hairaction.nl
Beoordelingen:

761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.759 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hairaction.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(28)
Resetten
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer klantonvriendelijk en onwettig.

Mijn pakket kwam beschadigd (duidelijk open gedaan) en incorrect geleverd toe, ik heb nooit een handtekening gezet, de chauffeur was heel snel weg. Ik heb dit tijdig gemeld aan Hairaction en PostNl. PostNl heeft mij en Hairaction laten weten dat zij Hairaction zullen vergoeden. Hairaction heeft vergeten of nagelaten om mij een terugzendticket op te sturen. Toen ik hen hier na een maand op wees, kreeg ik geen excuses en een ticket. Wel een bizarre poging tot discussie over zaken die er niet eens toe doen. Ik heb tot op heden nog altijd geen ticket ontvangen, ze weigeren hun plicht als webshop na te komen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
13 dagen geleden
Beste Phyllis, Bedankt voor je review. Wij hebben nadat het pakket is aangenomen telefonisch contact gehad. In dit gesprek is ook toegelicht wat het betekent wanneer het pakket wel is aangenomen en er niet voor getekend is. Een verzendlabel toesturen was niet ter sprake gekomen, omdat het pakket wel is aangenomen. Verder hebben wij je een oplossing aangeboden en wij hopen ook dat dit snel opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Deze verdeler niet gebruiken!

Verkoop van een artikel dat niet meer wordt gemaakt. Op de website vermeld als 'op bestelling'. Later gecontacteerd om te horen dat dit artikel niet meer wordt gemaakt. Onprofessionele klantenservice die geen antwoord had op mijn vraag.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier. Zodra wij op de hoogte waren dat het artikel uit het assortiment gaat, namen wij direct contact met u op om het door te geven. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

uitverkocht artikel betaald

Ik had een artikel besteld en betaald en dit bleek later uitverkocht te zijn. Ook scheen dit al op de website zichtbaar te zijn, maar ik had het niet gezien. Gek dat je dan toch voor een artikel dat er niet is kunt betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 apr 2024
Beste Amara, Bedankt voor je bericht. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Het product is dan voor je gereserveerd. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling niet op voorraad
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ging er vanuit dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden maat zag de kleine lettertjes over het hoofd waar stond dat het product niet op voorraad is. 3 verschillende producten besteld en niets op voorraad, dat vind ik slecht. Biedt het dan niet aan. Weet ook niet hoelang het gaat duren. Hoor hier niets over, maar wel al ruim 60 euro betaald!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
14 mrt 2024
Beste Gon, Bedankt voor je bericht. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen, om dit op te lossen. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Misleidende reclame

Al jaren op zoek naar een holster. Elke keer stond deze op uitverkocht en laatst opeens op bestelling. Ik blij! Toen heb ik deze besteld en betaald en werd later gebeld dat ze deze al een tijd niet hebben. Lokkertje op de website? Al maanden
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Dag Daphne, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het artikel wat je zoekt niet voorradig is bij ons. Een artikel staat bij ons op 'Op bestelling' wanneer het artikel niet voorradig is bij ons momenteel. Wanneer een artikel wel op voorraad is, zie je een groen vinkje met de tekst voor 17.00 besteld dezelfde dag verzonden. Indien je echt opzoek bent naar een specifieke holster, kun je ons altijd mailen of bellen om na te vragen wat de status is van een product. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik het zegel verbreek niet kan terug sturen. Slechte service! Stel nou dat hij het niet doet of niet goed warm wordt. Dan heb ik een product dat ik niet kan terug sturen of kan omruilen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste Wil, Bedankt voor je review. De reden dat wij met een verzegeling werken op artikelen die direct in contact komen met het haar, is vanwege hygiënische redenen. Wij willen de klant een nieuw product kunnen aanbieden, die niet eerder in contact is geweest met het haar. Wanneer een product het niet doet of goed warm wordt, valt dit onder garantie en zullen wij altijd een passende oplossing aanbieden. Wij hopen dat je hiermee meer duidelijkheid te geven waarom wij met een verzegeling werken. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
SV
Shirley V.
Nieuwegein
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn haar was asblond maar nu is het donker geworden jammer ik vindt het niet mooi hier was mijn haar lichter
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste Shirley, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je haar donkerder is geworden, wij adviseren klanten altijd om langs te gaan bij een professionele kapper voor advies en kleuring, om zulke situaties te voorkomen. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan pas beoordelen als ik mijn product heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij hopen dat je tevreden bent met de producten. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
niet duidelijk vermeld dat artikel niet leverbaar is...
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
21 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn nooit op voorraad, lange levertijd.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Het kan eens voorkomen dat een artikel in een backorder zit of door productieproblemen, waardoor een merk het product tijdelijk niet kan leveren. Mocht dit het geval zijn, zullen wij altijd direct de klant contacteren. Bedankt voor je feedback en wij zullen hier aan werken. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
21 feb 2024
Dag Mijntje, Dankjewel voor de review. We vinden het jammer om te zien dat je niet tevreden bent en ons 1 ster geeft. We horen graag van je wat we kunnen verbeteren. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nooit meer Hairaction

