hairaction.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.776 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

Redelijk snelle levering. Jammer dat je niet als je in de buurt bent gewoon in de winkel kan kopen maar perse online moet bestellen
Antwoord van hairaction.nl
Dag Nancy, Dankjewel voor de review, echter is het zo dat je op werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 ook gewoon even binnen kunt wippen om jouw benodigde items te halen. Buiten deze tijden kun je natuurlijk altijd bestellen. Kies je voor afhalen in de winkel, dan kun je je items ook afhalen op eerder genoemde tijden en dagen. Altijd gezellig als klanten bij ons in de winkel zijn, hopelijk zien we je snel! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Duidelijke communicatie, gemakkelijke begrijpbare site
Antwoord van hairaction.nl
Hoi Conny, Dankjewel voor de review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie van onze klantenservice. Hier doen we het voor! Goed om te horen dat de website ook duidelijke en begrijpbaar is. We hopen je weer terug te zien bij Hairaction.nl in de toekomst. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
CH
Coba H.
M’nesse
Snelle levering en ruim assortiment
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te zien dat je tevreden bent, hier doen wij het voor. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering en goed product!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Wat leuk om te lezen dat het product zo snel bij je is aangekomen en dat je hier zo tevreden over bent. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl. Een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
3 mrt 2024
Niks verbeteren, goed zo.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Klant, Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Wij hopen je gauw weer terug te zien op www.hairaction.nl. Wij wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste Tony, Dankjewel voor de 4-sterren review. Dat vinden wij altijd fijn. Goed om te zien dat je tevreden bent over ons, daar doen we het voor! Hopelijk tot een volgende keer bij Hairaction.nl. We wensen je een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
24 feb 2024
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen. Hopelijk tot de volgende keer en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Dag Hans, Dankjewel voor de review, dat waarderen wij. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Beste Patrick, Bedankt voor je review met 4-sterren. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Niets op aan te merken goed
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de goede review, hier worden wij altijd blij van. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snel en correcte levering!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent de snelle bezorging. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
25 sep 2023
Waarschijnlijk buiten jullie competentie maar levering via Post NL is slecht. Er wordt betaald voor verzendkosten, ontvangen een mail dat op zaterdag tussen 10.20 en 12.20 bezorgd zou worden en ontvangen wederom een mail om 11.19 dat het pakketje afgehaald dient te worden aan een afhaalpunt. Waren op zaterdag gewoon thuis, pakket is beslist niet aan huis aangeboden.
27 sep 2023
Beste Ed, Bedankt voor de review en de feedback. Wij gaan hier zeker een melding van maken bij PostNL. Desondanks heel veel plezier met de bestelling en wij hopen je de volgende keer weer terug te zien bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MV
Moniek V.
Rucphen
26 nov 2023

Verwarring over bezorging!

Bij de bestelling op vrijdag las ik dat wanneer je voor 17:00 uur besteld, je de volgende dag de bestelling in huis hebt. Ik kreeg vervolgens een melding dat ik mijn bestelling echter pas maandag zou ontvangen… Uiteindelijk kreeg ik weer een bericht dat het pakket tóch de volgende dag zou worden bezorgd…
Antwoord van hairaction.nl
Hi Moniek, Dankjewel voor de feedback en de review. Wat vervelend dat het levermoment niet duidelijk is geweest voor jouw pakket. Door de drukte bij PostNL heb je waarschijnlijk diverse updates ontvangen omdat het niet zeker is wanneer de hebben kunnen bezorgen. Echter ligt dit buiten ons om, wij zetten er alles op om pakketten die op vrijdag vóór 17:00 zijn besteld, diezelfde dag nog te verzenden. Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
24 aug 2023
Hele goed website, goed advies ook vooraf gekregen, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en de bezorgtijden. Wat ik wel een dingetje vind is dat het lastig is om aan een verzend vrije order te komen als particulier, zakelijk heb je snel meer nodig.
25 aug 2023
Beste Nelleke, Bedankt voor de review en de complimenten. Bij een bestelling van €125,00 of hoger verzenden wij het pakket gratis naar je op. Je online bestelling bij ons in de winkel afhalen? Dat kan natuurlijk ook. Zodra je bestelling klaarstaat, krijg je een bericht van Hairaction.nl en kun je direct langskomen! Superhandig en slim, want je bespaart op verzendkosten, en je hoeft niet te wachten tot je geholpen wordt. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
25 jun 2023

Prima

Website is een beetje druk met allerlei popups. Verder prima. Een product was op bestelling, stond prima vermeld op de website. Toch bestelt, vervolgens werd binnen een dag contact opgenomen omdat de levertijd erg lang was en werden alternatieven aangeboden.
29 jun 2023
Hallo Koen, Bedankt voor de review. Wij proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden en met je mee te denken over alternatieve producten. Wij hopen je zo goed mogelijk geholpen te hebben. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Toppiejoppie

Altijd snelle levering. Altijd goed en goede kwaliteit. Nooit klachten gehad. Zeker een aanrader. Ik vind de bezorgkosten wel wat hoog maar dat is bij alle anderen hetzelfde.
24 aug 2023
Beste klant, Dankjewel voor de 4 sterren review. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de service. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
25 sep 2023

Transparanter zijn over de voorraad van…

Hoewel het wat mij betreft duidelijker mag zijn dat een product niet op voorraad is (rood bolletje valt niet echt op), ben ik wel netjes helpen via de aftersales.
26 okt 2023
Beste Arjen, Bedankt voor je bericht en de feedback. Wij zijn blij dat je tevreden bent over de service en wij hopen dat het voor in de toekomst wat duidelijker is. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 dec 2023
als particuleerder zit er bij de bestelling geen beschrijving hoe je de permanent ed moet gebruiken! moet er water bij die vloeistof? nee toch?
Antwoord van hairaction.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Permanenten vereist altijd zorgvuldigheid en professionaliteit. Daarom adviseren wij altijd om dit alleen door een kapper te laten doen. De permanentbehandeling wordt aangebracht op schoon, handdoekdroog haar, waarbij de formule gelijkmatig wordt verdeeld van de wortels tot de punten. Na de inwerktijd zorgvuldig uitspoelen en eventueel nabehandelen. Een fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
De fles no yellow shampoo van Fenola is lekkend binnen gekomen, misschien de dop dichtplakken of steviger verpakken
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor je bericht. Zoals je al weet, hebben wij je een nieuwe shampoo opgestuurd. Een lekkende shampoo is natuurlijk nooit fijn. We hebben inmiddels ook een hele mooie review hierover van je mogen ontvangen, dankjewel daarvoor, dat wordt ontzettend gewaardeerd. We wensen je een mooie dag en zien je graag weer een keer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
13 sep 2023
Voor particulier gebruik erg grote verpakking. Niet handig in gebruik. Product is daarbij zeer goed.
14 sep 2023
Beste Guus, Bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de Scarlett haarversteviger niet in een kleinere verpakking. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over het product en hopen je snel weer te zien bij Hairaction.nl Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl