alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70/5.00

13.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

voortaan vermelden dayt het niet de echte canon is
leuk om zo te bestelen
Geen originele HP produkten!
Ik bestelde canon original inktcartridge maar kreeg uw merk, dit werk niet zo goed
Snelle levering, Schijnbaar had ik de verkeerde toner besteld, deze heb ik in overleg met klantenservice retour verzonden, met de afspraak zodra ze de zending hebben ontvangen het aankoopbedrag terugstorten op mijn rekening. Nu na 6 dagen nog steeds niks ontvangen. Slecht Service, afspraak niet nakomen. Daar houd ik niet van.
drie verschillende dagen voor ontvangst Za,Ma,di. tlefonies geen reactie ontvagen na vraag
Ik vind het goed om per mail m'n inktproducten af te handelen.
U verstuurd met DHL en die zeggen dat ze langskomen op bepaalde tijd dat doen ze niet. Vervolgens zeggen ze dat we niet thuis waren maar dat waren we wel. Waarschijnlijk zij ze helemaal niet langs geweest. Vervolgens moestuin het de andere dag tussen 16 en 20 uur ergens ophalen maar toen was het er nog niet pas de derde dag na 16 uur kon ik het halen. Dit is overigens niet de eerste keer met DHL
alleeninkt.nl schermt met kortingscodes. Bij een eerste (zonder korting) en een tweede bestelling ("met korting") was er geen verschil in prijs. De actie met kortingscodes is dus pure nep, volksverlakkerij noemt met zoiets.
geen comentaar
De inkt cartridge zwart 300XL was beschadigd. Werkte dus niet ik heb er niets aan.
De levering is dus NIET de volgende dag geweest !!!!
Ik heb reeds een overschrijving gedaan op vrijdag 28/08/2020 om mijn bestelling te betalen .U had mij gezegd dat ik eerst moest betalen, voor dat ik mijn bestelling zou ontvangen, maar dat een paar dagen kon duren. Deze overschrijving is nu al vijf werkdagen verzonden. Vind dat raar nog niets ontvangen te hebben .Krijg ik gratis verzending terug betaald reclame tot 6september!.Bedankt Georgette.
Spijtig dat de levering niet de volgende dag gebeurde zoals beloofd.
Chip werkt niet. Levering dag later dan Gepland
Belofte van levering de dag nadien werd 4 dagen later!
er is geen factuur mee of toegestuurd. heel slecht. terwijl dit expliciet stond vermeld dat de factuur zou worden toegestuurd.
Het werd later geleverd dan afgesproken
produkt nog niet in dienst genomen
pruduct ok