alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70/5.00

12.657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

Maak net mijn levering open, ik bestel het volgende,Huismerk Brother DR-241CL Drumset Huismerk DR-241CL Drumset Kleuren black cyan magenta yellow Geschikt voor Brother Capaciteit ± 15.000 Pagina's Inhoud 4 stuks Let op dit is geen toner, maar een drum Ik krijg een doosje met opdruk TONER DR221/241 bij openen zit er 1 drum unit in Direct gebeld maar op zaterdag geen klantenservice! Slechte s
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedendag, Dat is vervelend om te lezen. De klantenservice is inderdaad beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.30. Als u vandaag contact opneemt via telefoon of mail dan lossen zij dat graag voor u op.
De verzending lukt u tot nu toe niet, terwijl we steeds aanwezig waren. Door volgens DHL verkeerde adressering heb ik nog niets ontvangen. Het is de eerste (proef)bestelling. Ik hoor graag wat er aan de hand is!
 Antwoord van alleeninkt.nl
Goedemorgen, de bestelling is 22 juni opnieuw door ons verzonden. Volgens de traceer informatie heeft het pakketje nog een eerste scan gehad in het sorteercentrum. Wij zullen dit in de gaten houden. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice: info@alleeninkt.nl
Levering was matig,2x moeten bellen waar het bleef.
slechte toner gehad en retour verzonden maar nog tot op heden geen goede toner ontvangen of mijn geld terug, de toner's lekte en moest elke keer op nieuw de printer compleet schoonmaken heb van elk toner een print gemaakt en als bewijs gemaild maar wordt gewoon aan de lijn gehouden om nog meer bewijs te eisen. ik blijf niet de hele dag de printer schoonmaken ,het heeft me al een halve dag gekos
inkt patroon werkt niet
geleverde producten geven als niet origineel storingen op de printer die ze dan ook niet accepteert! hoop gedoen en wordt je niet blij van
verkeerde pakje in de bus gekregen, goed dat diegene die mijn pakje ontvangen heeft eerlijk was en mijn pakje 24 u later thuis in de bus heeft gedaan verzenden met Bpost (al staat op jullie site levering door post NL) is vragen voor problemen, altijd gezeik!!! Je krijgt een richttijd voor de levering en probeer je thuis te zijn en steken het dan gewoon in de bus
heb mijn bestelling van 28/05/2020 nog niet ontvangen , navraag bij Alleeninkt.nl ingediend.
Printer accepteert eigen merk niet
Product blijkt niet origineel te zijn (geen originele cartridge). Geheel zit nu al in de printer maar het werkt helemaal niet. Jammer maar helaas denk ik nu want kost allemaal meer tijd om het op te lossen dan nieuwe originele te kopen. Volgende keer beter opletten of het originele cartridge zijn.
Heb de verkeerde inkt gekregen Gebelt moest een foto sturen . Geen reactie toen weer gemailt . En toen weer een foto gestuurd Nu wordt er nieuwe gestuurd
We hebben twee keer kleur gekregen, zwart en kleur besteld
Cartridges de blauwe passen niet .
2cartridges passen niet gaan er niet diep genoeg in ,geeft foutmelding na 4 dagen pas geleverd
Heel lang in de wacht gestaan meer dan 10 min. Om te vragen of onderhoudsset voor Epson op voorraad was. Duurde even waarna de medewerker vertelde dat het onderhoudsset niet door u wordt verkocht. Jammer dat ik nu bij een concurrent dit artikel moet kopen. Jammer, alleeninkt was voor mij een betrouwbare firma. Met vriendelijke groet
Veel later geleverd dan beloofd: 5 dagen ipv 1
late levering en dan een ander de schuld geven moet gewoon direct versturen
mijn printer kan niks meer af printen of kopie's nemen met jullie inktpatronen retour bon aub grt jef
Kreeg maar de helft van de bestelling. Moest zelf actief ondernemen om de rest ook te krijgen.
Geen zin meer in. Bestelling was een dag te laat, ondanks een email van de DHL dat hij op tijd er zou zijn werd het toch pas zaterdags ipv de vrijdag ervoor. Het geld van de retour order is pas een week later geregeld maar nog niet gestort op mijn rekening.