alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

10.332 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 nov. 2022
BIJ bestelling liep alles goed tot er op het laaste moment een. Cadeautjes doosje openging met gratis cadoo,druk daar niet op tis een link van een andere site en zonder ik het wist had ik zogezegd gratis lootjes uit de nl.loterij,,dat zou niet mogen,heb het hen vermeld dat dit niet kan maar das niet van hen maar hingen er iets aan proberen te doen,anders bestel ik niet meer,zou wel spijtig zijn maar betrouw dat niet het is van een bedrijf solvadem die u zaken probeert aan te smeren.

13 jun. 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

26 aug. 2023
Helaas duurde levering 2 dagen langer, telkens gaf DHL aan dat het eraan kwam, maar was toch 2 dagen later dan voorzien.
Levering duurde iets langer dan verwacht n de prijs was bijna €10 duurder dan bij Hema… jammer

Zorgvuldigheid....bij het verzenden

Zorgvuldigheid....bij het verzenden. 2 Bestellingen op één adres afgeleverd.
10 sep. 2023
Kan nog sneller geleveerd worden
29 aug. 2023
Retourzakje voor lege patronen
10 sep. 2023
4 sep. 2023
3 sep. 2023
21 aug. 2023
Korting mag nog iet meer voor vaste klanten.
KB
3 aug. 2023
1 aug. 2023
31 jul. 2023
16 jul. 2023
de matras is qua afmetingen goed, het enige nadeel is dat hij enerzijds hoger en anderzijds lager is, maar ik had geen tijd om hem terug te sturen
29 jun. 2023
waarom is er geen retour van lege cartridges aub. Verder vlotte levering en gemakkelijke installatie
4 jul. 2023
produkt ok maar bestelling duurde 5 werkdagen! communicatie met Belgische Post = 0
3 jul. 2023
28 jun. 2023
RK
Rob K.
Etten-Leur
25 jun. 2023
Op tijd besteld is morgen in huis. Mooie slogan om klanten te trekken, maar zorg ook dat je dat dan ook doet. Controleer of de orders idd zijn opgehaald door de koerier, en informeer de klant. Dan kun je praten over service...