ik heb nog niets ontvangen!
De cartridges passe n niet
21 okt. 2022
heb mijn bestelling nog steeds niet gehad !!!!! bijna week geleden besteld
1 nov. 2022
Er ging iets mis bij onze delivery partner. Deze bestelling is verkeerd gelabeld en daarom blijven liggen bij een DHL-cityhub. We hebben direct een nalevering verzonden, deze is succesvol door de klant ontvangen.
 Wordt beoordeeld
21 okt. 2022
heb niet genoeg teruggekregen van mijn volle inktpatronen.
21 okt. 2022
Laat geleverd. Pas 3 dagen na beloofde leverdatum.
1 nov. 2022
Bestelling België: Bestellingen die op vrijdag avond geplaatst worden, verwerken we diezelfde dag. Helaas worden bestellingen in België in het weekeind niet bezorgd. De klant heeft de bestelling op dinsdag in ontvangst genomen
6 okt. 2022
20 okt. 2022
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen, dan staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van jouw print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidige bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
27 sep. 2022
De bundel beter controleren en bij onjuiste levering ( zie eerdere aantekening bij bestelling) de foute cartridges alsnog leveren B3213 past niet op LC 3213 brother dcp j572DW
21 sep. 2022
De bestelling duurde zeer lang , namelijks 6 dagen tot dat het bij mij was !!
15 aug. 2022
Werkt behoorlijk
15 aug. 2022
Beste klant, Tussen de lovende woorden door, hebben we toch het idee dat er iets niet helemaal naar behoren werkt. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? We helpen je namelijk graag al je print problemen te verhelpen! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
7 dec. 2021
van C.s K.
Tot nu toe steeds foutmelding, iedere keer bij opstarten gaat hij uitlijnen wat veel papier en inkt kost
31 mrt. 2022
De inktpatroon voor HP Photosmart 8150, patroon nr 344 geeft een constante foutmelding daar ben ik niet blij mee inheb de handleiding er op nagelezen het besteld nummer is goed wat nu ?? terug sturen ik acht graag op u antwoord. Pieter S
13 apr. 2022
Oei, 2 sterren.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
30 mrt. 2022
van Rob v.
Bij het verwisselen van de cartridge CP 570 XL BK kreeg ik geen afdrukken. Moest er een monteur bij halen. Het lag aan de verbinding van de cartridge Koste mij wel 50 euro. Zo werd het nog een duur geintje.
13 apr. 2022
Beste klant, we kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling. Onze experts staan van maandag tot vrijdag van 10:00 tot 17:30 voor u klaar, om vrij van kosten alle problemen op te lossen met betrekking tot de door u bestelde cartridges. Mocht u nog problemen ondervinden met de cartridges wil ik u adviseren contact op te nemen via info@alleeninkt.nl ^IH
14 dec. 2021
niet de juiste type van cartrich , ik heb al een mail gestuurd doch zonder reactie hopelijk kan er nu beter gereagerd worden om deze omtewisselen groeten rudi
11 jan. 2022
Beste klant, helaas kan ik geen klacht vinden bij deze bestelling, zou u ons in de gelegenheid willen stellen de eventuele klacht op te lossen door een e-mail te sturen naar info@alleeninkt.nl? We lossen namelijk graag alle eventuele klachten op! ^IH
20 mrt. 2022
Geen grote XL helaas en ze passen niet, zien ze op de site eruit als de orginele. Bovendien zijn de afmetingen verschillend.Heb er helemaal niets aan.
21 mrt. 2022
Goedemorgen, onze klantenservice heeft uw e-mail in goede orde ontvangen. Op de foto's kan ik zien dat de cartridges inderdaad qua formaat afwijken van de originele cartridges. Toch zijn de ontvangen XL cartridges passend voor uw printer. Middels deze weg wil ik u vragen de cartridges toch uit de verpakking te halen en te plaatsen in uw printer. Geheel op ons risico, zo komt u afgezien van de afwijkende formaten niet voor verrassingen te staan! Hopelijk kunt u snel weer printen! ^IH
22 jun. 2022
Ik kan ze niet zo gebruiken. Ik moet dan wat instellen. Ik weet niet precies hoe dat moet. Graag duidelijke uitleg
27 jun. 2022
Beste klant, Geen paniek! We gaan direct voor je aan de slag. Bij vragen over je bestelling neem je gemakkelijk contact met ons op via onze live chat, telefoon of e-mail. Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
22 dec. 2021
Bij openmaken cartridge kwam de inkt eruit. Gelukkig alleen op mijn handen en niet op mijn kleding...
11 jan. 2022
Oei, wat een knoeiboel! Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we deze klacht graag voor u op! ^IH
15 jun. 2022
24h levering nog nooit gelukt. Foutieve misleidende info van een volledige webpagina. Prijs is goed.
27 jun. 2022
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! Normaliter leveren we binnen 1 werkdag je bestelling. Maar er zijn wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 een bestelling plaatst op de website van Alleeninkt.nl, versturen we die dag je pakketje nog met DHL of Bpost (België). Bestel je na 22:00 of in het weekend? Dan versturen we het pakket de eerstvolgende werkdag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩
16 apr. 2022
Bestellingen volgens afspraak leveren en niet 4x verschuiven en nu nog steeds niet geleverd
10 mei 2022
Na onderzoek bleek de klant een typfout te hebben gemaakt bij het invoeren van de postcode tijdens het bestelproces. Na contact met de klant onmiddellijk een nieuwe set opgestuurd naar het juiste adres. Deze set werd de volgende dag door de klant in ontvangst genomen