Huisman Gemert – Bouwmaterialen- Logo - Beoordelingen

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.185 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2014
Huisman Gemert – Bouwmaterialen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Bij bestelling werd aangegeven dat binnen 2 a 3 weken geleverd zou worden. Wat ook het geval was. Keurig dag voor effectieve levering een mail met de datum. Op dag van levering belde de chauffeur ca half uurtje voor aankomst. Het was een bestelling met allerlei groot en kleine dingen. Bij levering was ook echt alles geleverd dus niets wat nog nagezonden diende te worden.

Geen mails meer sturen Het hout wat ik gekocht heb bij jullie is best . Ik heb betaald .dus niet meer mekkeren.

Beoordelingen voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

6 mei 2023

Bezorging

Vind het een slechte service dat ik zoveel bezorgkosten moet betalen maar dat er geen overleg mogelijk is. Daarnaast zou je van te voren gebeld worden, wacht nog steeds op dat telefoontje
Antwoord van Huisman Gemert – Bouwmaterialen
8 mei 2023
Beste heer, dank voor uw bestelling en uw vertrouwen. We werken met combinatie vrachten, deze zijn niet op wens van de klant op een datum te zetten. Onze dienstdoende chauffeur belt vantevoren, misschien is daar ergens niet goed gegaan of u heeft de oproep gemist, dit kan ik helaas niet meer controleren. We hebben u ruim een week van te voren gecontacteerd via email, en hebben met u geprobeerd een oplossing te bieden.
4 aug 2023
geen klant contact en slechte info