alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.717 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

6 nov 2023
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Eerste keer bij deze firma. Bestellen ging gemakkelijk en goed. Prompt antwoord. Daarna bleef het een week stil. Na vraag gedaan en weer prompt antwoord. Vandaag ga ik het bestelde ontvangen. Zo ja, goed en voor herhaling vatbaar.
Antwoord van alleeninkt.nl
Hartelijk dank voor je bestelling bij ons. We zijn blij te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat je snel antwoord hebt gekregen op je vragen. Onze excuses voor de vertraging die je hebt ervaren. We hopen dat het product goed bij jou is aangekomen en dat het aan je verwachtingen voldoet. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
De levering, zeer snel. U mening vragen is nog wat snel. Ik heb nog niets van de levering moeten gebruiken. Ik zal u later mijn mening geven van de producten die geleverd werden.
7 jun 2024
Goed geholpen met het instaleren van de cartridge. Wel jammer dat het niet op de site vermeld wordt dat je moet kijken of deze cartridge wel werken in jou printer.
Bedankt op de levering die verloren was gegaan zo vlug opnieuw te verzenden. Goed aangekomen deze keer.
De snelle levering. Hoe de patronen bevallen weet ik nog niet.
4 jun 2024

prime cartridges

Snelle levering en tot dusver geen problemen met de cartridges.
5 jun 2024
Bedankt voor je recensie! Geweldig om te horen dat het bestellen makkelijk ging en dat je geen problemen hebt ervaren met de cartridges. Geniet van je aankoop! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
5 jun 2024
prijs kan best zakken, QR-code geeft zo weinig korting.
TV
theo V.
Anna Paulowna
5 jun 2024
duidelijk, overzichtelijk en redelijke prijs
4 jun 2024
Ik winkel liever bij 123Inkt België.
Goed tevreden, vlot en snel geleverd.
De korting en de snelle levering !
goeie service en snel geholpen
31 mei 2024
De prijs naar beneden. Gr :)
JV
joke v.
Druten
7 jun 2024
Prima levering. Gr. Joke
2 jun 2024
Ik ben te Vreden klaar
3 jun 2024
Bedankt voor je positieve recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
Snelle levertijd
snelle levering