alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

ik had per abuis niet de originele cartridges van hp besteld en kreeg dus het huismerk. er zat een beschrijving bij hoe ik de cartridges moest installeren, maar helaas werkte het niet. na telefonisch contact mocht ik de verkeerde cartridges terugsturen (deze waren dus niet meer origineel verpakt) en heb ik alsnog de originele ontvangen. Zonder bijbetaling. Grote klasse van alleeninkt en ik ben vanaf nu vaste klant.
Ik had aan Patrick en het team van alleeninkt.nl gevraagd om het in een doosje te doen, aangezien de DHL alles maar in de postbus propt en het altijd er beschadigd uitkomt.. Ze hadden dit idd gedaan, maar toen was ons pakje kwijt dankzij DHL ( was niet de eerste keer door DHL ) Ik meteen Patrick gemaild en 1 dag later werd het pakje alsnog bezorgd aan de deur. Enorme goeie service van Patrick en Team, dank jullie wel !!
De kwaliteit en de prijs van de inktcartridges van alleen-inkt zijn toppie, maar de verzending via Bpost is telkens een ramp, die zenden je dan een mailtje waar en vanaf wanneer je de zending kan ophalen, dus dan mag je naar een andere gemeente rijden om je pakketje op te halen, misschien dat ze beter van koerier veranderen !!!
van M D.
Bezorging door DHL slecht. Je krijgt mail "sorry we hebben je gemist "en komen helemaal niet aan de deur. Maken gewoon de auto leeg bij afhaalservice. Is toch veel makkelijker. En daar betaal je ook nog voor. Bij mij al vaker gebeurt, en servicepunt zegt dat dit normaal is. Doen ze dagelijks.
Eerst heeft iemand mij geholpen omdat deze zelf ook klant van u is, deze zei als het goed is hebt je het morgen al en dat is ook gebeurd, de inktprinters zijn goed en ik heb deze ook geïnstalleerd en hij doet het weer waarvoor hij bestemd is. De 5 sterren staan dan ook zijn plaats, dank u.
Mijn beoordeling is eigenlijk niet relevant, want alles is goed gegaan. Het is pas relevant als je daadwerkelijk gebruik maakt van Trusted Shop. Nu is Trusted Shop geruisloos en onzichtbaar aanwezig. En daarom geef ik 5 sterren, want als er iets misgaat dan zit Trusted Shop er boven op.
Makkelijk te vinden welke cartridge je nodig hebt als je merk, typenummer end. hebt ingevuld . Bestellen en betalen is zo simpel . Een kind kan de was doen . Levering was 2 dagen later . Ik heb de eigen merk cartridges besteld en zijn precies hetzelfde als van Canon. Super tevreden.
van M D.
Bestelling 100% tevreden. Levering door DHL puinhoop. Je krijgt mail "jammer maar we hebben je gemist "maar komen helemaal niet aan de deur. Is volgens servicepunt normaalste zaak. Maken hier gewoon auto leeg !!! is toch veel makkelijker. En probeer DHL maar eens te bereiken.
We hebben al eerder een bestelling geplaatst, deze was snel binnen evenals mijn laatste bestelling; 2 dagen. Het zoeken van de juiste toner of cartridge gaat ontzettend makkelijk en het bestellen ook, zeker als je een account hebt. Top!
De Service was Prima geregeld en Werkt Heel goed + bij andere normaal afhaal winkel hebben ze vaak niet in bezit ,wat normaal wel voorheen was. Gekozen nu voor Online Bestellen. Met Vriendelijk Groet, F.Fontijn
Bij elke bestelling is alles in orde. Een product niet leverbaar? Je meldt het gewoon, er wordt naar de klant geluisterd en er wordt naar oplossingen gezocht (en meestal ook gevonden). Gewoon een TOP-bedrijf.
Deze inktpatronen werken perfect op onze printer, zuinig en goedkoop !!! Een hele vlotte en juiste levering, zonder problemen. Je moet wel gek zijn om op een ander te kopen !!! Bedankt mensen van AlleenInkt.
Kwaliteit: ***** Prijs: ***** Snelheid van levering: ***** Kortom: TOP TOP TOP TOP TOP En, Oja, de Website is erg makkelijk in gebruik!!!!! Mijn hartelijke dank en veel succes met uw bedrijf!!!!! Janine.
van GJA V.
snelle bezorging, geen verzendkosten en de inkt voldoet tot nog toe uitstekend. Bovendien heb ik het idee, dat er meer inkt in de cartridges zit dan in de originele cartridges. Goede kleurweergave.
Mochten de pas gekochte cartrides terugsturen omdat de printer kapot was gegaan. Netjes een voucher gekregen en die voor een nieuwe bestelling gebruikt. Goede service en een snelle bezorging!
Levert prompt. Jammer is dat de bezorger soms tijdens z'n route bedenkt dat hij/zij genoeg gedaan heeft die dag en de bezorging een dag later doet. Maar daar kunnen zij niets aan doen.
Ik had problemen met de acceptatie van de cartridges door mijn Canon TS5350. Uw medewerkster Lenny van Winssen heeft mij telefonisch uit de brand geholpen. Alle lof voor haar inzet!
Geen verzendingskosten aanrekenen ! Wordt immers geleverd via een afhaalpunt wat perfect is ! Af en toe een actie doen ( printabout doet er meer vb verzendingskosten gratis!)
De levering wordt op tijd gebracht en is gemakkelijk als ik niet thuis ben legt de postbode het pakje in de brievenbus. Van de producten ben ik heel tevreden .