alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.433 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

20 nov. 2022
Ik heb het juiste adres genoteerd, maar er werd een mix gemaakt van mijn oude en nieuwe adres waardoor het pakket geleverd werd in mijn oude woonplaats. En deze keer vond ik de levering lang duren.
11 nov. 2022
Helaas werd de toegezonden cartridge geweigerd door de printer. Direct gebeld daarna werd een nieuwe cartridge toegezonden. Wel goed.
PROBLEMEN MET INZETTEN NIEUWE CARTRIDGES . MOET INZETTEN MEERDERE MALEN UITVOEREN VOOR ZE DOOR DE HP PRINTER WORDEN GEACSEPTEERD
5 dagen moeten wachten op bestelling.
5 nov. 2022
3 nov. 2022
Het was niet duidelijk dat het nagevulde cartridges zijn. Dit staat niet duidelijk op de website en bij het artikel. Ik vind dit wel een belangrijk aandachtspunt en dat dit bij de klant bekend moet zijn dat je niet een origineel produkt koopt. Je kan makkelijk het duurzaamheidsaspect naar voren laten komen van het hervullen. Waarnaast het dus ook goedkoper is. Maar duidelijk zijn naar de klant is het belangrijkst.
24 okt. 2022
De levertermijn was 2 dagen in plaats van 1 dag.
Antwoord van alleeninkt.nl
1 nov. 2022
We doen ons best alle bestellingen in Nederland en België binnen 1 werkdag te bezorgen. Soms lukt ons het niet die belofte waar te maken.
19 okt. 2022
Inpakken van bestelling kan beter.
19 okt. 2022
Inpakken van bestelling kan beter.
9 okt. 2022
6 okt. 2022
14 sep. 2022
De Epson 603 XL (T03A64010) is te duur. Is voor de helft van het geld zelfs by bol.com verkrijgbaar en bij veke anderen. Voor het eerst dat ik alleeninkt de duurste vind. Helaas had ik al besteld.
13 sep. 2022
Men had de zending de dag nadien beloofd en ik heb het slechts 3 dagen nadien gekregen Wanneer de inkt op wik men de nieuwe zo vlug mogelijk
22 sep. 2022
Zou een korting krijgen te kopen inktpatronen. Dit ivm niet tijdige levering of iets dergelijks. Echter niet gekregen.
22 sep. 2022
jammer dat ze niet gewoon je geld terugstorten
7 sep. 2022
Nvt
1 okt. 2022
30 aug. 2022
In de eerste instantie kreeg ik bij retour zenden op eigen kosten nb! een Voucher. Na per mail geantwoord te hebben dat ik het daar niet mee eens ben volgens de voorwaarden. Antwoord binnen 2 weken krijg ik mijn geld terug😊