alleeninkt.nlBeoordelingen

4.71/5.00

16.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

De zwarte inktpatroon werkte niet op printer Epson XP-2105
Komen niet de regel na van: voor 22 uur besteld morgen in huis. Schuiven het af op postnl terwijl dhl het levert. Daarvan zegt de chauffeur nee het is niet meer zo druk. Alleeninkt zegt ja maar ze zijn druk met pakketjes. Dus ja wie spreekt de waarheid. Wel gemeld maar doen ze niks mee verder. Erg jammer
Prima. Snelle levering
Levering, gelijk de volgende dag, Top. Allen in mijn multipack (kleur+zwart) zwart, deed het niet, lekkende zwarte inkt in de printer. Ik hoop dat ze dit voor mijn goed oplossen, b.v. om een nieuwe inkt patroon te vergoeden.
ik wens geen emails te ontvangen over dit product
Het zou gaan om een brievenbuspakket en er hoefde niemand thuis te zijn. De bezorger belde gelukkig aan voordat hij probeerde het doos van 15cm. hoog door de brievenbus van 3,5 cm hoog te proppen :) Op 2 van de 3 XXL patronen voor de Epson printer staat geen XXL nu maar hopen dat het de juiste zijn. Beetje slordig en jammer.
gewoon normaal bedrijf doet wat het moet
Goede service maar relatief duur.
Het was even zoeken waar Alleen inkt zich in Coevorden zich bevindt.
Producten zijn goed, bij de levering heeft men mij verwittigd en ben ik de hele dag thuus geweest. Dan krijg ik een bericht dat het geleverd is en ga ik kijken. Ik zie voor de deur van de buur 3 pakjes liggen voor mij, de inkt en nog 2 pakjes van mij van andere leveranciers met andere producten waarvan ik geen melding heb gehad. Dit lag in een appartementsgebouw op het 1ste verdiep. Dit is niet ok
prima 3.5
Producten kwamen beschadigd toe, inktcartridges waren uitgelopen in de verpakking
De geleverde huismerk producten passen niet op de printer
Het duurde lang voordat de bestelling werd geleverd.
Levering was snel en Canon cartridges zien er goed uit. Cartridges werken soms niet allemaal bij meerkleuren print, maar ligt misschien aan het bestand. Vandaar (nu) kleine voldoende wb product en service.
Bestelling geplaatst op vrijdag 1 Januari, items waren "voor 22:00u besteld, morgen in huis", maandag was de order in verwerking maar pas 7 januari effectief aangekomen. Verder niets op aan te merken, en vermoed dat dit een eenmalig voorval is.
alles naar wens
Levering was snel, heb de inkt nog niet in gebruik, dus kan niet beoordelen hoe het product is en heb nog geen probleem ervaren, dus hoe de service is, is ook nog niet duidelijk.
Bpost , gewoon voor de deur gesmeten en dan aanbellen ! zelf gezien , kan toch niet terwijl je op voorhand betaalde ! vlug in zijn auto gesprongen tewijl je niets moet aftekenen ! kon ook een mailtje sturen dat ik niets had ontvangen zoals zovelen !!!
Mijn printer geeft geen goede kleuren meer nadat ik de door u geleverde patronen heb vervangen. Met name de rode kleur ( M) gaat niet goed en verstoort de andere kleuren.