kwaliteit verbeteren van de producten. ik heb fking 80 euro betaald voor een koffer die geen 10 euro waarde had. vervolgens zelf verzendkosten betalen? dat is schandalig. absoluut geen hairaction meer. dit is zeker geen service.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
9 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Jammer dat het product niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Inmiddels hebben wij de koffer retour ontvangen en verwerkt in een credit nota. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
GT
Gul T.
Mijdrecht
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de site word gezegd volgende dag in huis. Mail gekregen dat het bezorgd zou worden. Hele dag erop gewacht! Vervolgens einde middag opeens een mail dat het niet bezorgd kan worden. Erg vervelend!
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
10 jan 2024
Beste Gulfem, Bedankt voor je review. Alle orders voor 17:00 worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. Bestellingen na 17:00 worden de volgende pas verwerkt. Jouw bestelling is om 21:30 ontvangen door ons en is de volgende dag verwerkt en verzonden. Ik wens je een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
18 dec 2023
Beste klant, Dankjewel voor de feedback. Wij werken echter met diverse leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Zodra de levering dan bij ons binnenkomt en de voorraad wordt aangevuld, zijn zij de eersten die recht hebben op deze items. Er staat bij ons op de website altijd vermeld dat een product er niet is, dan staat er "product op bestelling". Ook kun je het zien aan een rood bolletje bij items waar meer varianten van zijn. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk waarom items die wij op dit moment niet op voorraad hebben, toch gekocht kunnen worden door onze klanten. Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik kreeg een mail dat het artikel niet op voorraad is en dat ik dat kon zien aan de tekst "Op bestelling" po de website en in het mandje, maar die tekst was en is nergens te zien. De enige indicatie zou een rode strip bij het artikel kunnen zijn maar dat wordt nergens vermeld. Ik wacht nog even voordat ik ze een status onbetrouwbaar geef
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
22 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Indien er bij het artikel ' Op bestelling', betekent het dat het artikel niet voorradig is bij ons. De klant kan het artikel wel bestellen, dan word het artikel voor je gereserveerd. Zodra het artikel weer voorradig is bij ons word de bestelling meteen verzonden. Wij verwachten begin december een levering van Sibel. Mocht je er niet op willen wachten, kunnen wij de order altijd voor je aanpassen. Wij wensen je een prettige avond toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Komen afspraken niet na! Zetten op de website, voor 1700u. besteld morgen in huis… Nou de 3 x dat ik heb besteld, is het altijd 3 tot 7 dagen te laat. En elke keer dezelfde smoes, het systeem heeft storing waar we geen melding van krijgen. Laatste keer telefonisch contact gehad, maar ondanks dat weer niet op tijd geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
7 sep 2023
Beste Miranda, Bedankt voor je bericht. Wij vinden het vervelend dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Echter, zien wij dat er met dit account twee keer bij ons is besteld, waarvan één te laat is geleverd. Dat is niet zoals we het willen en we nemen je feedback dan ook serieus. Ondanks deze ervaring hopen wij dat je ons nog een kans wilt geven. We willen graag laten zien dat we er alles aan doen om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Wij wensen je nog een zonnige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
K18 besteld op 3 juni, 7 juni nog geen bericht gehad. Heb zelf contact moeten opzoeken via de mail omdat ik geen bericht kreeg om te achterhalen wat er aan de hand was. Zij hebben geen contact met mij opgezocht om te melden dat het product niet meer voorradig was. Niet zo nettjes dat de klant dit zelf moet gaan navragen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
21 jun 2023
Goedemiddag Zoë, Bedankt voor je berichtje. Wij hebben contact gehad per mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wanneer een product niet voorradig is kan je dat zien aan de tekst "Op bestelling" die bij het artikel stond op de webshop en in de winkelwagen. Als bij ons in de webshop op voorraad staat bij het product, is het product weer voorradig en kan het weer geleverd worden. Wij hopen je hiermee voldoende informatie te geven. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg de keuze een gratis cadeau te kiezen en koos daarbij voor een verfkwast. Deze ontbrak en het doosje van 1 van de tubes was open en beschadigd.. Had ook een vraag gesteld via een live optie, en vervolgens krijg ik pas dagen later een reactie. Ook niet heel handig. Beetje een tegenvaller.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
11 jul 2023
Hallo Denise, Dankjewel voor de feedback. Op dit moment hebben wij het erg druk, vandaag de late reactie. Onze excuses hiervoor. Als ik in de order kijk, zie ik dat je de verfkwast niet hebt toegevoegd aan de bestelling, helaas wordt hij dan niet meegeleverd. Is het niet gelukt, of lukt het een volgende keer niet? Neem dan even contact op, dan kijken we samen wat er mis gaat. Helaas gaan soms doosjes wel eens open van de tubes, wanneer de tube ook open is, of beschadigd, dan horen we dit graag zodat we samen kunnen kijken voor een oplossing. We wensen je een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction