Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Ene dag besteld, volgende geleverd.
makkelijk om order te plaatsen
Mooi verpakt en snel bezorgd!
Producten nog niet binnen en geen statusupdates.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u nog geen statusupdate had ontvangen. Ik zie dat de bestelling een deellevering betreft en dat de gehele order in 2 zendingen is verstuurd. Inmiddels zie ik dat beide zendingen zijn afgeleverd. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
prima levering tegen prima prijs
28 jan 2024

De communicatie verloopt heel soepel en er is altijd vrij snel iemand aan de telefoon om je te woord te staan. Duidelijke webshop met top producten en snelle levering!
28 jan 2024
gewoon wat je verwacht. Snelle levering, goed verpakt. geen problemen.

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag nog steeds niets

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag 26 nog steeds geen update van Beter voorbereid of DPD. DPD tracking status is al sinds maandag 22 Jan: "Bestelling is onderweg. Binnen 1 tot 2 dagen bezorgd" maar heb nog niets.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor de feedback. We zien inderdaad dat de bestelling nog steeds op de status staat waarbij deze onderweg is naar het verzameldepot. De order is dus wel hier weg gegaan maar vreemd genoeg nog niet aangekomen bij het juiste depot. Ik zie dat er gecontacteerd is naar onze invoice mail, helaas zien sommige collega's deze nog wel is over het hoofd. Voor info & Support@betervoorbereid.nl kunt u met al uw vragen terecht voor problemen met zendingen. Aangezien we merken dat dit nog steeds niet is opgelost zullen we direct DPD informeren betreft de zending met de vraag waar of de zending blijft. We nemen z.s.m. contact met u op! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snel geleverd, prima kwaliteit duidelijk met factuur.

Precies wat er beloofd wordt.

Alles klopte perfect
Snelle levering en goede kwaliteit gezien de prijs die je er voor betaald.
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig genoeg is er vorige week door verzuim op onze afdeling een achterstand ontstaan, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels hebben wij uw bestelling hier verzendklaar gemaakt en bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
20 jan 2024
Heb men goederen nog niet ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Geachte heer Dnoub, Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig genoeg hebben uw bestellingen door afwezigheid van een aantal medewerkers van onze klantenservice vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de bestellingen die vorige week door u zijn geplaatst, hier verwerkt en worden vandaag verzonden. U ontvangt hier nadere informatie over. Wij hopen dat de kwaliteit van de producten voldoet aan uw verwachtingen, onze excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
Goede kwaliteit
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Onlangs u gesproken betreft de backorder die op uw bestelling is ontstaan. Helaas was van één van de zoveel bestelde artikelen niet in de bestelde aantallen aanwezig, deze verwachten we deze week te kunnen leveren. Erg vervelend, we kunnen de frustratie begrijpen, echter is het soms onmogelijk om altijd de juiste hoeveelheid artikelen op voorraad te hebben, gelukkig hebben we dit direct naar u kunnen communiceren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.