hairaction.nl

760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.759 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

2 mei 2023

De bestelde stukken passen niet

De bestelde stukken passen, anders dan aangekondigd op de website, niet op onze haardroger.
3 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor de feedback en onze excuses voor het ongemak. De Babyliss Pro Diffuser past op (bijna) iedere Babyliss haardroger. Je mag de diffuser altijd retourneren en je mag ons ook altijd om advies vragen. Als wij ergens mee kunnen helpen, doen wij dat graag. Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
24 aug 2023
I ordered a 200ml product and I received a 195ml product, misleading advertising.
25 aug 2023
Dear Yeimi, Thank you for your message and we apologize for the inconvenience. Unfortunately this has been a product change. We will adjust it immediately. We wish you a lot of fun with the volumizer. Kind regards, Team Hairaction.nl
4 jun 2023
Het is nu 3 dagen later en heb mijn bestelling nog niet ontvangen
14 jun 2023
Goedemiddag Neriman, Wij vinden het vervelend om te zien dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht. Wij hebben contact gehad per mail en wij zien dat de bestelling in goede orde is afgeleverd. Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en de cadeautjes en hopen je snel weer bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
1 mei 2023
I didn't receive the gift which should come with my order
3 mei 2023
Hi Tamara, Thanks for the feedback. Unfortunately, we do not see a gift in the order. The gift was probably not correctly added to the order. You can always check the order afterwards. If it doesn't work, you can always contact us. We are happy to help you! Have a nice day. Kind regards, Team Hairaction.nl
6 jul 2023
bestelling niet ontvangen zwaar teleur gesteld
11 jul 2023
Hallo Anita, Dankjewel voor de feedback. Ik kan zien dat het product op 9-juli is afgehaald op een PostNL punt. Ik ga er daarmee vanuit dat de bestelling juist is ontvangen. Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
31 aug 2023
Nog niets ontvangen . Besteld op 29.08
31 aug 2023
Beste Martyna, We zien dat je bestelling vandaag bezorgd is. Veel plezier met je Wella Creatine+ Curl (N) kit! Met vriendelijke groeten, Team Hairaction.nl
10 aug 2023

Ik heb de bestelling niet ontvangen

Ik heb de bestelling niet ontvangen
15 aug 2023
Beste Anna, Wij hebben telefonisch contact gehad en een case geopend bij PostNL. Gelukkig heeft u de zending kunnen ophalen. Veel plezier met de watergolfrollers en wij wensen u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
6 jul 2023
Artikel niet op voorraad
11 jul 2023
Hallo Iris, Dankjewel voor de feedback. Jammer om te horen dat het product dat je wilde bestellen niet op voorraad was. Wellicht goed om te weten: wanneer een product niet op voorraad is, kun je dit zien aan het rode bolletje of de tekst 'niet op voorraad'. Wil je een volgende keer een item toch hebben, neem dan even contact op, dan kunnen we samen kijken naar een alternatief. Ik zie dat er op 5-juli gemaild is na aanleiding van de bestelling. Ik wens je een mooie zonnige dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction