hairaction.nl

789 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.825 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

24 mei 2023
Goede service en overzichtelijke site.
25 mei 2023
Hi Myra, Wat fijn te lezen dat jij tevreden bent over onze service en webshop. Daar doen wij het voor. Fijne dag en tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
CV
Carin v.
Eindhoven
24 mei 2023
Snelle levering,,toppie
25 mei 2023
Hallo Carin, Dankjewel voor de review. Hier streven wij voor. Heel veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 mei 2023
Alles in orde, snelle levering
23 mei 2023
Hallo Anita, Dankjewel voor de leuke review. Fijn om te zien dat alles helemaal naar tevredenheid is. Hopelijk tot een volgende keer! Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 mei 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding makkelijk om te bestellen
23 mei 2023
Beste klant, Dankjewel voor de goede review, heel fijn om te lezen. Veel plezier met de Fanola producten. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
22 mei 2023
Haar blijft goed zitten en je kan het weer makkelijk uit kammen
23 mei 2023
Hallo Tineke, Het regent sterren. Dankjewel hiervoor en wij zijn blij om te lezen dat de Hairaction Hairspray zo goed bevalt. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
20 mei 2023
snelle levering foutieve info over voorraad elegant opgelost
23 mei 2023
Beste klant, We zijn blij te lezen dat je de bestelling snel hebt binnengekregen. Hopelijk zien wij je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MM
Marsin M.
Gent België
20 mei 2023
De service de best👌
23 mei 2023
Beste klant, Wat mooi om je review te lezen. Bedankt voor je vertrouwen en positiviteit op onze pagina. Nog een fijne dag toegewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl