alleeninkt.nl

4.70 / 5.00

8.381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 29.235 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over alleeninkt.nl

7 dagen moeten wachten voor levering via PostNL Dus NOOIT meer

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, ik zie dat wij uw bestelling 04-12 hebben verstuurd en dat daarna 3 keer wegens onbekende reden de bezorging niet is gelukt, op 09-12 is deze bij een afhaal locatie bezorgd waar u de zending kon afhalen. in principe is de bezorging dan 4dagen te laat geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van PostNL maar ik zie in de t&t wel dat ze een aantal pogingen tot bezorgen hebben gedaan.
Het bestelde artikel was niet goed, de chip op de inktpatroon zat andersom en alleen inkt zegt dat ze niet meer klachten hebben ontvangen, maar mijn printer geeft aan geen connecties met patroon. Daar dit niet de eerste keer is heb ik alles terug gestuurd naar alleen inkt en ben vervolgens naar de concurrent gegaan. 123inkt.

Service voor de levering viel tegen zondag besteld en betaald,levering zou maandag plaats gevonden hebben helaas moeten wachten tot woensdag.Vandaar mijn minder goede beoordeling

2 weken geleden
De door u geleverde inkt patronen passen niet in mij lexmark toestel achteraan niet breedt genoeg waardoor ze niet vastgezet kunnen worden neemt U ze terug ze zijn net origineel ander zo het wel gaan

1. Er is een ander product geleverd dan was besteld (hoewel bestelproces digitaal heel precies gaat, zoveel producten, per typenr.) 2. Nadat ik had gerappelleerd werd meegedeeld dat dit product eigenlijk gelijkwaardig is (bleek bij naspeuring 6 euro goedkoper te worden aangeboden; dus ik moet het maar geloven). 3. Nadat ik dit had gesignaleerd was alleeninkt bereid mij 6 euro terug te betalen.

Zondag avond 10/11'19 besteld 6 cartridg niet gestuurd.????.Woensdag 13/11'19 opnieuw besteld voor 22.00 , donderdag nog niets , vrijdagsavond rond 16.00 ontvangen , was voor mij te laat, ik zat zonder , dus ter plaatse de cartridg gehaald. De zending van alleeninkt retour gezonden.

Besteld vrijdag voor 22.00 uur. Geen bezorging op de zaterdag zoals is toegezegd. Pas op dinsdag bezorgd.

De inkt die ik besteld heb is van Epson. Maar mijn Epson printer zegt dat ik geen originele cartridge in mijn printer heb, dus werkt het ook helemaal niet. Echt balen en teleurgesteld. Staat Epson op de cartridge (maar is dat ook zo? ).

Het is aan de buitenkans van de doos niet te zien welke kleur het is. Uitnodiging van beoordeling bevat geen mogelijkheid om af te melden. Als je ontevreden bent, word je niet geleid naar de reviewpagina maar een klachtenformulier

Inkt in printer gedaan,zwart printen wordt zwart/rood. Slecht

De levering ging niet zoals gezegd het was een brievenbus pakje en ik heb een grote standard brievenbus en moest het pakket later ophalen bij een.post.nl punt want ik heb nog samen met de post .nl bezorgster die het bezorgde bij mij of dit pakketje paste er niet door tot mijn grote spijt en heb ik er dan ook langer op moeten wachten en heb er meteen een feedback van door gegeven aan jullie en

De kleuren zijn niet mooi, ze zijn niet fel genoeg maar vaag.

Inkt werkte niet

ik heb mijn inkt 29 sept. besteld en pas 5 okt. ontvangen na 2 keer mailen vind dit wel erg lang geduurd hebben.

Ik had een canon origineel besteld

ik heb bij de vorige levering een zwarte inktpatroon ontvangen die niet werkte. Wel prijzig dan als je er 2 moet bestellen opdat er een zou werken. Aangezien ik bij zwarte inkt de grote patronen bestel, kan U zelf de rekening maken

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, vervelend om te lezen dat er bij de vorige bestelling een defecte zwarte cartridge zat. Ik zie helaas geen correspondentie voorbij komen in ons systeem. Dit willen we natuurlijk alsnog zo snel mogelijk met je oplossen. Hiervoor kun je contact opnemen met Patrick via info@alleeninkt.nl ;-)
De cartridges werken helaas niet op mijn HP 7520 printer Ook niet na telefonisch contact over dit probleem. Er werd geen echte oplossing geboden. Eerder kocht ik cartridges bij andere leveranciers die wel werkten op mijn HP printer.

Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, Ik los dit graag samen met u op. Wilt u mij een mail sturen naar info@alleeninkt.nl t.a.v Patrick met daarin uitgelegd wat u voor melding krijgt of wat er precies niet goed gaat?
Nog niets ontvangen wel goede service

Helaas kwam het pakketje niet binnen waardoor ik niet op tijd mijn inktpatronen had. Wel werd er netjes een nieuwe levering gestuurd, al duurde dat ook 3 dagen voor ik het binnen had.

Drie opmerkingen : 1) Waarom heeft postnl dit kleine pakje met 3 inktpatronen niet in onze brievenbus gedeponeerd ? 2) Waarom respecteerd PostNL niet de taal van de klant met het achtergelaten document over het te leveren pakket ? 3) Over de kwaliteit kan ik nu nog niets zeggen. Bedankt voor de aandacht aan mijn schrijven.

Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, wij zien dat PostNL het pakketje bij de buren heeft afgeleverd. In welke taal heeft PostNL hierover gecommuniceerd? We zien graag uw reactie tegemoet zodat wij hier melding van kunnen maken bij PostNL. Met vriendelijke groet, Team klantenservice