alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

van G.H H.
alles is bijna goed gegaan,maar de bezorging door DHL uitgesproken slecht.Een voorbeeld: ik ben woonachtig in flat deze sluit meestal om 16.00 uur de hoofdingang,maar via een groot namenbord kan de bezorgfer aanbellen en dat doen zij niet.Dus ik heb mij voorgenomen om nergens meer wat te kopen als DHL de bezorger is.U bent overigens niet de enige het is met andere ook overkomen o.a.Atlas for Men.Daar hebben ze het gepresteerd om te zeggen kom het maar afhalen o een depot.
Wat me goed beviel was dat ik de aankoop in Coevorden kon ophalen, het product voldoet tot nu toe aan de verwachtingen, terwijl ik een prima prijs er voor heb betaald. Enkel leek de afdruk wat lichter dan van mijn vorige toner.
Inkt Prima, website is duidelijk. Bij de bezorging laat DHL wel steekje vallen, wordt eenvoudig in de hal van ons appartementengebouw gedropt, ieder ander kan op zo'n manier het pakketje meenemen.
van J.H K.
Producten zijn prima.Alleen ik kreeg het niet de volgende dag maar de dag erna. Verder was alles prima in orde.Alleen wil ik indien mogelijk het willen ontvangen via postnl.Verder geen commentaar
Weet ik nog niet. Ik heb alleen de zwart-wit cartridge open gemaakt en die werkte goed. De kleurencartridge was nog niet leeg en die zal ik pas later openen en in de printer plaatsten.
Ik merk iets kleurverschil in vergelijking met de vorige, het blauw komt lichter over en het zwart., ik moet dat dan een beetje bijsturen in fotoshop. Of kan dat op de printer?
de inkt is goed ik heb wel klachten over de bezorging,ik was thuis maar de bestelling was op een ander adres afgeleverd zondermelding bij mij en is een dag zoek geweest
Bestelling is correct verwerkt. De inkt-patronen zijn ook goed. Alleen de bezorging was een minpunt. Bestelling was op verkeerd adres bezorgd. Inmiddels is dat hersteld.
Levering etc prima. Weet nog niet of cartridges goed werken. Zag beschrijving dat we HP instructies moeten omzeilen. Dat vind ik dan weer minder. Wordt vervolgd.
Dat weet ik niet, en het hoeft ook niet beter. Soms past het pakketje niet zo goed door de brievenbus, maar dat ligt veelal aan de kwaliteit van de brievenbus.
Het is correct verzorgd. Jammer dat ik bij de meeste bedrijven MOET melden hoe goed ze zijn was dat zonder Internet dan zoveel beter? ??
Goede morgen, Eigenlijk valt er niks bijzonders op. Gewoon je werk doen is eigenlijk ook niks bijzonders. Groetjes Peter Smout
SNELLER LEVEREN ????? VOOR 10hr BESTELD MORGEN GELEVERD ?????? MAAR VOOR DE REST HET PRODUCT ,DE VERPAKKING , PERFECT
het wordt nooit optimaal daar u afhankelijk bent van de pakketbezorging en die kwam deze keer 1 dag later dan aangegeven
Er werd de helft van het bestelde verstuurt Na een bericht van mij werd dit spoedig na gestuurd. Dank hier voor.
Één kleine opmerking: de inktpatroon lekte uit de opening. Verder geen opmerkingen. Alles prima en snel geregeld
van J. F.
dat er geen clip meer aan zit is even wennen, maar als ze het goed blijven doen is het in orde en gemakkelijker
snelle levering best er a jaren werk gewoon goed goed en als iets niet goed is word het gelijk opgelost
proglemen met levering op verkeerde plaats bezorgd juffr.Mirjan heeft dit snel opgelost, keurig.
inkt ok maar verzending beter niet met bpost want dat komt altijd enkele dagen later aan