alleeninkt.nlBeoordelingen

4.71/5.00

16.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

Service en producten kan ik niet beoordelen...daar deze nog in de verpakking zitten...
Na juistgeteld 176 blz. was de toner al op. Nooit meer uw hismerk !!!
De levering was goed en snel. Helaas werken de cartridges voor mijn printer niet. Mijn printer geeft alleen aan dat orginele cartridges toegestaan zijn. Dus wat mij betreft dient Alleeninkt hier rekening mee te houden en dus alternatieven niet moet verkopen, dit is misleidend. Nu onnodig geld kwijt. Erg jammer.
slecht product
Had probleem met catrige. On eerste instantie goed opgelost zou nieuwe krijgen. Helaas is deze niet bezorgd. Wij waren gewoon thuis en er is niet aangebeld. Kregen we in eens een mail dat we het in een ander dorp bij iemand thuis moeten ophalen. Vinden wij niet echt kunnen zeker niet in corona tijd.
Lang moeten wachten op de bestelling. Je kan ook geen inktpatronen combineren waardoor je enkel de gehele set kan kopen de eerste keer
Ben niet tevreden met kwaliteit cartridges 2 van de vier lekten nu heeft mijn printer geen mooie printer meer Vindt het eigenlijk jammer prijs is goed
heb ik al eerder laten weten zeer weinig kennis bij de helpdesk ik koop hier nooit meer
levering niet volledig
Antwoord van alleeninkt.nl
Dat is vervelend om te lezen ! Het beste kunt u hiervoor contact opnemen met info@alleeninkt.nl en aangeven wat u precies mist. In ieder geval onze excuses !
Moet nog installeren . Blij met snelle levering !!!!!!
Paar pagina's geprint en inkt was al voor de helft leeg
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemiddag, ik zie dat de klantenservice u een mail over heeft gestuurd om te kijken naar een oplossing op 15-10. Hierop hebben wij helaas nog geen reactie ontvangen. Om dit voor u op te lossen horen wij graag van u terug.
goederen te laat geleverd verwijzend naar tijdstip aangegeven op website.
Verkeerde levering, dan verkeerde antwoordmail ontvangen daarna snel en correct de fouten hersteld.....
De printer herkent de cartridge niet. Volgens de website zou het wel moeten passen. Helaas kan ik ze dus niet gebruiken.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste, Zou u hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice via info@alleeninkt.nl. Zij lossen dit graag voor u op ;-)
Zéér slecht 2 keer zwarte inkt die het niet doet . Verschrikkelijk
Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, vervelend om te lezen dat u problemen heeft met de cartridges. Uiteraard staat onze klantenservice voor u klaar om dit met u op te lossen. Zou u hiervoor contact willen opnemen via info@alleeninkt.nl of ons een belletje willen doen.
Printer geeft constant cartridge niet compatibel
Antwoord van alleeninkt.nl
Helaas is een nap inkt en werkt niet in mijn printer dus Dus spijt van deze inkoop
Van B-Post ook beoordeling ontvangen . Mijn antwoord SLECHT ,omdat ze de taal van de klant niet respecteren!!!
Helaas vandaag geconstateerd dat je beter bij de Action kan gaan qua prijs
heb de bestelling vier dagen later ondvangen dan beloofd