hairaction.nl

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

23 jul 2023
Razendsnelle service.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Thijs, Dankjewel voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat de bestelling razend snel bezorgd is. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
4 jul 2023
Precies wat ik zocht.
5 jul 2023
Hi Sandra, Dankjewel voor de positieve review, hier worden wij blij van! We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
25 mei 2023
Een goede bestelling
31 mei 2023
Beste klant, Wat leuk om te lezen dat ook jij tevreden bent. Doet ons goed. We zien je graag weer terug bij de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MS
Marina S.
Kontich
6 sep 2023
Duidelijk en stipt
7 sep 2023
Beste Marina, Bedankt voor je positieve beoordeling, hier doen wij het voor! Met vriendelijke groeten, Team Hairaction.nl
Fijne producten.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review en de 4 sterren. We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten. Geniet van de bestelling en graag tot een volgende keer. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Hi Ivana, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat jouw bestelling snel bij je is aangekomen. Geniet van de bestelling. Een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
26 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te horen dat je de bestelling in goede orde hebt ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en verheugen ons op uw volgende aankoop in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
24 okt 2023
Snelle bezorging
25 okt 2023
Beste Jette, Hartelijk dank voor de positieve review. Wij zijn blij om te zien dat de bestelling snel geleverd is. Heel veel plezier met de bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 okt 2023
11 okt 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review, fijn dat de levering goed is bevallen. We wensen je een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
1 aug 2023
2 aug 2023
Beste Anton, Dankjewel voor de review. Fijn om te lezen dat de bestelling snel bij jou is afgeleverd. Tot de volgende keer! Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
19 jul 2023
Vlotte levering
20 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review, we waarderen dit altijd enorm. Een mooie dag gewent! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 jun 2023
snelle levering
28 jun 2023
Hallo Ton, Dankjewel voor de vier sterren review. Wij zijn blij dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook! Geniet van je dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MS
Marina S.
Kontich
Alles in orde
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dank voor deze mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent en dat alles in orde is, hier doen we het graag voor. Tot de volgende keer en een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
30 sep 2023
Correct simpel
4 okt 2023
Beste klant, Super leuk dat je even de tijd neemt om ons een review te geven. Veel plezier met je bestelling en wij zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
21 sep 2023
21 sep 2023
Beste Astrid, Bedankt voor je 4 sterren! We zien je graag weer terug op Hairaction.nl Met vriendelijke groeten, Team Hairaction.nl
27 okt 2023
Beste Natascha, Bedankt voor positieve review! Heel veel plezier met je bestelling. Wij wensen je een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
28 sep 2023
2 okt 2023
Beste Annie, Dankjewel voor de review. Dat waarderen we altijd enorm. Een zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
28 sep 2023
2 okt 2023
Beste Petra, Dankjewel voor de review. Dat waarderen we altijd enorm. Een zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
24 sep 2023
27 sep 2023
Hallo Soraya, Dankjewel voor de review, dat waarderen wij ontzettend. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction