hairaction.nl

764 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

Product niet op voorraad

Na bestelling bleek het product niet op voorraad.Dit werd wel vermeld bij de bestelling maar was door mij over het hoofd gezien. Terugkoppeling was snel en vriendelijk. De betaling wordt teruggestort.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren review. Wij streven naar een goede communicatie en hopen je de volgende keer terug te zien bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Perfecton by color fresh

Ik heb het nog niet gebruikt,aangezien ik mijn donkerder wilde kleuren was het advies van mijn kapster om Perfecton bh color fresh te kopen. Besteld en de volgende dag al binnen.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Thea, Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met de prachtige kleur van Wella Perfecton Color Fresh. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Wegens niet leverbaar annuleerden wij en de betaling werd terug gestort.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Jaak, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Helaas kan het zo zijn dat er een product niet voorradig is, maar wij proberen u altijd zo goed mogelijk te informeren en te zoeken naar een oplossing. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Heel klantvriendelijke site , opvolging prima , levering prima
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Dat waarderen we enorm. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Goeie producten tegen een eerlijke prijs en snelle levering !
Antwoord van hairaction.nl
Beste Shanice, Bedankt voor de te gekke review. Hier streven wij na. Wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
BT
Bianca T.
Volendam
30 mrt 2024

Zoals Altijd zeer tevreden … snel…

Zoals Altijd zeer tevreden … snel geleverd altijd alles klopt
Antwoord van hairaction.nl
Hi Bianca, Als jij tevreden bent dan zijn wij dat ook. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Eindelijk gevonden wat ik nodig had! En snel geleverd
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review en de 5 sterren. We vinden het fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop. Tot een volgende keer! We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Op correcte wijze info en snel bezorgd Dank daarvoor
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de review. Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Bestellen

Bestel hier al jaren, gaat goed en snel in huis
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Wij zijn blij met zo een trouwe klant. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Snelle bezorging, goed ingepakt gewoon goed!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Onze pagina is weer een paar sterren rijker. Bedankt hiervoor. Veel plezier met de Jaguar föhnborstel. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Makkelijk bestellen en dezelfde dag klaar.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de positieve beoordeling. Hier doen wij het voor. Tot de volgende keer in onze winkel. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MW
Mar W.
Pijnacker
Veel keus, goede prijzen snelle levering
Antwoord van hairaction.nl
Beste Marianne, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
30 mrt 2024
Geleverd zoals vermeld stond in de mail.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Diane, Bedankt voor de vijf sterren beoordeling. Wij zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Correcte afhandeling, snelle levering
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Hier zijn wij heel blij om. Veel plezier met de bestelling! Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Snelle levering, correcte afhandeling.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de sterren beoordeling. Dat doet ons goed. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
7 apr 2024
Snelle levering en goede communicatie
Antwoord van hairaction.nl
Hi Ramona, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze fijne review te schrijven. Dankjewel hiervoor. We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
7 apr 2024
Snelle levering van een goed product
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Fijn dat je zo tevreden bent! We waarderen deze leuke review enorm, dank daarvoor! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Goede service, snelle levering.
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Ingrid, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Wij zijn blij dat de bestelling snel bezorgd is. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
13 apr 2024
Snel binnen en afleveren prima
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de vijf sterren review. Hier zijn wij heel blij mee. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Word heel snel geleverd!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review. Heel fijn om te zien dat je tevreden bent over de levering. Hopelijk tot een volgende keer! We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl