alleeninkt.nl

4.70 / 5.00

8.381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 29.235 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over alleeninkt.nl

ik heb het product ontvangen echter de kwaliteit valt zwaar tegen. ik moet de printer op hoge resolutie zetten om een leesbare afdruk te krijgen.

1 week geleden
Verkeerd type cartridges gestuurd maar na melding direct de juist nagestuurd.

1 week geleden
Ik mocht een dag kiezen. Dat werd dinsdag omdat ik maandag niet thuis zou zijn. Toch werd het op maandag bezorgd, zodat ik het pas op donderdag kon ophalen.

vertraging wegens vraag hun huismerk ipv originele cartridges te bestellen.

1 week geleden
Toch niet na één dag geleverd

1 week geleden
helaas duurde het wel erg lang voor een product wat in NL word verstuurd. volgende dag in huis is niet waargemaakt. het duurde 3 dagen. Dat kan wat mij betreft sneller. Verder alles goed

2 weken geleden
printuitslagen van foto's zijn van zeer matige kwaltijd.

Alles ok

Redelijk

te late levering

NIET TE VREDEN

Antwoord van alleeninkt.nl
3 weken geleden
Beste, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem over een eventuele klacht. Zou u ons misschien willen mailen naar info@alleeninkt.nl en laten weten wat er precies aan de hand is waardoor u niet tevreden bent over onze producten/service ? Wij lossen dit uiteraard graag samen met u op.
4 weken geleden
Verkeerde pakket bezord

Bezorging was redelijk, ik moet nog zien als het product voldoet

Nog niet alle producten in gebruik waardoor ik nog geen eindoordeel heb. De levering werd een dag uitgesteld en werd 's avonds gemeld. De levering werd na gejaagd bellen aan de intercom gewoon gedropt zonder te moeten tekenen voor ontvangst.

Ik heb het product nog niet in gebruik.. inkt is nog niet op

geen/ zeer onduidelijke installatie instructies meegeleverd zat een sticker op de toner cassette do not remove bij de kunststof afdek tape. als die tape niet eruit getrokken wordt werkt de toner cassette niet, onbegrijpelijk dat dee dummies die do not remove sticker erop plakken

Eerste levering verliep redelijk goed. Over de kwaliteit is het nog te vroeg om et oordelen.

Product geeft niet de inhoud aan , De hoeveelheid ml op de verpakking en op het product, dus ik weet niet of ik teveel betaal omdat het een kleinere hoeveelheid is als besteld

Als jullie een verkeerde levering doen echte is niet mijn schuld dan hoef ik toch voor retour zending niet 475 te betalen

Het was snel geleverd maar de eerste levering was verkeerd en heb ik retour gestuurd maar ik was wel portokosten kwijt Dat vind ik niet goed ik had het goede nummer van de printer door gegeven dus extra kosten