alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

de belevering is prima / snel. Ik heb foutieve cartridges ontvangen. Deze moet ik dan op eigen kosten retourneren. Huismerk cartridges passen niet in mijn printer. Er stond echter wel op uw side vermeld dat dit mogelijk is. Dan lijkt mij extra kosten maken wat onredelijk. HP envy 6000 series. Erg jammer. Nog niet eerder deze teleurstelling bij jullie gehad.
Antwoord van alleeninkt.nl
Foutjes maken we allemaal, toch naar alle tevredenheid met klant tot een gepaste oplossing gekomen! ^IH
Goede service. De inktcartiges die ik besteld had zijn helaas niet de juiste voor mijn Canon printer MP 470. De status van de inkt bleef op bijna leeg staan. Een 2e set geleverd gekregen maar helaas hetzelfde euvel. De bestelling mag retour en de rekening wordt gecrediteerd. Top service.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor de review. We doen er alles aan om iedereen te laten printen. Toch lukt dit niet altijd. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van deze kwestie! ^IH
Bij de laatste bestelling was de cartridge magenta na een paar keer printen al aan vervanging toe!
Antwoord van alleeninkt.nl
Whoops, daar gaat iets mis! Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen we samen kijken naar dit probleem en hem voor je oplossen! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
doen wat je beloofd:voor 22u besteld de dag nadien geleverd. reeds 2x achter elkaar niet gelukt
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! Normaliter leveren we binnen 1 werkdag je bestelling. Maar er zijn wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 een bestelling plaatst op de website van Alleeninkt.nl, versturen we die dag je pakketje nog met DHL of Bpost (België). Bestel je na 22:00 of in het weekend? Dan versturen we het pakket de eerstvolgende werkdag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩
weet ik niet, pas voor de eerste keer cartridges besteld
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor de review🤩 We hopen dat je 🖨️ aankopen naar wens zijn! Tot ziens bij Alleeninkt.nl🌈🎉. ^IH (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting)
van h J.
Een van de grote zwarte cartridges lekt, Jammer.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor de review! Lekkende cartridges en toners zijn nooit leuk! Bij Alleeninkt.nl stoppen we pas als jij weer kunt printen! Mocht je het probleem nog niet hebben verholpen, neem dan contact met ons op. Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 ^WD (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting)
product beter verpakken. doosje ? wellicht.
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring nog beter te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
Heb 4 dagen moeten wachten.
Antwoord van alleeninkt.nl
De zwarte cartridge lekte.
Goed geholpen
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je review, daar worden we blij van 🎉🤩. Mocht je nog vragen hebben over je bestellen, of valt er nog iets te verbeteren aan onze producten of service? Dan staan we iedere werkdag voor je klaar🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
van Jan S.
Antwoord van alleeninkt.nl
Er ontbraken 2 cartridges, na een mail werden ze nagestuurd. 1 van de cartridges deed het niet, na een hoop gedoe bleek het inderdaad de enige hele slechte en er werd weer nagestuurd. Op zich allemaal prima opgelost maar beter was geweest als alles in 1 keer goed was gegaan.
Bezorger DHL zeer slecht .levert op verkeerd adres en geeft als oplossing aan neem contact op met leverancier
van Bob R.
Ik heb nog zo'n 60 liter OLISER INK staan, intresse?
de levering durde te lang
Antwoord van alleeninkt.nl
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! Normaliter leveren we binnen 1 werkdag je bestelling af! Maar er zijn wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 een bestelling plaatst op de website van Alleeninkt.nl, versturen we die dag je pakketje nog met DHL of Bpost (België). Bestel je na 22:00 of in het weekend? Dan versturen we het pakket de eerstvolgende werkdag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