alleeninkt.nlBeoordelingen

4.70/5.00

12.657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over alleeninkt.nl

Moet ze nog proberen
de bezorger heeft het pakketje in de lift gegooid was niet van plan om het te bezorgen toen de lift op mijn verdieping aan kwam lag het pakketje niet in de lift later troffen wij het pakketje in de mijn brievenbus aan.
Service nvt
De bezorging door DHL was ronduit slecht. Ze hadden het pakje op de grond in de hal gelegd, niet eens gewacht tot ik beneden was gekomen. Dit is belangrijk voor jullie om te weten. Geef mij maar Post.nl die komen naar boven. Ben op leeftijd.
Nieuwe printer incl. cartridges waren snel leeg; waarschijnlijk standaard. Ga nu testen hoe lang jullie nieuwe cartridges meegaan. Verschil kan zijn dat mijn vorige printer 6 cartridges had. De levering van DHL was op z'n minst gezegd slordig en qua data onbetrouwbaar. Gelukkig past het doosje in de brievenbus Anders had ik 3 keer een dag thuis gewacht.
We hebben de inktcartridges snel ontvangen maar bij de doos openen bleek al 1 kleur gelekt te hebben en was niet duidelijk te zien welke kleur er in elke verpakking zit. Na alles in de printer geplaatst te hebben herkent de printer de cartridges niet. Dus we hebben er niets aan. Geld voor niets uitgegeven en kunnen alsnog andere gaan kopen. Balen!
Bestelde Epson cartridges werken niet in Epson printer omdat t geen originele patronen zijn
Levering is slecht gegaan maar dit is een probleem van DHL en kan uw firna niets aan doen. Klacht hierop is direct hierop in behandeling genomen
2 van de inktpatronen zijn onbruikbaar. Printer blijft foutmelding geven en werkt dus niet.
Printer doet het niet goed, kan daar ook daar wat mis mee zijn. Baal van de aankoop van de nieuwe inktpatronen. Kan winkel verder niet veel aan doen.
Veel te lang moeten wachten op de levering.
Ik vind het NIET leuk dat ik telkens na een bestelling tig mailtjes krijg voor een beoordeling. Ik ben op zich over alles heel tevreden, maar zit hier echt niet op te wachten. Wil je hier over praten? Bel me op 0655772908
Niet meer met bpost leveren aub
Lijkt goed, heb evenwel de cartridge nog niet kunnen proberen, volgt
Bij jullie is alles prima geregeld maar zodra je met DHL te maken krijgt begint de ellende, ze zeggen we komen dan en dan langs. Vervolgens krijg je een niet thuis bericht terwijl ik thuis was.Bovendien was het pakketje brievenbus formaat dus hadden ze het pakje ook in de brievenbus kunnen doen .Dan wordt het pakketje bij een DHL ophaalpunt gebracht ,waar je het kan ophalen. (met post nl geen last
zwart wit cartridge ok kleuren cartridge voldoet niet.
Product zou op zaterdag 23 mei geleverd worden toen werd het maandag toen dinsdag toen woensdag, gebeld met service lijn van jullie toen werd het de volgende geleverd.
Ik had een niet passende cartidge ontvangen . Gebeld, en het heeft even geduurd voor ik antwoord kreeg wat het probleem was: ik had een kleuren besteld ( en stond ook op de afleverbon) maar een zwarte gekregen. Als compensatie mocht ik de zwarte houden en is er alsnog een kleurencartridge gestuurd. Daarvoor hulde. Maar de kennis bij de telefonist over de niet passende cartridge was slecht.
Product is niet zelfde die op foto was.
nee