alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.433 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

helaas zit er n defect bij de printer, kwam van n kennis, stond hier al twee/drie jaar te staan, heb em voorheen niet nagekeken of die nog werkte, krijg de melding, printer zit in n ander netwerk of op andere pc aangesloten en probleem met minstens 1 catrigde welke / is de vraag, waarschijnlijk de zwarte en niet de bij jullie gekochte kleurcartridge, lampje zwart blijft knipperen en ook die van het papier ook n melding laat em nakijken, maar dat ga ik met dat oude ding niet doen, kan dus geen beoordeling geven wel was de levering vertraagd en was de verpakking niet helemaal meer intact, dat is iets van DHL denk ik .... dus geen foto s ?
6 nov. 2022
het was makkelijk bestellen, snel geleverd en fijn dat er achteraf betaald kan worden. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat ik wil kijken hoe en hoelang ik met deze inkt kan doen. dus nog even wachten. als ik weer bestel, ben ik dik tevreden!
De 1e zending bevatte inkt cartridges die ik niet besteld had. Na telefonisch contact heb ik retourlabel ontvangen en de foute zending retour gestuurd. De juiste cartridges heb ik netjes toegestuurd gekregen in 2e instantie. Had wel een tegemoetkoming of iets dergelijks verwacht voor het ongemak. Maar dat bleef uit.
De snelheid waarmee alles is verwerkt en verzonden is perfect. Ons pakket is als brievenbus pakket verstuurd, maar pas net niet in de brievenbus met gevolg dat de post het er toch in had gepropt en alles klem zat en de brievenbus aan de binnenkant niet geopend kon worden.
Vaak s'avonds besteld en de andere dag in huis. Heb eenkeer 'n foutieve cartridge gehad met mankementje kreeg een nieuwe terug. Dus goede service. Zijn ook bereid je bij de bestelling te helpen als t niet lukt!
niks negatiefs over 'alleeninkt' maar hun partner's DHL keuze van Bpost qua leveringen in België is niet van de gelukkigste (levering normaal op maandag, heb tot vrijdag mogen wachten)
Redelijke prijzen en klantenservice. Wel jammer dat er wordt aangegeven dat er de volgende dag bezorgd wordt indien voor 22:00 besteld wordt. Dat was niet het geval. Duurde 3 dagen.
Snelle levering. Ik vind het geven van een 10 moeilijk omdat er volgens mij altijd wel wat beter kan worden maar daar hebben jullie meer zicht op dan ik. Met groet. Klaas Harmsen
16 nov. 2022
Inktcasette werkt in mijn printer ook al zijn het geen originele casettes. Levering heeft iets langer geduurd, vermoedelijk door een staking in het sorteercentrum van Gent.
16 nov. 2022
Ik kan nog geen ervaring beschrijving, de inkt is nog ingepakt en is als voorraad aangeschaft. Ik hoop dat het een goede vervanger is.
6 nov. 2022
De afwerking van de order: prima; snelheid van de postbezorging was niet conform de berichtgeving. Ergo: logistiek kan beter.
Hulpvaardig bij probleemoplossing. Nemen de tijd om het probleem op te lossen voor mensen zoals ik die A-technisch zijn,
Scherpe prijs, snelle levering. Toner werkte goed, drum nog niet in gebruik, dus oordeel daarover kan ik nog niet geven
11 nov. 2022
Fijn als je ontdekt dat je cartridge leeg is en dan snel besteld en de volgende dag weer geleverd krijgt. Geweldig
7 nov. 2022
Ik had de verkeerde cartridges besteld, na een telefoontje was alles snel en keurig geregeld. Erg goede service.
Het is wel niet vandaag bestellen en morgen leveren er zit altijd nig een dag tussen maar ik ben wel tevreden.
11 nov. 2022
correcte en snelle levering; graag had ik in plaats van waardebonnen van andere bedrijven iets anders gehad.
pakje pas woensdag afgeleverd op een veilige plaats, en even verdwenen, doch kwam later toch te voorschijn
8 nov. 2022
Product is snel en in goede orde aangekomen. Ik kende jullie site niet, vandaar de aarzeling.
11 nov. 2022
Niks. Ben dik tevreden. Behalve de vlotte levering ook direct telefonische hulp. Ga zo door.