hairaction.nl

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

16 dec 2023
Ze waren klantvriendelijk en ze hebben me goed geholpen. Alleen het pakje heb ik nog niet .
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Huub, Dankjewel voor de review. Fijn dat je zo tevreden bent over de klantvriendelijkheid, we doen het graag! Ik kan inmiddels zien dat het pakketje is opgehaald, veel plezier met de bestelling! Een fijne dag gewenst, Team Hairaction
16 aug 2023
Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb, verder heb ik er geen ervaringen mee.
17 aug 2023
Beste klant, Wat fijn om te zien dat je de tijd hebt genomen om ons een review te geven. Hier worden wij vrolijk van. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 aug 2023
Snelle afhandeling bestelling. Website kan beter als je de bestelling doet online
15 aug 2023
Beste Marjolijn, Bedankt voor de review. Wij zijn blij om te lezen dat de bestelling snel zijn weg naar je toe heeft gevonden. Feedback is altijd welkom. Hier leren wij ook weer van. Geniet van de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

zeer tevreden over dit bedrijf

Alles verliep vlotjes, bestellen en de dag erop aan de deur... Doe zo voort...
Antwoord van hairaction.nl
Hi Wim en Conny, Dank voor deze mooie review, hier worden wij blij van. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de levering, hier doen we het graag voor. Tot de volgende keer en een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
8 nov 2023
Erg snel geleverd, zag er netjes uit product was nagekeken en verzegeld
9 nov 2023
Beste Caroline, Bedankt voor de vier sterren review. Hier zijn wij heel blij mee. Hygiene staat hoog in ons vaandel. Veel plezier met de Jaguar schaar en wij hopen je snel weer terug te zien bij Hairaction.nl Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
18 jun 2023
Een dag later bezorgd maar op tijd medegedeeld en gemaild
22 jun 2023
Hallo Irma, Dankjewel voor de review. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Veel plezier met de schitterende Orotherapy kleuren en wij zien je graag weer terug in onze webshop. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
30 jun 2023
Super goed product, gebruikt het al jaren voor klanten.
30 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. We zijn blij te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier met de Clip in Bun en graag tot de volgende keer. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
17 aug 2023
Jammer dat er zo vaak producten niet op voorraad zijn
25 aug 2023
Beste Marianne, Bedankt voor de beoordeling. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Wanneer bij een product de tekst "Op bestelling" staat, is het product momemteel niet voorradig. Wanneer er "op voorraad" staat, is het product voorradig in ons assortiment. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
14 sep 2023
Snelle levering gekregen wat ik besteld had
14 sep 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Hier zijn wij heel erg blij mee. Veel plezier met de Fanola bestelling. Fijne donderdag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Snelle levering, vond bezorgkosten wel veel
Antwoord van hairaction.nl
Hi Thea, Dankjewel voor de positieve review. Echter, door onze scherpe prijzen is het niet mogelijk om de bezorgkosten omlaag te brengen. Wij wensen je fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Goed assortiment en levering naar wens.
Antwoord van hairaction.nl
Hi Kees Jan, Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat de levering en het assortiment naar wens zijn. Graag tot een volgende keer! Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
AB
Aurélie B.
Gelderland
Het zoeken op de site vergemakkelijken
25 okt 2023
Hi Aurelie, Bedankt voor je review, wij staan altijd open voor suggesties! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
27 jun 2023
Zondags besteld, maandags opgehaald.
29 jun 2023
Beste klant, Wat een mooie sterren in ons profiel. Dankjewel hiervoor. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Snelle levering. Goed feïnformeetd.
Antwoord van hairaction.nl
Hi Hannie, Dankjewel voor de review, fijn dat je tevreden bent. We wensen je een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
26 jun 2023
Prima prijs/kwaliteit verhouding
29 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij hopen je snel weer te zien in onze webshop. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
13 sep 2023

Het is stevigere verstevining.

Het is stevigere versteviging.
14 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. De M:C Styling setting lotion is extra sterk, creërt volumen en geeft extra glans. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 okt 2023
Snel en probleemloos geleverd
25 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier met de door jouw bestelde artikelen en zien je graag weer terug op Hairaction.nl Met vriendelijke groeten, Team Hairaction.nl
9 sep 2023
Snelle reactie en afhandeling
13 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor de vier sterren review. Dat wordt heel erg gewaardeerd. Wij hopen je nog vaak te verwelkomen bij Hairaction.nl Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
21 nov 2023
Snelle levering echt super
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review, dat waarderen wij enorm. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
18 mei 2023
Goede en snelle service!
23 mei 2023
Beste klant, Top service voor top klanten. Dankjewel voor de review en graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl